11 mei 2021 om 00:00
iBOOD

E-Z UP Partytenten

E-Z UP Partytenten
Nooit meer naar huis.

Je E-Z UP partytent heeft inmiddels een vaste plek geclaimd op elke warme zomerdag, tijdens picknicks en zelfs tijdens je tripjes naar het strand. 

Het is daarom extra lekker dat je vanaf nu, in een zucht je E-Z UP omturnt tot kampeerparadijs, of slechts één zijde van de tent afsluit voor de buitenwereld. Of de buren tijdens je verjaardag in je achtertuin.

11 mei 2021 om 00:21
IceMan Gebruiker

Welke kleur hebben de poten/stangen van de zwarte partytent?

Beantwoorden

11 mei 2021 om 10:00
Official Product Expert E-Z Up Expert Official Product Expert

Donkergrijs/Antraciet

Beantwoorden

11 mei 2021 om 06:01
Jorrit84 Gebruiker

Wat is de maatvoering van de zijwanden?

Beantwoorden

11 mei 2021 om 10:04

Hallo Jorrit84, deze zijwanden passen perfect in de Vantage partytenten. De wanden zijn uiteraard 3 meter breed, de hoogte is 1.95m zodat ze ideaal in de tent kunnen worden geplaatst wanneer deze op de middelste stand staat.

Beantwoorden

11 mei 2021 om 08:20
kreydt Gebruiker

Als ik het goed begrijp kan je enkel met deze aankoop niets doen… je moet dat montagesysteem nog extern aankopen! Of zie ik dat verkeerd?

Beantwoorden

11 mei 2021 om 08:43
mannie1974 Gebruiker

Dat klopt inderdaad, maar je moet dit ook zien als aanvulling op een party tent en niet andersom.

Beantwoorden

11 mei 2021 om 10:02

Bedoel je hiermee de Camping Cube? Dat klopt, Mannie1974 heeft daar gelijk in. De Camping Cube is een handige add-on voor de E-Z UP partytenten.

Beantwoorden

11 mei 2021 om 10:05

De Cubes die via iBood worden aangeboden passen overigens bij de VANTAGE tenten die ook op iBood staan: 
https://next.ibood.com/nl/nl/flash-sales/00000/15526/e-z-up-partytenten/

het kan dus in 1 bestelling worden geregeld!

Beantwoorden

11 mei 2021 om 10:18
Mvdf Gebruiker

Zijn dit dezelfde tenten als die van Monster Energy en Yamaha op de Motorcross?

Beantwoorden

11 mei 2021 om 10:48

Wij zijn inderdaad de producent van de tenten van deze merken, goed gezien! :) https://www.ezup.nl/ontdek/industrie/motorcross-tent

Zij kopen bij ons de ECLIPSE serie, een professionele tent met liefst 7 jaar garantie. De Vantage uit deze aanbieding lijkt er erg op en is voor zowel consument als zakelijke gebruiker een ideaal product tegen een bescheiden prijs (en nog steeds 3 jaar garantie).

Beantwoorden

11 mei 2021 om 13:42
Bintang Gebruiker

Even kijken of ik het nu goed heb gelezen.

Je koopt dus alleen de zijwanden met vloer maar geen komplete tent???!!

Beantwoorden

11 mei 2021 om 14:25

De Camping Cube is zoals eerder hierboven beschreven een toevoeging voor de Vantage Partytent. De Cube is een complete set uit 1 stuk met wanden, deur, afsluitbare ramen en ventilatie.

Op deze pagina zie je de uitgebreide uitleg: https://www.ezup.nl/camping

Beantwoorden

11 mei 2021 om 18:25
Clauke1969 Gebruiker

Het Pinksterweekend ga ik kamperen. Als ik een volwaardige tent wil samenstellen, zou ik de partytent én de binnentent moeten aanschaffen?

Is dat voldoende of heb ik dan nog meer nodig? Wat is de levertijd?

Beantwoorden

11 mei 2021 om 19:02
stevenf Gebruiker

Verwachte verzenddatum: 25 mei 2021
Te laat dus voor jou.

Maar waarom zou je ook kamperen met een partytent? Voor dat geld (350 euro voor de partytent én de binnentent) heb je genoeg keuze, van pop up tentjes tot grote/hoge bustenten.

