8 november 2019 om 00:00
iBOOD

Bosch Klopboormachine | GSB1300

Bosch Klopboormachine | GSB1300

Met deze Bosch Klopboormachine van Bosch haal je een robuust, krachtig en comfortabel exemplaar in huis!

Specificaties

Merk: Bosch 
Type: Klopboormachine | GSB1300
Garantie: 2 jaar

• Rechts- en linksdraaien  
  • Toerental tot 2800 rpm 
  • Voor beton, hout, staal en metselwerk

Technische kenmerken

• Vermogen: 270 W
  • Nominaal vermogen: 550 W
  • Onbelast toerental: 0 – 2,800 rpm
  • Koppel: 1.5 Nm
  • Capaciteit boorkop, min./max.: 1.5 – 13 mm
  • Aantal onbelaste slagen: 0 – 41,800 bpm
  • Rechts- en linksdraaien  

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen: 65.5 x 262 x 253 mm (B x L x H)
  • Boorspindel diameter: 43 mm
  • Gewicht: 1.8 kg

Bereik

• Boordiameter in beton: 13 mm
  • Boordiameter in hout: 25 mm
  • Boordiameter in staal: 10 mm
  • Boordiameter in metselwerk: 13 mm

Dit ontvang je

• Bosch klopboormachine GSB1300
  • Boorkopsleutel
8 november 2019 om 07:34
thaedevries Gebruiker

Met Boorkop sleutel :-) Is niet meer van deze tijd

Beantwoorden

8 november 2019 om 10:11
pelecter Gebruiker

Bosch heeft nog een magazijntje gevonden in Rusland denk ik dan ;-)

in de dhz opruiming hier op Ibood, de groene variant met snel span boorkop maar dan wel weer 50 Watt minder

voor dezelfde prijs

Beantwoorden

8 november 2019 om 11:47
LM85 Gebruiker

Och, voor beiden valt wat te zeggen. Zo’n sleutel is inderdaad ‘ouderwets’ en duurt wat langer bij het wisselen maar een voordeel is wel dat je de boren er veel strakker mee vast zet. Mijn ervaring met die snelspanboorkoppen op een klopboor is dat ze dermate veel te lijden hebben door o.a. de trillingen en stof dat ze op een gegeven moment nauwelijks nog te gebruiken zijn. Maar zoals hieronder al gesteld: liever koop je gewoon een boorhamer met SDS-koppeling. :)

Beantwoorden

8 november 2019 om 08:37
A.Oostveen Gebruiker

Als je echt in beton wil boren, koop liever een boorhamer. Dit soort klopboren komen daar vaak niet goed doorheen.

Beantwoorden

8 november 2019 om 09:19
Mr.Mental Gebruiker

klopt! Dit toestel heeft binnenin 2 tandwielen die in tegengestelde richting draaien waardoor ze dus uiteen en ineen gaan. Dit brengt een kleine tik teweeg, die in geen mate vergelijkbaar is met de aandrijving binnenin een boorhamer.

Dit toestel gebruiken in beton zorgt voor enorm lange boortijden. Gebruiken dus voor alles behalve beton en dan is het een prima toestel

Beantwoorden

8 november 2019 om 21:39
Zyberbood Gebruiker

Geen hamerslag.. Denk dat ik met mijn Bosch Uneo Maxx accu boormachine beter en sneller door hard beton ga dan deze maar die is ook wel wat duurder, en geen snelspan maar quick SDS, ideaal!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.