9 november 2018 om 00:00
iBOOD

2x LED's Light LED Armatuur met LED Buis | 18 W | IP65

2x LED's Light LED Armatuur

Op kantoor, op zolder of in de schuur: er zijn talloze plekken waar je een goed ledlicht kan gebruiken. Deze ledarmaturen met ledbuis leveren perfect licht met 1800 lumen.

Specificaties

Merk: LED's Light
Type: Ledarmaturen met ledbuis
Aantal: 2 stuks
Kleur: Wit
Garantie: 2 jaar

• 4.000 Kelvin
  • Voor binnen én buiten
  • Lange levensduur: tot 30.000 branduren

Toepasbaarheid

• Geschikt voor gebruik buitenshuis en binnenshuis

Armatuur

• DD PC basis met PC hoes en plastic clips
  • Zonder ballast geschikt voor een Ledbuis met een vermogen tot 36 W
  • Base Type: G13
  • Materiaal: Kunststof
  • IK 08: Bestand tegen schokken van 5 J (beschermd tegen vandalisme)

Licht

• IP65 ledbuis
  • Lumen: 1800
  • CCT: 4000 K
  • CRI: ≥80
  • Lichthoek: 220°
  • Niet dimbaar

Stroom

• Wattage: 18 W
  • Voltage: 230 V

Afmetingen en gewicht

• Afmetingen: 1265 x 72 x 86 mm
  • Gewicht: 1400 gram
9 november 2018 om 08:34
watjesowhat Gebruiker

vorige keer een bestelling gedaan, betaald, geen levering vanwege verpakking stuk volgens ibood, ibood melding van gemaakt, nog altijd geen geld terug gehad (enkele maanden al)

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen watjesowhat,

Wat vervelend dat het nog niet geregeld is. Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen. Heb je misschien ook een bestelnummer voor mij?

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:31
hengijver Gebruiker

Ook vorige keer besteld. Bij ontvangst nauwelijks verpakt. Alleen met tape aan elkaar geplakt en twee kartonnen hoesjes aan de uiteinden. Met tegenzin en opmerking aangenomen omdat er op zich geen zichtbare schade was aan de armaturen ( Bedoeld voor oude garage dus op zich krasje niet heel erg). Maar bij testen bleek 1 van de led buizen stuk te zijn. Zit nu in moeizaam process om vervanging te krijgen….

Zucht

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:38
poldedrol Gebruiker

Als het zo zit, dan ga ik deze toch maar niet kopen. Als er al 2 man met hetzelfde probleem zitten, dan lijkt het mij geen deal.

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:49
WarriorElite Gebruiker

Ik had geen problemen, in totaal heb ik er op verschillende tijdstippen 8 besteld (garage, berging,…) en deze deden het allemaal perfect.

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi hengijver,

Ik ga mijn collega vragen jouw case er even bij te pakken en te kijken of we je proces iets minder moeizaam kunnen laten verlopen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.