23 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Nilfisk Compacte Hogedrukreiniger met 5 jr Garantie

Product expert aanwezig

Nilfisk Compacte Hogedrukreiniger

Maak schoonmaken, sneller en leuker met deze Nilfisk Compacte Hogedrukreiniger met accessoires.

Specificaties

Merk: Nilfisk
Type: Compacte Hogedrukreiniger | Patio Cleaner | 5 jr Garantie (C125.7-6 PCAD Xtra)
Kleur: blauw / zwart
Garantie: 5 jaar via Nilfisk; 2 jaar via iBOOD

• Instelbare druk: 20 - 125 Bar
  • Aluminium pomp
  • Met accessoires + 5 jr garantie

Compact design
Trolley
Slanghaspel (opslagfunctie)
Click&Clean accessoires
Pistool met Quick Coupling
6 meter “soft” hogedrukslang
Druk: 125 bar max (verstelbaar van 20 tot 125 bar)
Vermogen: 1500W /6.4A
Universeel motor
Aluminium pomp
Automatische start/stop
Meegeleverde accessoires: regelbare tornadonozzle, powerspeednozzle, reinigingsmiddelenfles, patiocleaner compact, wasborstel en een 8 meter lange rioolslang
Afmetingen: 27 (L) x 30 (B) x 82 (H) cm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Nilfisk-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

23 februari 2017 om 07:43
beerrr666 Gebruiker

Ik ben nu klaar met Kärcher want mijn laatste hogedrukreiniger K4 is na 1 1/2 jaar alweer lek. Ondanks 2 jaar garantie wederom niets te halen. Hoe werkt de garantie bij iBOOD (2 jr.) en Nilfisk (5 jr.) als de hogedrukreiniger altijd vorstvrij wordt opgeslagen en voor zover mogelijk afgetapt wordt weggezet?

23 februari 2017 om 08:15
Chadi Gebruiker

Het zijn hele goede machines. Die van mij Nilfisk 120 bar is al een jaar of 6 werkzaam. De 125 Bar die ik ooit overgenomen heb volgens mij langer. De aluminium motor gaat langer mee dan de plastic versie van Karcher.

Wat service betreft heeft een kennis van mij slechte ervaring met Nilfisk. Als deze motor toch defect gaat verzinnen ze er van alles bij om deze toch betaald te repareren.

23 februari 2017 om 08:19
Official Product Expert Nilfisk-Expert Official Product Expert

Hallo beerr666,

de service gaat via Nilfisk Service Centrum te Dordrecht. Je hoeft alleen maar kopie aankoopbewijs mee te sturen en de rest gaat vanzelf. Binnen max 5 werkdagen heb je de machine gerepareerd retour.

23 februari 2017 om 08:16
Henri-Jean Gebruiker

Het gebruik van de app wordt sterk gepromoot o.a. door ‘aanbiedingen’ die je alleen daar kunt kopen.

In app is het meepraten niet meer mogelijk, de ultieme poging van iBOOD om van (ongewenst) commentaar af te komen?

23 februari 2017 om 08:34
Moderator Paul Moderator

Nee hoor, net zoals bepaalde Secret Deals speciaal voor nieuwsbrieflezers (m/v) aangeboden worden. zijn er speciaal voor de app gebruikers af en toe app-only deals. Extraatjes voor trouwe klanten. 
Op dit moment is het niet mogelijk om daar een forum aan toe te voegen, maar wie weet veranderd dat in de toekomst.

23 februari 2017 om 08:46
deBoomtak Gebruiker

Is 125 bar niet te laag, of is het voldoende om je terras te reinigen met de patiocleaner?

23 februari 2017 om 08:49
Chadi Gebruiker

125 is perfect.

23 februari 2017 om 08:49
Sobat Gebruiker

Onlangs verkrijgbaar bij Formido en/of Gamma voor € 79,95

Edited by: Paul
zonder aantoonbare prijs (directe link naar exact hetzelfde model) is een prijsvergelijking niet mogelijk

23 februari 2017 om 08:58
Ero_sennin Gebruiker

Weet iemand of deze ook gebruikt kan worden om te foamen ??

