18 december 2017 om 00:00
iBOOD

Wolfgang 260-delige Gereedschapskoffer

Wolfgang 260-delige Gereedschapskoffer

Rol van de ene klus naar de andere met deze handige trolley vol kwaliteitsvolle tools.

Specificaties

Merk: Wolfgang
Type: 260-delige gereedschapskoffer
Garantie: 2 jaar

• Duitse topkwaliteit
  • 4 lades vol klusplezier
  • Start met klussen in 2018

Materiaal: chroom vanadium
Comfortabele handgreep voor extra grip
Stevige trolley  om alles geordend op te bergen

Inhoud lade 1:
Doppen ¼”: 4 – 4.5 – 5 – 5.5 – 6 – 6.5 – 7 – 7.5 – 8 – 9 – 10 – 11 – 12 – 13 – 14
Doppen ½”: 8 – 9 – 10  11 – 12 – 13 – 14 – 15 – 16 – 17 – 18 – 19 – 20 – 32
Bougie dopsleutel ½”: 16 en 21 mm
Universele koppeling: ½” en ¼”
Sliding T-bar: ½” en ¼”
Verlengingsdeel ¼”: 50 en 100 mm
Ratel: ½” en ¼”
Flexibele verlenging 6”

Inhoud lade 2:
Combinatie moersleutels: 6 – 8 – 10 – 11 – 12 – 13 – 14 – 15 – 17 mm
Diagonale tang: 180 mm
Bektang: 200 mm
Verstelbare moersleutel 8” (bahco)
Knijptang: 150 mm
Waterpomptang

Inhoud lade 3:
2x nylon veerklem 3,5”
Rolmaat 3 m
Waterpas
Stanleymes
Klauwhamer
Isolatietape
Greeptang: 175 mm
Krimptang: 200 mm
113-delige schroeven- en spijkerset

Inhoud lade 4:
6-delige juweliersschroevendraaierset
9-delige inbussleutelset
24-delige bitset + ratel
11 verschillende schroevendraaiers
Werkhandschoen
30 tie-wraps
Verlengstuk
Spanningstester
Magnetische pick-up

18 december 2017 om 00:44
motormuis001 Gebruiker

260 – 113 (schroeven/spijkers) – 30 (cable ties) – 4 (lades) – 1 (trolley) = 112 delig. En die schijnen dit jaar nog onbruikbaar te zijn ook!

18 december 2017 om 00:54
Moderator Paul Moderator

De lades en trolley tellen niet mee als deel. Het totaal van de inhoud van de lades is 260.
Lade 1: 40 items 
Lade 2: 14 items 
Lade 3: 122 items 
Lade 4: 84 items

18 december 2017 om 06:24
Eriq Gebruiker

Wat bedoel je met onbruikbaar in dit geval? :) Snap ‘t niet.

18 december 2017 om 07:35
eejjay Gebruiker

Het is goedkope rommel, en dat merk je aan alles. Heb zelf ooit de fout gemaakt om deze set via een veilingsite te kopen. Doordat ik hem heb gekocht, hangt er nu wat scheef in huis omdat de waterpas scheel was.

Verder zijn er al diverse tangen geknapt en is de doppenset voor eenmalig gebruik. Ik zou adviseren even door te sparen voor een fatsoenlijke set als je het spul meer dan 1 keer nodig hebt…

18 december 2017 om 08:26
Grasshoppa Gebruiker

Dank voor het antwoord. Al heb ik wel eens de mannesman gereedschap set gekocht via ibood. Onverwoestbaar zelfs doppen gebruikt met luchtsleutel en deed het perfect. Zal deze dan skippen.

18 december 2017 om 09:44
rjvannoort1 Gebruiker

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten, met deze set voel je je een flinke bodybuilder, alles sneuvelt door jou brute kracht.

18 december 2017 om 15:38
biercafe Gebruiker

wat wil je voor zo’n prijs? Een beetje koffer als deze kost al meer, zonder inhoud dan.

18 december 2017 om 15:39
biercafe Gebruiker

ha ha, dan koop ik het voor mijn vrouw, en dan zeggen dat ze alles sloopt :-)

18 december 2017 om 10:16
RoyD Gebruiker

Bij de beschrijving staat “Duitse topkwaliteit”. Ik denk dat er weinig Duits aan is behalve de naam en misschien het bedrijf dat het spul verhandeld.

18 december 2017 om 11:24
woetsie Gebruiker

Ja dat denk ik ook van deze sets worden er tientallen aangeboden onder een ander merk inhoud en model is het zelfde alleen de kkeur kan anders zijn.

Dit zie je wel vaker bij elektrische gereedschappen boormachines. afkortzagen. bouwzaagtafels, bovenfrezen of lamellenfrezen ect. onder verschillende merken het model en uitvoering is precies het zelfde in vergelijking alleen de kleur en merk is vaak anders.

Deze machines komen vaak uit de zelfde fabriek waar tientallen bedrijven zijn op aangesloten en deze bedrijven mogen het produckt onder hun eigen merknaam verkopen het merk ferm is er ook een van.

Vroeger produceren fabrieken met hun eigen merknaam zelf de machines en verkopen hun product al dan niet via een leverancier, tegenwoordig is het maar alleen het merknaam wat ze verkopen maar produceren het zelf niet meer, vaak ook door de jaren heen door overnames, fusies of faillissementen ect.

En of er nu Duitse kwaliteit op staat of japan waar het vaak weg komt neem dat maar met een korreltje zout, voor echte kwaliteit ligt het hoger in het segment maar de prijs is ook vele malen, hoger onder het budget gereedschap zie je dit vaak maar de kwaliteit er van is allemaal het zelfde onder verschillende namen.

19 december 2017 om 09:50
dmeerpa Gebruiker

Het is gewoon een Nederlands bedrijf Mascot Online B.V. uit Nijkerk. Op de site van Wolfgang staat er nergens dat het Duitse topkwaliteit is, dat is iets dat iBood uitvindt. Wolfgang zelf zegt op hun site “Het Kwalitatieve gereedschap van Duitse komaf staat voor jaren aan klusplezier.” Waarmee ze zinspelen dat het (zogezegd) ooit van Duitse makelij was.

18 december 2017 om 12:05
zephur Gebruiker

Wolfgang , Adler kraft , Toolwelle , Swiss kraft , allemaal zelfde meuk..  Worden dagelijks aangeboden op internet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.