26 december 2017 om 00:00
iBOOD

5x Mullrose Nano Vuilafstotende Ruitontdooier

5x Mullrose Nano Ruitontdooier

Deze ruitontdooier maakt gebruik van geavanceerde nano-technologie en is hierdoor multifunctioneel.

Specificaties

Merk: Mullrose
Type: Ruitontdooier met nano-technologie (500 ml)
Aantal: 5 stuks

• Reinigt en ontdooit
  • Werkt tot -40ºC
  • 5x 500 ml fles

Eigenschappen

• Voor alle gladde oppervlakken
  • Ideal voor de auto, motor, boot en in huis
  • Geavanceerde nano-technologie
  • Altijd kristalhelder zicht
  • Vuil- en waterafstotend voor lange periodes
  • De onzichtbare ruitenwisser
  • Speciale winterspray tot -40ºC
  • Geschikt tijdens extreem koude temperaturen
  • Verwijdert ijs van je ruiten

Fysieke eigenschappen

• Inhoud per fles: 500 ml
26 december 2017 om 00:43
Timmmerman Gebruiker

Bij jullie 5 stuks thuisbezorgd voor €15,90

Hier 5 stuks thuisbezorgd voor €9.97

https://www.opisopvoordeelshop.nl/mullrose-ruitontdooier-500ml-winter-40

Geen topaanbieding imo

Beantwoorden

26 december 2017 om 00:54
malika16 Gebruiker

bedankt voor info

ik dacht ibood is altijd goedkoopste ,maar is ni altijd waar )

Beantwoorden

26 december 2017 om 07:05
chow Gebruiker

En zelfs zes voor €8 als je er één in de buurt hebt. Heb ik. Nu nog een auto ;-)

Beantwoorden

27 december 2017 om 01:13
Moderator Paul Moderator

Uit voorraad
Dit product is op dit moment niet op voorraad 

Zo valt er weinig te kopen bij de op=op shop, tis daar dus echt op. :)

Beantwoorden

26 december 2017 om 03:33
blufner Gebruiker

Hoe werkt het ontdooien van een ruit:

Om ijs of sneeuw te laten ontdooien, zal er altijd warmte ergens vandaan gehaald moeten worden. In het geval van een vloeibare ruitontdooier zal er warmte worden onttrokken vanuit de vloeistof en van jouw te ontdooien ruit zelf om van vaste stof naar vloeistof te komen. Dat betekent dat jouw autoruit extreem koud gaat worden en van binnen snel condens gaat vormen en van buiten sneller dan normaal weer opvriest.

TIP: gooi gewoon heet water over jouw raam en luister alstublieft niet naar de verkooppraatjes van Carglass, autoruiten zijn goed bestand tegen grote temperatuurverschillen.

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:31
tigeratbel Gebruiker

Wat een onzin…. het verschijnsel waar jij van hebt gehoord is verdampingswarmte…. hier niet v toepassing

Een vloeibare ontdooier werkt op basis van stol/vriespunt !

Vriespunt water is 0, vriespunt ontdooier (isopropyl, of andere) bvb -40

Meng die 2 en het mengsel heeft een vriespunt v ergens daar tussen zodat de ruit ontdooit.

Beantwoorden

26 december 2017 om 10:51
JohanKorre Gebruiker

Dit is geen onzin. Naast verdampingswarmte bestaat er ook smeltwarmte. De maar eens zout op ijs, het zal flink afkoelen voordat het smelt.

Ik heb nog nooit problemen gehad met lauwwarm water, maar heb bij iemand anders wel eens een ruit in duizend stukjes zien springen toen die er een emmer flink heet water overgooide! Een dekentje werkt ook goed en is ook milieuvriendelijk.

Beantwoorden

26 december 2017 om 11:57
Aertsmarcel Gebruiker

Volledig akkoord met blufner en JohanKorre. Ik doe het ook al tientalle jaren zo. Ik gebruik ook wel alleen lauw water en een kleine gieter.

Beantwoorden

26 december 2017 om 04:10
flyingd Gebruiker

Je moet dit product niet gebruiken. Het laat een waas op de ruit achter, bij donker weer zie je alleen maar waas en vertrooid licht. het is verkeers onveilig en zou uit de handel gehaald moeten worden. het ontdooien van de ruiten werkt wel goed, tijdelijk. want daarna vriest de ruit toch weer dicht. BTW, bij mij zij nog wat flessen gratis af te halen.

Beantwoorden

26 december 2017 om 07:53
Lifestyle71 Gebruiker

Heet water en een bevroren voorruit..  https://www.youtube.com/watch?v=jbSSZcywZSs

Beantwoorden

26 december 2017 om 08:37
Pecot Gebruiker

Hahahaha, die reacties op dat filmpje. Anyway, met dit spul inderdaad de ijs van je ramen maar totaal geen zicht door condensvorming aan de binnenzijde. Ik gebruik nu een dekentje op de voorruit maar ga binnenkort maar een testje uitvoeren met lauw (20-25°C) water in een pet-fles wat langzaam van boven over de ruit wordt verspreidt.

Beantwoorden

26 december 2017 om 15:47
blufner Gebruiker

Met een waterkoker en water wat kokend heet is. Temperatuurverschil van 100 C.

Beantwoorden

26 december 2017 om 10:51
triman Gebruiker

Je moet ook niet gaan klooien met een waterkoker natuurlijk. Handlauw water doet zijn ding perfect. Gelijkmatig over het voorruit en klaar. Btw als je deze spray als ondergrond hebt gaat het ijs er sneller af. Dus insprayen voor het bevroren is.

Beantwoorden

26 december 2017 om 11:13
hobbix Gebruiker

Ik heb ook eens vergelijkbaar (zelfde beweringen, ook zo’n spuitflacon, ook meer flessen dan je nodig hebt om te proberen) nano spul gekocht voor een vergelijkbare prijs. Mijn ervaring: het voegt niets toe. Doe wat gewone ruitewisservloeistof in een oude spuitflacon en je hebt hetzelfde resultaat.

Beantwoorden

16 september 2018 om 18:31
Arwien Gebruiker

HHebben jullie enig ervaring mer gebruik in huis?

Zoals glazen douchewand, keukenblad en of wastafels?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.