22 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Dickies Veiligheidsschoenen

Dickies Veiligheidsschoenen

Als je voeten je lief zijn, dan schaf je een paartje van deze Dickies veiligheidsschoenen aan.

Specificaties

Merk: Dickies
Type: FA23385A | Storm Super Safety Trainer
Check de dropdown voor de verkrijgbare maten

• Met stalen neus en middenzool
  • Antislip (EN ISO 20345-norm)
  • Schokabsorberend, comfortabel en licht

Licht in gewicht
Gewatteerde tong en schacht
Halfhoog (stopt net boven de enkel)
Schokabsorberende hiel
Stalen neus volgens de EN ISO 20345-norm (200 Joules)
Stalen middenzool voor ondervoetbescherming
Twee densiteiten polyurethaan zool
Antistatische zool
Antislipzool (voldoet aan de SRA-classificatie) bestand tegen benzine en olie Petrol

22 mei 2017 om 08:34
ostm Gebruiker

Is maat 46 niet te verkrijgen ?

22 mei 2017 om 09:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Helaas niet, ostm.

22 mei 2017 om 09:53
PhilippeNollet Gebruiker

Misschien een wat eigenaardige vraag, maar kan ik vertrouwen op de maat?

Maw. stemmen de maten overeen met de maten die je in de (Belgische) schoenwinkels vindt?

Ik heb nl. twee slechte ervaringen met online schoenen kopen, waarbij een bestelde maat 41 levering telkens te klein bleek. (ben dan maar gestopt met schoenen en kleding online aan te schaffen).

En mocht de schoen toch niet passen, is dit een artikel dat voor retournering in aanmerking komt?

22 mei 2017 om 10:55

We gaan proberen een maattabel voor je te bemachtigen!

Mochten de schoenen niet passen, dan kun je ze inderdaad retourneren. Je ontvangt dan je gehele aankoopbedrag terug. Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening. Voor meer informatie klik hier.

22 mei 2017 om 17:01

Helaas is het niet gelukt een maattabel te bemachtigen.

Het enige wat ik voor jullie heb is de volgende pagina (klik).

22 mei 2017 om 10:26
janger12 Gebruiker

Een klein beetje off-topic: is dit een tijdelijke categorie of is de DIY categorie nu blijvend op iBOOD?

22 mei 2017 om 10:51

De vorige keer was hij inderdaad tijdelijk. Maar nu is hij blijvend! :-)

22 mei 2017 om 12:16
Avira Gebruiker

Goede dag, vraagje

Na het levering kan de schoenen omruilen met andere maat ivm te klein of te groot,  of alleen terug sturen en geld terug is de enige optie?

Groetjes

22 mei 2017 om 12:28

Terugsturen en je geld terug krijgen is de enige optie. We houden namelijk geen eigen voorraad, waardoor we geen vervangende maten hebben liggen.

22 mei 2017 om 13:33
demimob Gebruiker

Welke normering heeft deze schoen S1, S2 of S3?

22 mei 2017 om 13:53

De normering is voor deze schoenen S1-P.

22 mei 2017 om 17:41
Jeroenvdpr Gebruiker

Had wel zo netjes geweest om dit in de specificaties te zetten. De schoen voldoet dus niet aan de eisen die menig firma in de bouw of industrie vereist. Het is een beetje een hobby-schoen zeg maar.

22 mei 2017 om 15:28
Jan_G Gebruiker

Hebben jullie al een maattabel te pakken gekregen? Die wil ik precies ook wel graag zien voor ik bestel …
Bedankt!

22 mei 2017 om 17:00

Helaas is ons dit niet gelukt. Het enige wat ik voor jullie heb is de volgende pagina (klik).

22 mei 2017 om 19:14
Armada Gebruiker

Identiek model heb ik een drietal jaren geleden gekocht voor +/- 29,00€. Dit is een hobbyschoen en dan nog van een bedenkelijke kwaliteit. Al snel kwam de binnenvoering los die dan regelmatig bijeen plooide en een ongemakkelijk gevoel gaf. Later kwamen ook de zolen los en kon ik de schoenen afdanken. Goed om af en toe een uurtje te dragen maar voor het heftigere werk bij verbouwingen bvb. en zeker professioneel geen aanrader.

22 mei 2017 om 20:10
tesluc Gebruiker

Nuttige insteek … dus deze laat ik links liggen

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.