Beantwoorden

11 mei 2021 om 21:22
Clauke1969 Gebruiker

Ja, maar het gaat mij meer om de partytent. De binnentent zal ik zelden gebruiken, want ik kampeer zelden.

Beantwoorden

12 mei 2021 om 10:43

Dat klopt zeker, de Camping Cube is ook meer bedoeld als handige extra voor een partytent. Gaat het je puur en alleen om kamperen dan is er aanbod te over.

Beantwoorden

12 mei 2021 om 00:21
hobbix Gebruiker

wat zijn precies (cm) de hoogtes van de zijkanten van het dak van de partytent

Beantwoorden

12 mei 2021 om 10:46

Dit verschilt tussen de 2 modellen.

de doorloophoogte bij de DOME is 190cm, het model heeft geen stangen op hoofdhoogte dus de ruimte van binnen is liefst 280cm. Bij de VANTAGE is zowel de doorloophoogte als de interne  hoofdruimte 200cm.

Beantwoorden

12 mei 2021 om 00:25
hobbix Gebruiker

wat zijn de afmetingen van de roltas met de partytent erin?

BVD

Beantwoorden

12 mei 2021 om 10:56

160×21x21cm voor de Vantage en 140×20x20 voor de DOME.

Beantwoorden

12 mei 2021 om 08:20
tomtrepels Gebruiker

Er mag wel bij vermeld worden dat de zijwanden die aangeboden worden bij ibood niet passen in een dome tent.

Hier heb ik een miskoop door gedaan. (Eerdere aanbieding vorig jaar)

Overigens prima tentje die dome, maar bij regen waaien er druppels door het dak.

Beantwoorden

12 mei 2021 om 10:52

Hallo Tom,

Dat is stom inderdaad, heb het direct doorgegeven om aan te laten passen. Het gebeurt niet vaak dat mensen een andere kleur zijwand bestellen bij de tent. Ik zag ook jouw aanvraag via onze site. Ik neem contact met je op zodat we jouw huidige tent alsnog in orde maken. Bij een eerste gebruik in de regen kan het overigens gebeuren dat er een enkele druppel bij de naden ontstaat, deze moeten namelijk nog uitzetten. Mocht dit probleem blijven voordoen dan valt dit onder garantie. Het naaien van een tent blijft mensenwerk dus het kan in een enkel geval bijvoorbeeld iets te los gestikt zijn. De stof is sowieso waterdicht.

Beantwoorden

12 mei 2021 om 10:47
Bussloo Gebruiker

Zou mooi zijn als de volgende keer de screen cube er ook bij zit. Niks vervelender dan muggen als je ’s zomers nog even wilt buiten zitten.

Beantwoorden

12 mei 2021 om 14:34

Die hebben we helaas niet in ruime aantallen op voorraad en kunnen we daardoor helaas niet via iBood aanbieden. Hij is wel via http://www.ezup.nl te bestellen.

Beantwoorden

12 mei 2021 om 21:05
Bussloo Gebruiker

Jammer. Maar wellicht is het gewone insectenscherm makkelijke te gebruiken wanneer je de tent over een tafel of loungeset heen zet.

Ik zie trouwens dat op je momenteel op de Ezup site 10% korting krijgt met code SAVE10. Tip voor mede iBooders!

Beantwoorden

13 mei 2021 om 09:15
Sebasvv Gebruiker

Wat is nu de meerwaarde van de Vantage tov de goedkopere Ambassador?

Beantwoorden

13 mei 2021 om 13:44
Atoom Gebruiker

Er lijkt iets fout te gaan met de verzendkosten. 1x Vantage kost 8,95. Doe je er 1 zijwand bij dan kost het nog steeds 8,95 dus dat is goed. Als je nog een zijwand erbij doet kost het 19,95. Zou je 1 zijwand apart laten opsturen dan kost dat 5,95. Kan niet de bedoeling zijn toch?

Beantwoorden

13 mei 2021 om 19:58
Moderator Paul Moderator

Als een pakket te zwaar wordt voor het 8,95 tarief dan is het volgende tarief 19,95. In dit geval ben je gunstiger uit wanneer je aparte bestellingen plaatst.

Beantwoorden

13 mei 2021 om 23:27
gjs Gebruiker

-49% is feitelijk 48,6%

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.