Goedemorgen kuku,
Dat betreft inderdaad een foutje, alleen zie ik het niet staan. Kan je me helpen?
Ik heb het gevonden en ik ga het doorgeven. Bedankt.
Hoelang gaat de batterij van de Flinq draagbare luchtcompressor mee? m.a.w. na hoeveel tijd zou je het toestel zelf moeten opladen via de USB bij niet-gebruik? Of is er in dit in dit laatste geval geen/beperkt verlies aan vermogen?
Goedemorgen Qweety,
Dat zouden we voor je moeten navragen, maar ik zie dat hij ondertussen is uitverkocht. Wil je nog steeds het antwoord weten?
Beste,
Kan je voor me uitzoeken of het bij de Brilliant Smart Buitenlamp mogelijk is om de bovenste LED volledig uit te schakelen, zodat deze niet onnodig lichtvervuiling de hemel (ruimte) instuurt?
Bedankt!
Bij de kokend water kraan staat in de beschrijving 3 liter kokend water. Maar bij specificaties staat een 4 liter boiler.
De boiler heeft een inhoud van 4 liter, maar om water te verwarmen/koken moet er wel wat extra ruimte aanwezig zijn. Vandaar dat de afgifte van kokend water 3 liter is.
Vergelijk het maar met een waterkoker die je slechts tot aan een max streepje mag vullen en niet helemaal tot de rand.
Goedemorgen,
Is de zigbee ledstrip voorzien van 1 voeding? Of 2 want er staat dat je er een uitbreiding bij krijgt.
Met vriendelijke groet,
Rogier
Goede avond! Hebben jullie maar 1 kraan meer over van de SMEG MTD5CR of mag er maar 1 besteld worden per klant? We zouden er immers twee nodig hebben. Mvg Robin
20cm begrenzingsdraad bij de robomow is een foutje hoop ik…