24 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Honeywell Keramische Ventilatorkachel | 1.250 - 2.500 W

Honeywell Ventilatorkachel

Met de huidige gasprijzen wil je niet onnodig stoken. Deze ventilatorkachel biedt uitkomst: hij verwarmt alleen de kamer waar je bent. Op elektriciteit!

Specificaties

Merk: Honeywell
Type: Keramische Ventilatorkachel | CZ2104EV2
Garantie: 3 jaar via Honeywell / 2 jaar via iBOOD

• Verwarmt ruimtes tot 30 m²
  • Veilig binnen te gebruiken
  • Twee verwarmingsstanden + ventilator

Kenmerken

• Compact
  • Gebruiksvriendelijk bedieningspaneel
  • Twee verwarmingsstanden + ventilator
  • Aan/uit-schakelaar
  • Thermostaat
  • Valbeveiliging
  • Oververhittingsbeveiligingsfunctie
  • Vorstbeveiligingsfunctie
  • Voor gebruik binnenshuis
  • Praktisch handvat

Technische gegevens

• Vermogen: 1250 W, 2500 W
  • Spanning: 220 - 240 V
  • Frequentie: 50/60 Hz
  • Gebruiksoppervlakte: tot 30 m²
  • Beschermingsgraad IP20
24 januari 2022 om 01:31
Malloy Gebruiker

Jaaaren geleden deze ook eens bij IBOOD gekocht.

Hij doet het nog steeds.

Momenteel aan het klussen op zolder waar geen verwarming is. En na 10 minuten is de hele zolder warm en kan de kachel een standje terug. Aanradert

Beantwoorden

24 januari 2022 om 05:58
chrisborst Gebruiker

@Ibood, wel een beetje gevaarlijk om gasprijzen te koppelen aan een elektrische kachel. De gasprijs moet iets van 3.50 euro per m3 zijn om dit soort kachels interessant te maken. Heb al genoeg verhalen gehoord van mensen die hun huis zo hebben verwarmd i.p.v. met de CV en toen een veel hogere rekening kregen.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 07:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen chrisborst,

Deze kachel is dan ook niet geschikt om een heel huis warm te krijgen, maar is ideaal voor het verwarmen van één ruimte.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 08:24
Pat on the net Gebruiker

“Garantie: 3 jaar via Honeywell / 2 jaar via iBOOD”
Als ik hem wil kopen, kan ik dat beter doen via Honeywell ?!

Of wordt er bedoelt 2 jaar extra via iBood ?

Beantwoorden

24 januari 2022 om 09:20
rayhyhde Gebruiker

Voor de wet heeft de verkoper de plicht om te zorgen dat je een deugdelijk apparaat hebt gedurende de verwachte levensduur. Dus in dit geval is iBood verantwoordelijk. Als de rechter zegt twee jaar dan is het twee, als de rechter zegt tien dan is het tien. Dus laat je nooit iets voorknollen wanneer de verkoper een maximum stelt (en zeker niet extra garantie erbij kopen) want dat is volledig onjuist.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 10:01
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Pat on the net,

Als je deze bij ons aanschaft krijg je 3 jaar garantie via Honeywell en 2 jaar garantie via iBOOD.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 22:50
Moderator Paul Moderator

De eerste 2 jaar kan je zowel bij iBOOD als bij Honeywell terecht, het 3e jaar alleen bij Honeywell.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 09:06
OnnoJ Gebruiker

Prima prijs van iBOOD, nergens goedkoper. Had ik net nodig!

Beantwoorden

24 januari 2022 om 10:01
Moderator Lisa Moderator

Goed om te horen OnnoJ, veel plezier met je aankoop!

Beantwoorden

24 januari 2022 om 09:14
frankhabex Gebruiker

Is deze geschikt om op een boot te plaatsen enkel om de functie van vorstbeveiliging te gebruiken?

Beantwoorden

24 januari 2022 om 11:25
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi frankhabex,

Dat ga ik even voor je navragen

Beantwoorden

24 januari 2022 om 17:43
frankhabex Gebruiker

goedeavond, heeft u reeds meer nieuws hierover?

Beantwoorden

24 januari 2022 om 21:37
Moderator Niek Moderator

Goedenavond frankhabex,

In de handleiding wordt aangegeven waarvoor hij te gebruiken is, klik hier voor de handleiding.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 09:25
thnulden Gebruiker

Geweldig, wat een onzin. Verwarmen op electriciteit. Electriciteit wordt met warmte gemaakt. Op het moment dat het uit het stopcontact komt is er 60 tot 70% van die warmte weggegooid! En wat je dan overhoud ga je in een kachel stoppen om te verwarmen…

Beantwoorden

24 januari 2022 om 10:02
steem Gebruiker

Ik heb zelf zonnepanelen. Als ik die stroom gebruik om warmte te produceren, is dat naar mijn overtuiging heel wat slimmer dan gas verstoken.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 11:04
pietje63 Gebruiker

Als je de elektriciteit efficiënt omzet (warmtepomp) is dat niet zo’n probleem. Gebruik je een apparaat als deze (Google op COP1 verwarming) dan is het niet zo efficiënt. Besef je ook dat de elektriciteitsprijs is gekoppeld aan de gasprijs.

Desalniettemin handig (en relatief OK qua gebruik) als je een ruimte voor korte tijd moet verwarmen

Beantwoorden

24 januari 2022 om 11:29
Cobis Gebruiker

voor specifieke ruimtes waar je geen verwarming hebt, of kleine ruimtes waar even kschel aan voldoende is zou dit interessant kunnen zijn. Maar idd, als directe vervanging is het onzin.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 11:34
steem Gebruiker

Ik gebruik in de avond in de woonkamer een oliegevulde radiator. Ik heb op basis van verbruik en looptijd berekend wat dat ding verbruikt op een avond. Speciaal voor dit soort spielerei hb ik 3 extra zonnepanelen gelegd. Die drie panelen leveren voldoende stroom voor de kachel. Ruim zelfs. En omdat de elektrische kachel dan de woonkamer warm houdt, brandt de CV een stuk minder en kan eerder uit. Daardoor besparen we een hoop gas.

Beantwoorden

24 januari 2022 om 23:31
vliet05 Gebruiker

Vanaf volgend jaar zal het salderen (waarschijnlijk) in stapjes afgebouwd worden. Daarna ga je gewoon het volle pond betalen voor de stroom die je gebruikt, ongeacht wat je ’s zomers produceert. Duurt nog even, maar laat het alvast indalen.

Beantwoorden

25 januari 2022 om 07:52
steem Gebruiker

ik heb een oude draaischijfmeter :-)

Beantwoorden

24 januari 2022 om 13:42
macmennen Gebruiker

Wat zijn eigenlijk de afmetingen?

Staat nergens vermeld…

Beantwoorden

24 januari 2022 om 13:59
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Macmennen, de afmetingen zijn

Breedte290 mm
Diepte210 mm
Hoogte470 mm

Beantwoorden

24 januari 2022 om 23:06
avtwel Gebruiker

Hoeveel geluid produceert de kachel?

Beantwoorden

25 januari 2022 om 07:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen avtwel,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog een antwoord willen op je vraag, dan horen we het graag en zoeken we dit voor je uit.

Beantwoorden

28 januari 2022 om 17:15
peterbacks Gebruiker

helaas is ie NIET keramisch maar heeft gewoon een weerstands element, beetje jammer ibood.

ik heb hem zojuist binnen gekregen, beetje lomp apparaat en ja, hij wordt lekker warm….

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.