Die spiksplinternieuwe VanMoof, generaties oude juwelen en je integriteit: deze dingen hebben één iets gemeen en dat is dat je ze met je leven moet bewaken. Gelukkig is er Master Lock om je daarbij te helpen.
De sloten en kluizen in deze Flash Sale zorgen ervoor dat je met een gerust hart naar bed, op vakantie of uit stappen kan gaan. Meesterlijk van Master Lock.
Hi Question75, over welke kluis gaat je vraag precies?
Goedendag, ik heb dezelfde vraag. Is de Large uitvoering aan de wand / op de vloer te monteren?
Mvg
Welke kluis is dit precies? Typenummer?
Goedemorgen Bruteboris,
Over welke deal gaat je vraag?
wellicht is het mogelijk om in de IBOOD app een aanpassing te doen zodat het betreffende artikel staat bij deze omgeving ipv dat alle vragen op 1 hoop terechtkomen
heeft de Veiligheidskluis met Digitale Combinatie | XXL | LFW205FYC ook waardebepaling?
Goedemorgen markgiesbers,
Dat ga ik voor je navragen.
Nee. Waardebepaling gaat aan de hand van de klasse en deze staat niet vermeld bij Masterlock. Wel zijn ze door onafhankelijke Amerikaanse instituten ETL en UL getest waardoor ze kunnen aangeven wat er in specs staat. 60 minuten brand 24 uur water tot 20 cm etc.
Is de Masterlock versterkte beveiliging XXL ook vuur en water bestendig? Bij anderen staat dit erbij maar bij deze niet.
Goedemorgen JordiD,
Hij is niet vuurbestendig, of hij waterbestendig is ga ik voor je proberen te achterhalen.
Kan je 2 verstelbare veiligheidsstangen naast elkaar gebruiken? Mijn schuifpui is namelijk breder dan 112 cm.
Goedemiddag,
Is deze kluis aan de wand / op de vloer te monteren?
Mvg