1 juli 2022 om 00:00
iBOOD

Garage Sale

Garage Sale
Scoor nu dikke klus(ter)-kortingen!

Hier. Waar powertools en ander gereedschap met dikke kortingen om je oren vliegen!

1 juli 2022 om 06:20
kuku Gebruiker

20cm begrenzingsdraad bij de robomow is een foutje hoop ik…

Beantwoorden

1 juli 2022 om 09:58
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen kuku,

Dat betreft inderdaad een foutje, alleen zie ik het niet staan. Kan je me helpen?

Beantwoorden

1 juli 2022 om 18:07
Moderator Lisa Moderator

Ik heb het gevonden en ik ga het doorgeven. Bedankt.

Beantwoorden

1 juli 2022 om 06:54
Qweety Gebruiker

Hoelang gaat de batterij van de Flinq draagbare luchtcompressor mee? m.a.w. na hoeveel tijd zou je het toestel zelf moeten opladen via de USB bij niet-gebruik? Of is er in dit in dit laatste geval geen/beperkt verlies aan vermogen?

Beantwoorden

1 juli 2022 om 09:59
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Qweety,

Dat zouden we voor je moeten navragen, maar ik zie dat hij ondertussen is uitverkocht. Wil je nog steeds het antwoord weten?

Beantwoorden

1 juli 2022 om 17:50
pieterolifant Gebruiker

Beste,

Kan je voor me uitzoeken of het bij de Brilliant Smart Buitenlamp mogelijk is om de bovenste LED volledig uit te schakelen, zodat deze niet onnodig lichtvervuiling de hemel (ruimte) instuurt?

Bedankt!

Beantwoorden

1 juli 2022 om 18:08
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond pieterolifant,

Dat is niet mogelijk.

Beantwoorden

1 juli 2022 om 18:22
rikdevries111 Gebruiker

Zit er bij de vouwladder een platform?

Beantwoorden

1 juli 2022 om 18:30
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond rikdevries111,

Dat zit er niet bij.

Beantwoorden

3 juli 2022 om 18:23
Tomdeaardappel Gebruiker

Bij de kokend water kraan staat in de beschrijving 3 liter kokend water. Maar bij specificaties staat een 4 liter boiler.

Beantwoorden

3 juli 2022 om 21:23
Moderator Paul Moderator

De boiler heeft een inhoud van 4 liter, maar om water te verwarmen/koken moet er wel wat extra ruimte aanwezig zijn. Vandaar dat de afgifte van kokend water 3 liter is.

Vergelijk het maar met een waterkoker die je slechts tot aan een max streepje mag vullen en niet helemaal tot de rand.

Beantwoorden

4 juli 2022 om 07:21
R.M.K Gebruiker

Goedemorgen,

Is de zigbee ledstrip voorzien van 1 voeding? Of 2 want er staat dat je er een uitbreiding bij krijgt.

Met vriendelijke groet,

Rogier

Beantwoorden

4 juli 2022 om 22:12
robindecroon Gebruiker

Goede avond! Hebben jullie maar 1 kraan meer over van de SMEG MTD5CR of mag er maar 1 besteld worden per klant? We zouden er immers twee nodig hebben. Mvg Robin

Beantwoorden

4 juli 2022 om 23:44
Moderator Paul Moderator

Er zal nog maar eentje voorradig zijn. OP=OP

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.