24 november 2022 om 00:00
iBOOD

Master Lock Kluizen & Sloten

Master Lock Kluizen & Sloten
Netjes achter slot en grendel!

Die spiksplinternieuwe VanMoof, generaties oude juwelen en je integriteit: deze dingen hebben één iets gemeen en dat is dat je ze met je leven moet bewaken. Gelukkig is er Master Lock om je daarbij te helpen.

De sloten en kluizen in deze Flash Sale zorgen ervoor dat je met een gerust hart naar bed, op vakantie of uit stappen kan gaan. Meesterlijk van Master Lock.

24 november 2022 om 12:35
Question75 Gebruiker

Goedemiddag,

Is deze kluis aan de wand / op de vloer te monteren?

Mvg

Beantwoorden

24 november 2022 om 16:26
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Question75, over welke kluis gaat je vraag precies?

Beantwoorden

24 november 2022 om 16:45
PREGUNTA Gebruiker

Goedendag, ik heb dezelfde vraag. Is de Large uitvoering aan de wand / op de vloer te monteren?

Mvg

Beantwoorden

24 november 2022 om 17:53

Hi Pregunta, welke kluis precies?

Beantwoorden

24 november 2022 om 20:21
Bruteboris Gebruiker

Welke kluis is dit precies? Typenummer?

Beantwoorden

25 november 2022 om 07:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bruteboris,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

25 november 2022 om 08:41
Bruteboris Gebruiker

wellicht is het mogelijk om in de IBOOD app een aanpassing te doen zodat het betreffende artikel staat bij deze omgeving ipv dat alle vragen op 1 hoop terechtkomen

Beantwoorden

24 november 2022 om 23:55
markgiesbers Gebruiker

heeft de Veiligheidskluis met Digitale Combinatie | XXL | LFW205FYC ook waardebepaling?

Beantwoorden

25 november 2022 om 07:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen markgiesbers,

Dat ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

25 november 2022 om 15:28

Nee. Waardebepaling gaat aan de hand van de klasse en deze staat niet vermeld bij Masterlock. Wel zijn ze door onafhankelijke Amerikaanse instituten ETL en UL getest waardoor ze kunnen aangeven wat er in specs staat. 60 minuten brand 24 uur water tot 20 cm etc.

Beantwoorden

25 november 2022 om 08:29
JordiD Gebruiker

Is de Masterlock versterkte beveiliging XXL ook vuur en water bestendig? Bij anderen staat dit erbij maar bij deze niet.

Beantwoorden

26 november 2022 om 08:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JordiD,

Hij is niet vuurbestendig, of hij waterbestendig is ga ik voor je proberen te achterhalen.

Beantwoorden

25 november 2022 om 20:21
yhoed Gebruiker

Kan je 2 verstelbare veiligheidsstangen naast elkaar gebruiken? Mijn schuifpui is namelijk breder dan 112 cm.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.