23 februari 2017 om 09:02

Beste Sobat,

De hogedrukreiniger is een nieuw 2017 model. Deze machine is nog niet eerder verkocht in Nederland.
Dit is een complete C125 machine met alles erop en er aan: patiocleaner compact, wasborstel en een 8 meter lange rioolslang. Deze machine is nooit leverbaar geweest bij de Formido en/of gamma, en zeker niet voor € 79,95

23 februari 2017 om 09:24
Sobat Gebruiker

Dank voor de reactie. Alternatief, ook Nilfisk – maar type C110.4-5 PCX X TRA- met max. 110 bar incl. div. extra’s w.o. terrasreiniger. Gezien het prijsverschil voel ik mij niet bekocht bij Formido.

23 februari 2017 om 09:09
Janook Gebruiker

Mijn gevoel zegt : “goed” hopelijk is mijn gevoel goed , besteld ….P.S , ik lees de reacties altijd alvorens te bestellen , er zitten bruikbare reacties bij , gelukkig word er veel onzin verwijderd of adequaat  beantwoord.Ik heb verder geen bruikbare commentaar hierop ,alleen dat dat “goed” gevoel komt doordat een een aluminium pomp inzit wat mij het gevoel geeft dat dit “goed” moet zijn.

23 februari 2017 om 09:16
Jjverstr1 Gebruiker

Iemand nog ervaringen met dit merk/model?

Kan men hiermee ook de auto mee ‘infoamen’

23 februari 2017 om 10:07

Beste Jjverstr1,

Standaard leveren we de machine met een schuimsproeier.
Als je echt mooi wil gaan schuimen is er los een Super Foam sprayer beschikbaar voor een mooie dikke schuimlaag.

23 februari 2017 om 10:30
Jjverstr1 Gebruiker

Beste, zijn de aansluitingen universeel? Past bijvoorbeeld oude accessoires van Kärcher op dit toestel?

23 februari 2017 om 10:58

Beste Jjverstr1,

Nee, dit is niet universeel. Gele acc. zijn wel passend te maken door los een koppelstuk (ALKA adapter) te kopen.

23 februari 2017 om 10:09
Snoepy16 Gebruiker

@i iBOOD.

En hoe gaat dat voor de waarborg in België ?

Kan men deze aanbieding in België kopen ?

Groetjes.

23 februari 2017 om 10:32
Moderator Paul Moderator

Deze deal is ook voor de Belgische klanten van iBOOD, wanneer via ibood.be ingelogd:
http://www.ibood.com/diy-be/nl/product-specs/21796/51172/nilfisk-compacte-hogedrukreiniger.html

23 februari 2017 om 10:27
JAKE666 Gebruiker

voor deze prijs kunt ge niet sukkelen. ik was net op zoek naar een hogedrukreiniger en heb onmiddellijk besteld.

23 februari 2017 om 11:58
woutertju Gebruiker

mooi complete set. ik twijfel tussen deze en die van de lidl.

23 februari 2017 om 13:48
vagekanarie Gebruiker

Die kun je toch niet met elkaar vergelijken! Ik zou zeggen geef een paar tientjes meer uit en koop een Nilfisk.

23 februari 2017 om 14:03
woutertju Gebruiker

heb je hier een inhoudelijke toelichting bij waarom niet?

23 februari 2017 om 15:01
deBoomtak Gebruiker

Ik twijfelde ook maar heb deze besteld. Geld is al afgeschreven, maar de app loopt vast. Hoop dat het goed komt.

23 februari 2017 om 15:08
deBoomtak Gebruiker

Zojuist mail binnen met factuur, dus zal goed komen.

