12 juni 2019 om 00:01
iBOOD

2x Fischer Duopower Plugbox en Dinerjaarkaart

2x Fischer Plugbox + Dinerjaarkaart

Als je je tv ophangt, wil je niet het risico lopen dat hij weer van de muur valt. Gebruik daarom voor elke soort muur de juiste plug of gebruik deze alleskunners van Fischer!

Nu met 2 gratis Dinerjaarkaarten!

Specificaties

Merk: Fischer
Type: 544567 | Duopower Plugbox + Gratis Dinerjaarkaart
Aantal: 2 plugboxen en 2 Dinerjaarkaarten

• Voorkomt doldraaien
  • Stevig vast in elke muur
  • Eén plug voor (cellen)beton, baksteen, holle steen, gipsplaat

Kenmerken plugs

• Aantal componenten: 2
  • Vastzettechnieken: Spreiden, vouwen en knopen
  • Voorkomt doldraaien
  • Verschillende maten
  • Overzichtelijk opgeborgen in een handige box

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen plugbox: 326 x 215 x 45 mm
  • Gewicht plugbox: 625,4 g

Info Dinerjaarkaart

• De Dinerjaarkaart geeft recht op 25% korting in meer dan 1000 restaurants
  • De kaart is onbeperkt een jaar lang te gebruiken
  • Om te gebruik te maken van de Dinerjaarkaart ga je naar: www.dinerjaarkaart.nl/fischer
  • De Dinerjaarkaart is niet te gebruiken in combinatie met andere aanbiedingen en is geldig op basis van beschikbaarheid
  • De code die je ontvangt is te verzilveren t/m 31 december 2019
  • Na verzilvering is de Dinerjaarkaart 1 jaar geldig

Dit ontvang je

2x Fischer Duopower Plugbox (544567)
2x Dinerjaarkaart

VOUCHER

iBOOD is uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de Dinerjaarkaart, niet de dienst.

• De Dinerjaarkaart heeft geen geldelijke waarde en mag niet doorverkocht worden en is niet in te wisselen voor geld.
  • Er kan geen compensatie geboden worden voor verloren, gestolen of beschadigde Dinerjaarkaarten.
  • Door het gebruik van de Dinerjaarkaart gaat je akkoord met de actievoorwaarden.
  • Logistieke verantwoordelijkheid: Touch Consumer Promotions B.V.,  Postbus 9427, 3007 AK Rotterdam.
12 juni 2019 om 00:06
EDWernars Gebruiker

hoeveel pluggen zit er in 1 box? neem niet aan dat er 1 plug uitkomt uit zo’n hele box? ;p

Beantwoorden

12 juni 2019 om 00:09
gilbertmulder Gebruiker

30 x DuoPower 5 x 25 mm
140 x DuoPower 6 x 30 mm
80 x DuoPower 8 x 40 mm
30 x DuoPower 10 x 50 mm

Beantwoorden

12 juni 2019 om 01:03
Moderator Niek Moderator

Dat zou dan een hele grote plug zijn EDWernars ;-)

Bedankt voor de aanvullende informatie gilbertmulder!

Beantwoorden

12 juni 2019 om 06:21
Zandweter Gebruiker

Goede aanbieding, Ik neem er 1, alleen het nut van de dinerjaarkaart snap ik niet.

Behalve dan “ Schat asjeblieft, ga ff uit eten met een vriendin” (dan hang ik gauw ff die 75” tv op… )

;)

Beantwoorden

12 juni 2019 om 09:04
Lumileds Gebruiker

Hahahaha…  ツ

Beantwoorden

12 juni 2019 om 07:14
Jurjen_B Gebruiker

Ook mij ontgaat de reden waarom je twee dinerkaarten krijgt bij twee doosjes pluggen. Wat komt er daarna? Een pak condooms kado bij tien paar sokken? Een maaltijdbox kado bij een wasmachine???

Beantwoorden

12 juni 2019 om 08:49
Moderator Jim Moderator

Hi Jurjen!

Zie het als volgt:
Jij wil heel graag deze Fischer Plugbox bestellen, maar jouw partner heeft zoiets van: “Naaaah, hoeft niet per sé.”. Je koopt ze toch en hebt zeker een week ruzie. Daarna wordt deze geleverd en kan je je partner gezellig uit eten nemen ter compensatie :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

12 juni 2019 om 11:05
HKluivert Gebruiker

Als je daarover ruzie krijgt, een week lang, dan is het toch geen fijne relatie…

Mijn vrouw is al blij als ik iets ophang met een plug en het hangt er na een week nóg.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 14:13
Annahilator Gebruiker

Hahaha

Beantwoorden

12 juni 2019 om 20:15
Spitboy66 Gebruiker

Hahahaha ????????????????????????

