17 januari 2018 om 00:01
iBOOD

8x Philips WarmGlow Dimbare LED Lamp

8x Philips WarmGlow Dimbare LED Lamp

Nu je kans grijpen is de komende jaren helemaal goed zitten qua kwaliteitsverlichting van Philips.

Specificaties

Merk: Philips
Type: 8x WarmGlow Dimbare LED Lamp

• Energiezuinige leds
  • Zeer lange levensduur
  • Meer dimmen is warmer licht

Vorm: Lamp, mat glas (frosted)
Fitting: E27
Voltage: 220-240 V/50-60 Hz volt
Dimbaar
Stroomsterkte lamp: 35 mA 
Collectie: WarmGlow

Wattage: 6 W
Wattage-equivalent: 40 W
Energiezuinigheidslabel: A+
Energieverbruik per 1000 uur: 6 kWh

Lichtopbrengst: 470 lumen
Kleurtemperatuur: 2200-2700 K (van warm naar extra warm wit)
Lichteffect/afwerking: Warm wit
Kleurweergave-index (CRI): 80
Starttijd: <0,5 s
Toepassing: Zacht licht

Levensduur van lamp: 15.000 uur
Aantal schakelcycli: 50000
Lumen-onderhoudsfactor: 0,7
Gemiddelde levensduur (bij 2,7 uur per dag): 15 jaar
Hoogte: 110 mm
Breedte: 60 mm

17 januari 2018 om 00:15
devourer85 Gebruiker

Leuk, warmglow, Ibood kennende krijg je 8 gewone gloeilampen geleverd. Mijn vorige bestelling warmglow lampen bleken geen warmglow lampen te zijn. Ibood oplossing retourneren of accepteren.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 07:21
mdrongelen Gebruiker

Had ik toen ook voor gewaarschuwd. Je ziet vrijwel geen verschil in kleur (2200-2700k).

Is bij de Philips voorbeelden mooi geel, in t echt net zo wit

Beantwoorden

17 januari 2018 om 08:48
eversteegt Gebruiker

@mdrongelen: Niet met je eens.

Je ziet het verschil écht wel bij het dimmen Warmglow lampen, zeker als je ze naast een gedimde niet-warmglow lamp zet.

En dat weet ik omdat ik zelf thuis meerdere Warmglow lampen heb (overigens niet via hier aangeschaft).

Het verschil is niet werelds nee, maar precies goed om in gedimde stand de ‘kilte’ van een gewone ledlamp kwijt te zijn.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 00:15
motormuis001 Gebruiker

Doe eens even een link naar de lijst van compatibele dimmers. Jullie weten toch dat elke keer weer die vraag gesteld wordt …

Beantwoorden

17 januari 2018 om 00:27
Globetrotter1 Gebruiker

Ik dim ze meestal met een steen, nadeel daarvan is je blijft lampen kopen.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 00:58
mmmlemmens Gebruiker

Deze lijst is niet up to date maar aangezien er wel andere warmglow lampen op staan zal het ook voor deze versie gelden. Busch-Jaeger dimmers zouden vrijwel altijd goed moeten werken (fase aansnijding).

Beantwoorden

17 januari 2018 om 01:00
Moderator Niek Moderator

Hallo Motormuis001,

Voor de lijst van Philips klik hier. Hier staan geen stenen tussen Globetrotter1, al zou die manier wel goed zijn voor de verkoop van hun lampen ;-)

Beantwoorden

17 januari 2018 om 00:39
Pvdvenis Gebruiker

Een 6w / 40w als dimlamp werkt toch niet echt… Op vol vermogen is het nog een zachte lichtbundel… Dan liever 60+ watt (oude wattage) en ook voluit kunnen schijnen. Maar ja, daarom zullen ze ook wel in de aanbieding zijn :-D

Beantwoorden

17 januari 2018 om 08:50
eversteegt Gebruiker

Oh ja wel hoor, werkt hier prima in sfeerlampen (waar je toch geen 60w-vervanger in gaat stoppen). Meerdere schemerlampen met 6w / 40w (naast basislicht vanuit de plafondlampen waar wel feller in zit) en nog verder terugdimmen bij film en zo :)

Beantwoorden

17 januari 2018 om 07:58
steem Gebruiker

Ik ben zeker tevreden over Philips warmglow. Hoe meer je dimt, des te warmer de lichtkleur.

Beantwoorden

17 januari 2018 om 08:07
oinkoink12 Gebruiker

Warmglow is top

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.