3 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Luberon Buitenkeuken | Eikenhout & Graniet

Product expert aanwezig

Luberon Buitenkeuken

In de zomer wil je zoveel mogelijk buiten leven. Hoe mooi is het als je zelfs buiten kunt koken?

Specificaties

Merk: Luberon
Type: Buitenkeuken
Garantie: 2 jaar 

• Massief eikenhouten set 
  • Granieten werkbladen 
  • Drie losse eenheden

Materialen

• Kasten: Massief eiken
  • Werkbladen: Graniet (zwart)

Dit ontvang je

• Buitenkeukenkast Bastide: 108 x 60 x 92 cm
  • Buitenkeukenkast Roussilon (brandertafel): 72 x 60 x 70 cm
  • Buitenkeukenkast Merindol: 60 x 60 x 92 cm
  • Werkblad voor Bastide: 110 x 61 x 2 cm
  • Werkblad voor Mérindol: 61 x 61 x 2 cm 

(i) Deze buitenkeuken wordt gedemonteerd geleverd. De op de foto's afgebeelde barbecue wordt niet meegeleverd. 

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 07:00 tot 16:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Luberon Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

3 juli 2020 om 00:30
Zoramie Gebruiker

Om 0.29 blijkbaar bijna uitverkocht maar kan niks bestellen. Ook niet 1 stuks.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:45
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Zoramie,

Het product is zeker nog niet uitverkocht. Wil je eens proberen om je cookies te verwijderen en opnieuw in te loggen? Eventueel kan je ook een andere browser proberen.

Een andere optie is om jouw winkelwagentje (rechtsboven) leeg te halen en het dan nogmaals te proberen.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 18:58
Zoramie Gebruiker

In app werkte het ook niet vannacht. Nu werkt alles als een zonnetje.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:37
Jaap1980 Gebruiker

Dat zou ik ook vooral niet doen! Echt een waardeloos product. Valt binnen twee jaar letterlijk uit elkaar. Ik heb alleen het blad nog. En ja ik heb daar een op maat gemaakte afdekhoes overheen gehad. Vooral laten staan en even verder zoeken naar een beter product

Beantwoorden

3 juli 2020 om 07:39
GROOTPA Gebruiker

Dat gefotoshop ziet er ook echt niet uit. Belabberd.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 08:25
RDDR Gebruiker

Die 2de “foto”  is dusdanig droevig dat het niet eens grappig meer is inderdaad.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 11:08
LM85 Gebruiker

Prima foto toch, ik had ‘m op basis van de eerste foto bijna besteld. Ik was echter wel benieuwd hoe die buitenkeuken er uit zou zien voor een muur, gelukkig heeft men de moeite genomen om dit middels fotobewerking in beeld te brengen. Ik heb ‘m dus toch maar niet besteld, die rode muur lijkt wel erg rood zo :P

Beantwoorden

3 juli 2020 om 08:04
tdesmedt Gebruiker

Kan deze buiten blijven staan het hele jaar door, zonder hoes of zonder afdak?

Beantwoorden

3 juli 2020 om 08:09
Toemke Gebruiker

staat luid en duidelijk in de tekst..

Beantwoorden

3 juli 2020 om 08:22
Zplus Gebruiker

Buitenkeuken die je niet buiten kan gebruiken ook niet afdekken onder een zeil dus alleen onder een overkapping of na gebruik binnen zetten……!! Noem het dan geen buitenkeuken.

Ben je handig koop wat Douglas hout en 2 plavuizen ben je voor 150 euro klaar en is hij op maat voor je eigen BBQ. Staan onder hoes bij mijal 3 jaar onder de poten een grote slotbout zodat hij niet in vocht staat en klaar.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 11:10
LM85 Gebruiker

Het is sowieso geen keuken, want de BBQ moet je ook nog zelf regelen. We hebben het hier dus over een buitenkeuken die geen keuken is, en ook niet buiten kan staan blijkbaar. Wat een grap weer dit… :)

Beantwoorden

3 juli 2020 om 09:11
StevenDecrock Gebruiker

Beste, kan je die buitenkeuken nog zelf bijkleuren of beitsen of is dit niet mogelijk omwille dat die reeds met olie is behandeld. Alvast dank.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 09:27
Official Product Expert Luberon Expert Official Product Expert

Beste Steven,

je kan het hout nog steeds behandelen, liefst wel op olie basis.

Beantwoorden

18 juli 2020 om 19:56
Myrtheke Gebruiker

Beste, is het inderdaad zo dat het geleverd pakket reeds met olie is behandeld of is het blank hout?

Beantwoorden

3 juli 2020 om 11:27
beano Gebruiker

Ik heb deze buitenkeuken nu twee jaar en is van prima zware kwaliteit. De lage tafel heb ik aangepast met een granieten blad zodat er een Green Egg Large erin past.  De buitenkeuken staat onder een afdak. Met de granieten platen is alles goed hygiënisch schoon te houden. De prijs is bijzonder laag voor zo’n set. Deze set is wel uitgebreid met een extra kastje.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 12:45
Zplus Gebruiker

Zo te zien staat hij niet onder een afdak maarin een tuinkamer met schuifpui hierdoor blijft hij ook mooi. Veel mensen hebben deze luxe niet. Mooie opstelling met wieltjes compliment.

Beantwoorden

3 juli 2020 om 13:49
ozzinl Gebruiker

Wow! Top opstelling!

Maar ik heb ook het idee dat deze in jouw situatie weinig weer en wind te verduren krijgt. Dat weerhoudt mij er toch een beetje van deze te kopen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.