23 november 2020 om 00:00
iBOOD

Ferm Tools

Product expert aanwezig

Ferm Tools
Handen uit de mouwen.

We leven in het doe-het-zelf-tijdperk. En we hebben er nu nog tijd voor ook! Een steigerhouten tuinset maken, een kledingkast bouwen of een tussenwandje plaatsen doe je prima zelf, daar heb jij geen professional bij nodig.

Nee, het enige wat jij nodig hebt is het juiste materiaal! Genoeg keuze in deze Flash Sale!

24 november 2020 om 17:31
dluijten Gebruiker

Het FERM lasapparaat betaal ik verzendkosten voor, maar óók voor andere items die ik tegelijkertijd bestel. Hier lijkt iets niet te kloppen.

Beantwoorden

24 november 2020 om 17:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi dluijten,

Hoe bedoel je dit precies? Ik snap je berichtje niet helemaal, sorry!

Beantwoorden

26 november 2020 om 14:39
dluijten Gebruiker

Hi Bas,

Ik heb het lasapparaat besteld, 8.95 verzendkosten te zien in winkelmand. Voeg ik items toe (o.a. de kluis ook besteld), loopt het bedrag verder op naar 19,95 euro.

Groet,

Daan

Beantwoorden

29 november 2020 om 21:48
Moderator Paul Moderator

Het uiteindelijke verzendtarief wordt berekend op basis van totale gewicht en omvang van het pakket.
De indicatie bij de deal van het lasapparaat betreft de verzendkosten voor 1 lasapparaat.
De kluis is ook een zwaar product, waardoor de bestelling in een hoger tarief valt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.