23 februari 2017 om 13:32
galactor88 Gebruiker

@Expert. Ik heb pas een Karcher weg kunnen doen. Helemaal uit elkaar gehaald om te repareren, maar op het mechanische gedeelte na (de pomp) is alles van kunstof. Niet makkelijk te repareren gezien de hoge druk. Hoe is dat bij deze machine, zijn alle onderdelen die onder hoge druk staan van aluminium? Ik snap dat er wat o-ringen van rubber of kunstof in verwerkt zijn, maar het gaat mij om het omhulsel.

23 februari 2017 om 13:57

Beste galactor88,

De pomp en plunjers zijn van aluminium. De rest is voornamelijk kunststof.

23 februari 2017 om 13:37

Niet twijfelen, gewoon voor de kwaliteit van Nilfisk gaan. Zeer complete machine met 5 jaar garantie!

23 februari 2017 om 13:49
Tommy79 Gebruiker

Ik heb nog nooit een hogedrukreiniger gehad. Heb nu een nieuw huis met een terras van 60m² en 2 terrasmuren in metselwerk. Het onderste deel van de muren kan geen zon bij en slaat nogal groen uit na de winter, alsook de gladbetonnen keringswanden naast het terras.

Is deze hogedrukreiniger krachtig genoeg? Ik lees elders dat je voor schuttingen en muren 150 bar druk nodig hebt. Klopt dit?

23 februari 2017 om 14:19

Beste Tommy79,

Schuttingen en muren kunnen prima gereinigd worden met 125bar. Dit is echt krachtig genoeg.

Deze Nilfisk C 125 is uitermate geschikt om ieder seizoen uw tuin en terrasmuren mee te reinigen.

Met de handige Patiocleaner (standaard bij deze uitvoering) bent u ook nog eens sneller klaar door het brede reinigingsoppervlak.

23 februari 2017 om 14:02
drinky Gebruiker

Op coolblue zie ik voor 229 de Nilfisk C 125.7-6 PAD X-TRA, hier is het de C125.7-6 PCAD Xtra, voor zover ik kan ontdekken is het enige verschil een andere terrasreiniger?

Mooie aanbieding in dat geval :)

Klopt dit Expert? En dit is gewoon een NL model toch?

Is er nog veel verschil met een C130??? (behalve wat extra druk)

23 februari 2017 om 15:07

Beste drinky,

Het verschil tussen de PAD en PCAD is inderdaad de terras reiniger. De PAD heeft een grotere terrasreiniger.
De machine is een NL / Europa model.

Welke C130? Het verschil met de C130.2 is inderdaad alleen de druk, van 125 naar 130. Vergelijk je hem met een C130.1 dan zit er een groot verschil in het type motor. De C130.1 heeft een inductie motor.

23 februari 2017 om 15:17
drinky Gebruiker

Ah, helder, bedankt!.

Volgens mij is een inductiemotor niet echt een vereiste voor iemand die zijn auto/motor wast, de dakkappel af spuit, en het terras schoon spuit he?

(lees: in de zomer maanden 1 a 2x per maand gebruiken, in de winter warm opgeborgen in de garage)

Denk dat de 2x zo hoge prijs de meerwaarde niet verantwoord in mijn situatie.

Dus: mijn eerste ibood bestelling :)

23 februari 2017 om 15:39

Klopt, een inductiemotor is een stuk stiller, en heeft een langere levensduur.
Waar u het voor wilt gebruiken , is het een top machine!
Veel plezier met uw aankoop.

23 februari 2017 om 16:11
trepxe Gebruiker

Puur toeval, vandaag op zoek geweest naar een andere reiniger nadat in 4 jaar tijd mijn 2e Karcher naar de vaantjes is. Lidl had de Parkside maar durfde het niet aan en het eerder genoemde merk heeft het afgedaan bij mij. Kijk elke dag op Ibood maar al jaren niks meer gekocht, of net te laat of gewoon niet interessant genoeg, maar nu dus een schot in de roos. Wat een mooi toeval, nu maar hopen dat Nilfisk het wat langer gaat volhouden.