Beantwoorden

12 juni 2019 om 07:47
ricosas Gebruiker

Vorige keer besteld. En die diner jaarkaart zat er toen ook bij. Kreeg alleen kaarten opgestuurd met een geldigheid t/m 2018. Na een maand geleden melding hiervan te hebben gemaakt, gebeurt er vervolgens weinig…

Beantwoorden

12 juni 2019 om 08:50
Moderator Jim Moderator

Hi Ricosas!

Raar dat je hier geen antwoord op hebt gehad! De einddatum die op deze kaartjes stond is verlengd, ze zijn gewoon geldig :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

12 juni 2019 om 12:43
hupkedupke Gebruiker

Dats raar, ik kreeg voordat de zending geleverd werd een mail van iBood, waarin de fout al werd aangekondigd en uitgelegd.

Onlangs heb je bij iBOOD een 2x Fischer Plugbox + Dinerjaarkaart besteld. Bedankt hiervoor!Je hebt ontdekt of gaat nog ontdekken dat er op het formulier over de Dinerjaarkaart staat dat deze geldig is tot en met 31 december 2018. Het formulier dat aan jouw bestelling is toegevoegd is onjuist en de dinerjaarkaart is geldig tot en met 31 december 2019 – zoals ook in de aanbieding beloofd.Onze excuses voor deze miscommunicatie en we wensen je (alvast) veel plezier met je bestelling en de dinerjaarkaart!

En bij aflevering zat er nogmaals een uitleg bij, dus eigenlijk heel keurig!

Beantwoorden

12 juni 2019 om 13:59
biercafe Gebruiker

klopt, hier zelfde.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 07:52
basvlug Gebruiker

Beter bestel je 2 Fischer bewaarboxen met gratis Fischer plugs!

Beantwoorden

12 juni 2019 om 08:50
Moderator Jim Moderator

Thanks voor de tip Basplug :-)

Beantwoorden

12 juni 2019 om 12:36
pyth0n Gebruiker

Mooie deal, nergens zo goedkoop! Ik ben zeer benieuwd naar de pluggen en kan ze goed gebruiken voor mijn nieuwbouwwoning =D

Hopen dat’ie ook nog vóór a.s. zondag arriveert, want het 2e setje is voor vaders.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 13:09
hupkedupke Gebruiker

Daar ga je geen spijt van krijgen, dit zijn echt erg fijne pluggen!

Goed gedaan…. :-)

Beantwoorden

12 juni 2019 om 22:48
patriesinlog Gebruiker

zo. pluggen besteld,goede prijs. maar wat een ellende om gewoon een vraag te stellen als die niet bij de faq staat bij mijn ibood..

Beantwoorden

12 juni 2019 om 23:21
Moderator Niek Moderator

Goedenavond patriesinlog,

Je mag je vraag hier ook op het forum stellen, mocht je er niet uit komen.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 23:52
patriesinlog Gebruiker

da’s mooi, verwachte verzenddatum is vrijdag de 14de, we zijn dit weekend echter weg, dus jullie mogen ook maandag of dinsdag verzenden…. bedankt. greetzzzz

Beantwoorden

12 juni 2019 om 23:58
Moderator Paul Moderator

Je kunt er ook voor kiezen om als afleveradres het adres van familie, vrienden of buren op te geven, als je vooraf weet (of verwacht) dat je niet thuis kunt zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

We hebben helaas geen inzage in de plannen van de pakketdienst, dus kunnen niet zeggen op welke dag de bezorger bij je langs zal komen.

Beantwoorden

15 juni 2019 om 12:37
william.3055 Gebruiker

Goede middag, Kun je de diner kaart nog wel gebruiken omdat er op staat dat hij geldig is tot 1 april 2019

Beantwoorden

16 juni 2019 om 00:24
Moderator Paul Moderator

De datum van 1 april 2019 mag je negeren. Na verzilvering is de Dinerjaarkaart 1 jaar geldig.

Beantwoorden

18 juni 2019 om 14:18
leenenapeld Gebruiker

Beste Paul,

Ik probeer me aan te melden voor de diner jaarkaart. Ik zie echter in de algemene voorwaarden dat je dan aan een abonnement vast zit, welke je zelf twee maanden voor het einde van de termijn dient op t zeggen. Dit staat niet in uw topic vermeld en ik denk dat veel mensen in deze “val” zullen trappen. Is mijn visie correct !

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.