11 februari 2019 om 00:02
iBOOD

3x Paulmann SmartHome LED Spot | RGB | 3 W | GU10

3x Paulmann RGB LED Spot

Deze drie reflectorspots met GU10 fittingen bieden een wereld aan verlichtingsmogelijkheden.

Specificaties

Merk: Paulmann
Type: 3x SmartHome LED Spot | RGB | 3 W | GU10
Garantie: 2 jaar

• Dimbaar
  • Stel je favoriete kleur en meer in
  • Werkt vanaf je smartphone en tablet

• Vermogen: 3 W
  • Kleurverandering: RGB
  • Technologie: LED
  • Stroomsterkte: 35 mA
  • Spanning: 230 Volt
  • Opgegeven nuttige lichtstroom: 25 lm
  • Opgegeven pieksterkte: 15 cd
  • Opwarmingstijd tot 60 % van de lichtopbrengst: 0 s
  • Levensduur: 25.000 uur
  • Kleur: Helder
  • Bouwvorm: Reflektor
  • Dimbaar: met Smart Home
  • Uitstraalhoek: 100 °
  • Werkt via Paulmann app

• Lichtstroombehoud aan het einde van de nominale levensduur: 75 %
  • Lichtstroomhoek: 120 °
  • Aantal schakelcycli vóór een voortijdig defect >=: 50000
  • lampvoet: GU10
  • Ontbrandingstijd <: 0,0 s
  • Bidirectioneel
  • Radiofrequentie: 2,4 GHz
  • Radiobereik: 25 m
  • Compatibele SmartHome techniek: Bluetooth & BLE
  • SAR-waarde: 2,38 mW
  • Smart Home

• Energie-efficiëntieklasse: B
  • Energieverbruik: 3 kWh_1000h
  • Kleurconsistentie: <= 6 Step MacAdam-ellips
  • Lumenbehoud 6.000 uur: 80 %
  • Hoogte: 58 mm
  • Diameter: 51 mm
11 februari 2019 om 00:10
QuerulouS Gebruiker

Ik wil de potentiële koper erop wijzen dat deze lampen welliswaar via de wipschakelaar (aan/uit knop) te bedienen zijn maar dat deze de laatst gekozen instelling niet onthoudt. De standaard kleur is niet wit, maar de kleur is roze.

Het bedienen gaat via Bluetooth, en dat werkt niet altijd even goed.

Adviesprijs is om te lachen, die fabrikant is niet goed wijs..! Wil je een goede ervaring met dit type lampen? Kijk dan verder!

Beantwoorden

11 februari 2019 om 00:11
QuerulouS Gebruiker

*Dit type lamp

Beantwoorden

11 februari 2019 om 06:35
HymerB644 Gebruiker

Hier wilde ik de kopers ook voor waarschuwen. Dat is het grootste probleem waardoor de 3 lampen nu in de kast liggen.
Je moet altijd je tel bij hebben om aan of uit te zetten. 1 keer een stroom uitval/onderbreking en je kan alles opnieuw gaan instellen.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 10:43
Allibabbba Gebruiker

Het is niet de bedoeling deze lampen te schakelen/sturen met een schakelaar, wel met gsm of tablet. Misschien moet de omschrijving hieraan aangepast worden. Ook is er een Paulmann Repote Control om deze lampen te sturen. Domotica zonder aandacht voor kinderen en bejaarden is nutteloze domotica maar voor Valentijn kan dit aardig speelgoed zijn.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 02:00
BramD77 Gebruiker

Slechtste koop die ik hier ooit gedaan heb.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 02:20
Jitse82 Gebruiker

Bedankt, had bijna 3 setjes besteld

Beantwoorden

11 februari 2019 om 06:01
hakkytak Gebruiker

Met de paulmann app is het bijna onmogelijk om twee keer exact dezelfde instellingen te kiezen. Waarden zijn nl niet numeriek in te vullen en instellingen zijn niet te kopiëren naar een andere lamp. Meerdere lampen met dezelfde instellingen (bv kleur) naast elkaar hangen is daardoor erg lastig.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 06:37
HymerB644 Gebruiker

Een advies voor IBOOD, stuur ze terug naar Paul Mann.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 07:12
SamGres Gebruiker

Bedankt voor deze tips, precies wat ik wilde weten, daarom kijk ik altijd eerst op het forum!