23 februari 2017 om 16:15
Cobas Gebruiker

cool, zojuist besteld. mooie deal, goede recensies gelezen.

23 februari 2017 om 16:46
lentingbas Gebruiker

Besteld! :)

23 februari 2017 om 17:16
jllj Gebruiker

1ste aankoop op ibood: cross my fingers!

23 februari 2017 om 17:36
beerrr666 Gebruiker

Bedankt voor de reactie. Hopelijk heb ik de garantie nooit nodig en heb ik er jarenlang plezier van. Zojuist één besteld.

23 februari 2017 om 18:32
EensWatAnders Gebruiker

Is deze bruikbaar als een foamlance voor wagens?

23 februari 2017 om 22:32
drinky Gebruiker

Is door de expert al beantwoord:

Standaard leveren we de machine met een schuimsproeier.Als je echt mooi wil gaan schuimen is er los een Super Foam sprayer beschikbaar voor een mooie dikke schuimlaag.

23 februari 2017 om 18:58
alewijns Gebruiker

Hallo expert ik lees nergens hoeveel water de reiniger levert /verbruikt. dit is wel belangrijk om het los gespoten vuil weg te spuiten.

Groeten Wulm.

23 februari 2017 om 21:27
RRaRRo Gebruiker

Ik krijg elke keer een fout melding bij het bestellen.. K heb 2 producten die ik wil alleen wanneer ik na het kiezen van een bank en het aanvinken van het accepteren van de algemene voorwaarden, klik ik op verder en dat krijg ik de melding error en dat ik moet refreshen, hele proces 3x gedaan en verschillende tijdstippen.. Help!

23 februari 2017 om 22:22
Moderator Berlinda Moderator

Beste RRaRRo,

Via welke browser of device probeer je te bestellen?

Probeer eens 1 of meerdere van de volgende opties:

- cookies & cache opschonen

- uitloggen en opnieuw inloggen

- adblocker uitschakelen tijdens het bestelproces (indien aanwezig)

- bestellen via de iBOOD app

- bestellen via andere browser

Mvg,

Berlinda

13 maart 2017 om 16:23
ibood850 Gebruiker

Wie heeft er ook problemen (deze aanbieding) met de compact Compact Patiocleaner (2015), of heeft een oplossing.

Machine doet het goed maar de arm in de Compact Patiocleaner(2015) draait niet goed rond, dit na herhaaldelijk schoonmaken.(Arm en nozzle`s)

Soms doet ie het heel even een paar slagen en ben ik een tegel (30×30) verder.

Enigste wat mij opvalt is dat er een verschil is tussen de 2 nozzle`s, bij de ene is het kleine gaatje middenin

en bij de ander iets meer naar de zijkant.

13 maart 2017 om 20:34
lemmens.kr Gebruiker

Dit klinkt als een productiefoutje.
Ik heb deze aanbieding gekocht en deze namiddag voor het eerst uitgetest. De Compact patio cleaner draait heel traag bij mij waardoor ik gewoon enkele gekrulde lijnen krijg als ik traag over de tegels ga. Vergeleken met mijn vader zijn Patio cleaner van Karcher is het een enorm verschil. Deze draait zo snel rond als een mixer.  Jammer…

14 maart 2017 om 14:03
ibood850 Gebruiker

Bedankt voor je reactie.

Dit zie ik als een DOA dan maar. Afgelopen Vrijdag heb ik een vraag gesteld aan Ibood hoe dit verder af te handelen,maar nog geen reactie gehad. (Op de site https://www.vvs-online.nl/webshop/hogedrukreiniger-accessoires-nilfisk/nilfisk-compact-patiocleaner-model-2015/   staat overigens niet, dat deze geschikt is voor de C125.7-6).

Ik ga er vanuit dat er bericht komt van Ibood (moderator?) en er een goede oplossing komt.

