6 december 2018 om 00:00
iBOOD

Meister Gereedschapstrolley | 156-delig

Product expert aanwezig

Meister 156-delige Gereedschapstrolley

Met deze 156-delige gereedschapstrolley van Meister ontvang je een compleet assortiment handgereedschap.
Meer Meister gereedschap? NL | BE

Specificaties

Merk: Meister
Type: 156-delige gereedschapstrolley
Garantie: 5 jaar via Meister; 2 jaar via iBOOD

• Zeer complete set
  • Stevige aluminium koffer
  • Makkelijk te vervoeren

Alles rondom het schroeven

• 1x spanningstester
  • 4x schroevendraaier (slot, PZ)
  • 1x ratelschroevendraaier
  • 1x bit-adapter
  • 31x 25mm bit (slot, PH, PZ, Torx)
  • 1x schroevendraaier voor precisiebits
  • 1x bit extensie magnetisch
  • 30x precisiebit (slot, PH, PZ, torx, zeshoek)

Monteren eenvoudig gemaakt

• 2x omkeerbare ratel (1/2 inch) + (1/4 inch)
  • 26x dopsleutel (1/2 inch) + (1/4 inch)
  • 2x bougiedop (1/2 inch)
  • 4x extensie (1/2 inch) + (1/4 inch)
  • 2x kruiskoppeling (1/2 inch) + (1/4 inch)
  • 2x adapter (1/4 inch extern vierkant tot 1/4 inch extern hex) + (1/4 inch intern vierkant tot 1/4 inch hex)
  • 1x T-slide adapter (1/2 inch) | 1x schuifhandvat (1/4 inch)
  • 1x verstelbare moersleutel 250 mm
  • 9x steeksleutel (8-21 mm)
  • set inbussleutels (1,5-10 mm)

Tangen voor elk gebruik

• Waterpomptang 240 mm
  • Punttang 160 mm
  • Combinatietang 180 mm
  • Zijsnijder 160 mm
  • Borgveertang 150 mm (inclusief 3 x opzetstuk)
  • Krimptang (inclusief 40-delig kabelschoenassortiment)

Voor de eenvoudige klusjes

• 1x bankhamer 300 g
  • 1x rolbandmaat 5 m
  • 1x handzaag
  • 2x zaagblad (metaal + hout)
  • 1x afbreekmes
  • 5x vervang afbreekmesje
  • 1x halfronde vijl 200 mm
  • 1x waterpas 200 mm
  • 2x timmermanspotlood
  • 1x puntenslijper
  • 1x werklamp 24 + 3 LED

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Meister Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

6 december 2018 om 08:41
wallagh Gebruiker

Complimenten voor de foto’s. Prima overzichtelijk om te zien wat je precies krijgt. (Nee, ik werk niet voor IBood of zo: het viel me gewoon positief op)

Trouwens superste als je nog geen of weinig gereeedschap hebt, en in 1 keer compleet wil zijn.

Verwacht geen turbo profi kwaliteit (dan kosten een paar losse tangen al meer dan deze hele set. ), maar voor huit-tuin-keuken geknutsel voldoet dit ongetwijfeld prima.

Beantwoorden

6 december 2018 om 11:23
Susantigoon Gebruiker

Alle lichte thuisklussen kun je hiermee te lijf.

Prima set dus als je net ‘op jezelf’ gaat wonen of aan boord (auto, boot) overzichtelijk, geen rondslingerend spul en tamelijk compleet.

En tesamen met de Hitachi-set iets verderop ben je helemaal de peer…

(Nee, ik werk ook niet voor IBood of zo: het viel me ook gewoon op).

Beantwoorden

6 december 2018 om 09:20
Trust_me Gebruiker

spijtig dat er geen knipex erbij zit anders was het zeker een koopje voor mij.

Beantwoorden

6 december 2018 om 11:35
Susantigoon Gebruiker

Dat is de keuze van de samenstellers,

zo miste ik meteen krombektang, striptang en popnageltang, maar die scoor je maar een keer in de bouwmarkt..

Aan de andere kant is m’n schoonmoeder is ook een enorme tang, dus dat scheelt weer…

Beantwoorden

6 december 2018 om 10:07
aangeboden Gebruiker

Waarom staat de 238 delig er niet bij? De rest van Meister zie ik wel in de assortiment.

Beantwoorden

6 december 2018 om 10:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen aangeboden,

Die zal dan deze keer helaas niet beschikbaar zijn geweest voor de sale.

Beantwoorden

6 december 2018 om 10:44
daanvandewalle Gebruiker

aan het twijfelen tussen de 156 delige set en de 131 delige set… Iemand tips?

Beantwoorden

6 december 2018 om 11:24
Poop-a-poo Gebruiker

Belangrijkste vraag is natuurlijk waar je hem voor wilt gebruiken.

Als je verwacht een stuk gereedschap uit de 156 set te gebruiken en die zit niet bij die 131 delige set, dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.

Mijn tip zou zijn: zet de inhoud even naast elkaar, kijk wat het verschil is en beslis welk verschil het aantrekkelijkste is voor jouw gebruik :)

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:17
EdwinPrins Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de koffer, door die geweldige foto’s (ik werk ook niet voor Ibood) lijkt het me om maar een klein koffertje te gaan.

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:22
EdwinPrins Gebruiker

Zelf alweer gevonden 470×190x350 mm

Beantwoorden

6 december 2018 om 16:25
innuendo Gebruiker

@Meister expert, waar heb ik exact 5 jaar garantie op? Wat valt er wel of niet onder de garantie? Het gereedschap zou gebruikt gaan worden voor klussen aan de auto en in huis, wel op een redelijk niveau en niet enkel een Ikea kastje in elkaar zetten zeg maar.

Beantwoorden

6 december 2018 om 17:30
Official Product Expert Meister Expert Official Product Expert

Beste Innuendo,

Dank voor je vraag, ik zal dit proberen te verduidelijken.

Wij garanderen dat dit artikel, gedurende de looptijd van de garantie (5 jaar dus) vrij van gebreken functioneert en vrij is van materiaal-, fabricage- en constructiefouten. Voor een garantieaanvraag moet altijd de originele aankoopfactuur of bon worden getoond. Uitgesloten van garantie zijn:

- slijtage die optreedt door normaal gebruik van het gereedschap (zoals slijtplekken)

- slijtage of schade die optreedt door onkundig gebruik of zoals het gereedschap niet is bedoeld (schroevendraaiers gebruiken om iets open te breken..)

Ik hoop hiermee je vraag voldoende te hebben beantwoord!

Beantwoorden

6 december 2018 om 17:36
sahin.y Gebruiker

Van welke materiaal\legering zijn de gereedschappen gemaakt? Staat nergens vermeld

Beantwoorden

6 december 2018 om 18:05
Official Product Expert Meister Expert Official Product Expert

Beste sahin.y,

Het gereedschap is uitgevoerd in chroom vanadiumstaal en wordt geleverd in een aluminium koffer.

Beantwoorden

6 december 2018 om 18:21
LaurensBae Gebruiker

Wat is het verschil met deze gereedschapskoffer:

*knip*

Edited by: Niek

Dat is een ander merk. Vergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.