Beantwoorden

11 februari 2019 om 07:41
hansderk Gebruiker

Inderdaad dank voor degene die het gecreëerde beeld van ibood even hebben aangescherpt. Ik had er bijna 30 besteld…

Beantwoorden

11 februari 2019 om 08:41
killroy83 Gebruiker

Slechtste koop die ik ooit via ibood heb gedaan. Achteraf annuleren gaat niet aangezien het lampen zijn.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 22:27
Moderator Paul Moderator

Als de verpakking nog volledig ongeopend is, mag een lamp wel geretourneerd worden binnen de zichttermijn. 
Geopende verpakkingen mogen niet teruggestuurd worden.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 10:17
Allibabbba Gebruiker

Vandaag is het maandag: ‘Opgegeven nuttige lichtstroom: 25 lm’ zal wellicht aan te passen zijn. Bovendien dient hier lumen wit en per kleur vermeld te worden.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 12:00
motormuis001 Gebruiker

Als ik al die kritiek hierboven niet gelezen had zou ik op 250 lumen voor wit hebben gegokt. Maar nu denk ik dat 25 lumen best zou kunnen kloppen. Alle terugkoppelaars bedankt voor de tips! :-)

Beantwoorden

11 februari 2019 om 14:06
Allibabbba Gebruiker

Het  grotere broertje – 5W – van deze spot levert 210 lumen. Deze 3W spot zal wellicht 125 lumen bij wit licht leveren. Geschikt dus voor bv tuinverlichting en dan klopt alle kritiek hierboven niet. Op iBood kan het nuttig zijn alleen de specificaties te lezen en de omschrijving NIET.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 13:11
Dannykeizer Gebruiker

Ondingen! Maak je een groep van 5 lampen, reageren er hoogstens 2 of 3, met een lompe vertraging ook nog.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 14:30
timmagnus2 Gebruiker

Ook compleet teleurgesteld met aankoop van deze lampen. Altijd roos licht bij aanzetten schakelaar, en absoluut niet voldoende lumen om bruikbaar te zijn. Bluetooth reageert amper of niet.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 14:35
bochelork Gebruiker

Ik heb twee van deze lampjes in de woonkamer hangen, niet voor het licht maar meer voor een beetje sfeer. Bediening gaat volledig via mijn Raspberry Pi Zero met ingebouwde bluetooth. Kan ze via Python aansturen.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 15:01
Vopol Gebruiker

Dank voor alle adviezen. Anders was ik er ook ingetrapt want de prijs in natuurlijk top in vergelijking tot andere vergelijkbare lampen van andere merken.

Overigens slechte reclame voor iBood. Aan ander eendagsaanbiedingssites kan je zie hoe gevoelig alles is.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 16:11
Allibabbba Gebruiker

Slechte reclame is het voor iBood dat Lumen niet klopt. Lumen is wellicht 125 lm, deze spot is te vergelijken met een 15W gloeilamp of 10W halogeenspot.

Technisch werken deze spots perfect, wel is het sfeerverlichting en het gezever over ’schakelaars die resetten’ is door aankoop van een remote control op te lossen. Als je voor draadloos schakelen kiest is ‘problemen met schakelaar’ geen argument.

Beantwoorden

11 februari 2019 om 20:40
QuerulouS Gebruiker

Houd toch eens op met het goed praten van deze waardeloze lampen.. je zou bijna zeggen dat jij een vertegenwoordiger bent van Paul…

Het zijn gewoon ondingen, zoals alle negatieve berichten als hierboven, zo heb ik dat ook ervaren.

En trouwens , ik heb ze teruggestuurd  en me geld terug gekregen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.