20 september 2020 om 00:00
iBOOD

2x 2Lif Magnetisch Hordeurgordijn | 100 x 230 cm

2x 2Lif Magnetisch Hordeurgordijn

We mogen alweer een poosje naar buiten, maar dat betekent niet dat we ook iedereen binnenlaten.

Specificaties

Merk: 2Lif
Type: Magnetisch horgordijn
Garantie: 2 jaar
Aantal: 2 stuks

• Magnetische sluiting
  • Simpel te monteren
  • Je huisdier kan er gewoon doorheen lopen

Kenmerken

• Magnetisch horgordijn
  • Afmetingen Max: 100x230 cm (eenvoudig in te korten in breedte en hoogte door simpelweg op maat te knippen)
  • Simpel te monteren > Geen gereedschap nodig en dus niet hoeven boren en schroeven
  • Plak de klittenband op je kozijn en plak het gordijn ertegenaan
  • Mogelijkheid om zonder gebruik van handen door het hor te lopen
  • De zelfsluitende functie door magneten zorgt ervoor dat de hor zich weer sluit
  • Materiaal:100% PES
20 september 2020 om 00:23
tobiaspl Gebruiker

Is dit horgordijn ook te monteren op dubbele openslaande deuren? De standaard afmetingen zijn voor dat kozijn mogelijk niet toereikend?

Beantwoorden

20 september 2020 om 09:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen tobiaspl,

Dat is wat afhankelijk van de afmetingen. Dit hordeurgordijn is wel in te korten, maa niet uit te breiden.

Beantwoorden

20 september 2020 om 01:37
BryanTan Gebruiker

Kan dit aan de buitenzijde hangen zoals de foto? Mijn deur slaat naar binnen open dus een hoop werken niet mee

Beantwoorden

20 september 2020 om 09:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BryanTan,

Ze zijn eigenlijk bedoeld om in het kozijn te plaatsen. Aan de buitenkant is wel mogelijk, wanneer je de kozijnen goed schoonmaakt en ontvet, maar houdt er wel rekening mee dat ze niet zo gemaakt zijn dat ze tegen alle weersinvloeden kunnen wanneer ze constant buiten hangen.

Beantwoorden

20 september 2020 om 07:26
cdenauw Gebruiker

Bestaat de sluiting uit één magneet over de volledige lengte van het horgordijn of zijn het meerdere, kleine magneten?

Beantwoorden

20 september 2020 om 09:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen cdenauw,

Het betreffen meerdere magneten. We weten niet exact hoeveel het er zijn, maar genoeg (meer dan de standaard circa 3) om het systeem gewoon goed te laten werken.

Beantwoorden

20 september 2020 om 08:40
Henk004 Gebruiker

Hallo,

Ik ben erg benieuwd of dit een beetje kwaliteit is en of het echt werkt. Gaan de lamellen niet openstaan tussen de magneten ? Ook benieuwd of het door te koppelen is voor openslaande deuren.

Zie ook (heeft al eens op iBOOD gestaan)

http://diy-nl-nl.forum.ibood.com/products/317768-200716/2x-2lif-magnetisch-hordeurgordijn/

Beantwoorden

20 september 2020 om 10:01
MegaByteNL Gebruiker

Nee, dit raad dit product echt af. Het is een drama ding om te monteren, en was binnen de kortste keren kapot bij ons. Beter een duurdere variant nemen die gelijk op maat is en dus ook gelijk goed past.

Beantwoorden

20 september 2020 om 14:28
Henk004 Gebruiker

Dank!

Beantwoorden

20 september 2020 om 10:17
Focused Gebruiker

Goedendag,

Er staat 2x bij.

Als je deze 1x bestelt, krijg je dan 2 gordijnen voor 1 deur of krijg je vier gordijnen voor twee deuren? En de afmetingen in de specs, zijn die per gordijn of voor het totaal binnen 1 deur?

Beantwoorden

20 september 2020 om 12:18
DornoD Gebruiker

De specs zijn van 1 gordijn en één set is 2 gordijnen. Zo vat ik het in ieder geval op en lijkt me ook het meest logisch.

Beantwoorden

20 september 2020 om 11:56
Quidam78 Gebruiker

Ervaring mee…. ik volg MegaByteNL. 2de zal ik niet meer uitpakken.

Beantwoorden

20 september 2020 om 14:28
Henk004 Gebruiker

Dank! Ik laat deze gaan

Beantwoorden

20 september 2020 om 19:00
sardonis1973 Gebruiker

GGebruik deze al jaren. Ben hier erg tevreden van. Ieder jaar een nieuw setje en die van dit jaar ziet er nog perfecr uit. Magmeten sluiten heel goed. De bovenste maak ik blijvend vast met een tierap .

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.