7 december 2017 om 00:00
iBOOD

4x DreamLED Draadloze Sensor LED Lamp | USB

Product expert aanwezig

4x DreamLed Sensor LED Lamp

Wij durven te wedden dat je nu al meerdere situaties kunt bedenken waar je deze lampjes zou kunnen gebruiken.

Specificaties

Merk: DreamLED 
Type: RIML200 | Multifunctionele USB-sensor-ledlampen voor binnenshuis
Aantal: 4 stuks
Garantie: 2 jaar

• Met bewegingssensor
  • Gemakkelijk overal te installeren
  • Oplaadbaar / lange levensduur

2 modussen: Bewegingssensor of handmatig aan/uit
Bevestigingsopties: Tafel, muur/wand, het plafond en aan een plank of kastjes
USB-ingang: DC5.0V / 450mA ± 100mA
Draadloos gebruik: 600mAh polymeer batterij (meegeleverd)
Sensor-modus: Bewegingssensor + lichtsensor
Sensor bereik: 4-6m
Sensor tijd: max 25 sec. (na de laatste beweging)
5x 2835 SMD
Duurzaamheid  > 25.000 uur
Kleurtemperatuur: 4200K
Lichtstroom: 50 lm
Bedrijfstemperatuur: -20°C ~ +60°C
Laadtijd: Max. 3h
Dubbele IC beschermer: Beschermt de accu tegen overbelasting, ontlading en kortsluiting
Afmetingen: 80 x 80 x 25 mm
Gewicht: 63g

Verwijderbare houder, tafelstandaard, schroeven en pluggen meegeleverd.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @DreamLED-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

7 december 2017 om 00:29
hvwittel Gebruiker

Pfff….mis ik ze tijdens de Hunt, heb ik ze voor 2x zoveel gekocht bij Bol.com :(
Ben er overigens wel blij mee!

Beantwoorden

7 december 2017 om 00:40
franklar Gebruiker

Zijn deze lampen ook buitenshuis bruikbaar? kan je ze bv aan de buitengevel bevestigen?

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:50
Official Product Expert DreamLED-Expert Official Product Expert

Beste Frank,

nee deze versie is alleen voor binnen te gebruiken.

we hebben inmiddels wel de BUITEN versie ook maar die bieden ze op dit moment nog niet aan: 
http://www.dream-led.be/?portfolio=rechargeable-outdoor-motion-lights-roml200

Beantwoorden

7 december 2017 om 00:43
jowanpeeters Gebruiker

Hoe lang kunnen deze branden met een volledig opgeladen batterij?

Beantwoorden

7 december 2017 om 06:19
i love you Gebruiker

Ze gaan best lang mee ik heb ze in het trapgat en ben er heel blij mee

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:04
hvwittel Gebruiker

Totaal hebben ze iets van 6-7 branduren voordat je ze weer moet opladen. Het opladen via het stopcontact duurt ongeveer weer 2 uur.

Beantwoorden

7 december 2017 om 05:46
viooltje3333 Gebruiker

Ik heb ze een jaar geleden via hier aangeschaft en zeker geen spijt van. Ik heb ze opgehangen (aan een klein spijkertje) bij de trap naar de 1e verdieping en ook naar de 2e verdieping. Zo gaan ze automatisch branden als je naar boven of beneden loopt.

Beantwoorden

7 december 2017 om 07:20
tomverbinnen Gebruiker

Usb lader niet bijgeleverd zeker?

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:52

nee we leveren alleen de USB kabel mee. U kan elke 5V USB lader gebruiken naar keuze.

Beantwoorden

7 december 2017 om 07:23
kristof505 Gebruiker

Ik zou ze graag in mijn tuinhuis hangen maar daar is het soms redelijk vochtig.. Kunnen ze daar tegen?

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:53

Beste,

Dat is lastig te zeggen. Normaal gezien kunnen ze wel redelijk goed tegen een beetje vocht, maar indien veel is dat niet goed natuurlijk. U kan dan beter onze nieuwe versie kopen: 
http://www.dream-led.be/?portfolio=rechargeable-outdoor-motion-lights-roml200

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:20
Ward5×5 Gebruiker

Ik heb deze eerder dit jaar gekocht en ook in de schuur gehangen. De lampen zelf hebben geen last van de vocht en doen het nog altijd prima, maar ik merkte wel dat de plakstrip niet van vocht houdt, een van de lampjes is daardoor afgevallen. Gelukkig kunnen ze ook tegen een stootje, heb hem opnieuw opgehangen maar nu met een TESA powerstrip. Misschien een aanrader om op vochtige plekken meteen een andere bevestigingsmethode te kiezen. Je kunt ze ook natuurlijk gewoon vastschroeven.

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:19
Killerbee007 Gebruiker

Afrader om deze te kopen. Ik heb deze bij de vorige ronde reeds aangekocht. 1 van de 4 lampen werkt niet zoals het hoort. iBood weigert om een nieuwe op te sturen. Ik wacht nog steeds op een antwoord van de klantendienst.

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:39
Knoedelsap Gebruiker

Even mailen naar support@te-group.com en het is zo opgelost. Top service bij dit bedrijf!

Beantwoorden

7 december 2017 om 14:18

Dat klopt! waarvoor dank.

Beantwoorden

7 december 2017 om 21:20
Moderator Paul Moderator

Hallo Killerbee,

Als iBOOD geen extra lampen op voorraad heeft liggen, dan kunnen ze je eenvoudig weg geen nieuwe lamp toe sturen. Dat heeft dan niets te maken met weigeren of niet willen. In dat geval zul je een andere oplossing aangeboden hebben gekregen, vermoed ik zo.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:46
Loutje81 Gebruiker

Worden deze enkel in Nederland geleverd? Of ook in België?

Beantwoorden

7 december 2017 om 13:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

In beide landen. Indien je ze in Nederland wilt laten leveren klik hier, indien je ze in België wilt laten leveren klik hier.

Beantwoorden

7 december 2017 om 14:36
MVagusta Gebruiker

Zijn de lampjes makkelijk in en uit de houder te klikken om ze telkens op te laden?

Of, maw, donderen ze niet naar beneden als ze al -tig keren zijn opgeladen?

Beantwoorden

7 december 2017 om 15:47

Ja dit is zeer gemakkelijk. Je kunt ze draaien en dan loshalen, en is een beproefd systeem!

Beantwoorden

7 december 2017 om 14:57
Psydon Gebruiker

Vraag 1:

Er staat dat er ook een licht sensor is.

Betekent dit dat ze NIET aangaan als er al licht is? (Zonlicht en/of normale lamp)

Vraag 2:

Sensor tijd is 25 sec. Betekent dit dat hij bij beweging dus 25 sec lang aanblijft?

En dus als je blijft bewegen, dan blijft hij aan? Totdat je wellicht de lamp aandoet en dan zal hij na 25 sec uit gaan?

Beantwoorden

7 december 2017 om 15:48

Vraag 1: correct, althans niet via de sensor. U kan ze wel zelf aan zetten dmv de schakelaar.

Vraag 2: correct op al uw vragen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.