15 maart 2017 om 09:21
lemmens.kr Gebruiker

Hey iBood, 

Ik heb zonet een review geplaatst over deze hogedrukreiniger. Hopelijk staat er binnenkort een pakketje met een Nilfisk stofzuiger voor mijn deur :-) 
https://www.kieskeurig.nl/hogedrukreiniger/product/3534503-nilfisk-c-1257-6-pcad-x-tra-hogedrukreiniger/reviews

Alvast bedankt,
Kristof

17 maart 2017 om 08:34
ibood850 Gebruiker

Hoi,

Afgelopen woensdag een rma van ibood gekregen en het onderdeel voor reparatie en controle opgestuurd. Nu maar afwachten wat de bevindingen zijn.

20 maart 2017 om 22:48
lemmens.kr Gebruiker

Ok, gelukkig maar. Een beetje het nadeel van online kopen… Je kan niet voor de verkoper zijn neus gaan staan tot het probleem opgelost is. Hopelijk krijg je een nieuwe waar de gaatjes wel correct zijn en de rotor wél vlot draait.

29 maart 2017 om 11:03
ibood850 Gebruiker

Zaterdag 25-3 kreeg ik een pakketje met een nieuwe patiocleaner en gelukkig draait deze veel beter rond.

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met deze service en bij deze : Bedankt voor de goede service Ibood !

De reparatie door VVS is ook goed verzorgt en mooi snel.

15 maart 2017 om 14:24
SAD Gebruiker

Mijn mails werd niet beantwoord dus probeer ik het hier eens. Ik heb deze hogedrukreiniger besteld maar heb hem nog steeds niet ontvangen. Via de trackingnummer zag ik dat jullie hem op een andere adres hebben geleverd. Kan iemand van Ibood a.u.b een antwoord hierop geven?

16 maart 2017 om 14:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi SAD,

Ik ga dit intern direct even doorzetten, zodat we dit z.s.m. kunnen oppakken!

Groeten,
Bas

26 maart 2017 om 21:11
lemmens.kr Gebruiker

Ben ik nu de enige die een review heeft geplaatst over deze hogedrukreiniger om zo een stofzuiger te winnen? 
Jammer… want er moeten minstens 5 reviews geplaatst zijn alvorens de wedstrijd kan plaatsvinden :-(

Ibood mod’s, toevallig toch geen stofzuiger te veel staan? Eén deelnemer is één winnaar…? :-D

27 maart 2017 om 11:06

Hi lemmens,

We gaan binnenkort alle klanten een mail sturen met de vraag een review achter te laten :-)

Groeten,
Bas

29 maart 2017 om 11:48
ibood850 Gebruiker

Hoi,

Aangezien ik al wat aan goede beoordelingen geschreven heb, vind ik dat Lemmens deze stofzuiger wel mag verdienen :)

Eén deelnemer is één winnaar…!

3 mei 2017 om 21:39
lemmens.kr Gebruiker

Akkoord!  ;-)

3 mei 2017 om 11:24
scrap Gebruiker

Net een review achter gelaten op kieskeurig. https://www.kieskeurig.nl/hogedrukreiniger/product/3534503-nilfisk-c-1257-6-pcad-x-tra-hogedrukreiniger/reviews onder de naam Pieter-Marc. Bestelling was weer keurig geleverd en erg tevreden met het apparaat.

3 mei 2017 om 21:39
lemmens.kr Gebruiker

Toppie! Nog 3 man en we kunnen een wedstrijdje ’stofzuiger verloten’ beginnen! Al kan ik natuurlijk ook wel akkoord gaan met vorig bericht hier van Ibood850 :-)

11 mei 2017 om 15:09

Bedankt voor jullie reviews!

We hebben ze gelezen en mogen Kristof gelukkig maken met de Nilfisk Select Parker, gefeliciteerd! We nemen per mail contact met je op.

11 mei 2017 om 23:30
lemmens.kr Gebruiker

Dankjewel Bas! Ik ben een gelukkige iBooder :-D

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.