6 november 2018 om 00:00
iBOOD

Rapid E-Tac Elektrische Tacker

Product expert aanwezig

Rapid Elektrische Tacker

De eettafelstoelen opnieuw bekleden? Tapijt leggen?  Latjes vastzetten? Dat kun je gewoon zelf met deze Rapid E-Tac Elektrische Tacker.

Specificaties

Merk: Rapid
Type: E-Tac
Garantie: 2 jaar

• Ideaal voor thuis
  • Nieten en brads
  • Push & Release beveiliging

Gebruiksaanwijzing

Ergonomisch design  – voor comfort en vermindert vermoeidheid
Onderlader – gemakkelijk laden van nieten/brads
Gemakkelijk te onderhouden – eenvoudig en snel storingen verhelpen
Aan-uitknop  – voor veiligheid en energiebesparing
Push & release mechanisme die per ongeluk schieten voorkomt
Veiligheidsschakelaar – voor extra beveiliging
Nietenvenster – toont wanneer de nieten bijna op zijn
Incl. 300 nieten 140/8 mm + 300 nieten 140/12 mm + 300 brads 8/15 mm

Dual magazijn: nietennummer 140 / 6-14 mm & brads nr. 8/15 mm
Magazijn: 52 nieten / 52 brads
Max. schoten/min: 20 schoten

Afmetingen(l x h x b): 170 x 160 x 52 mm
Gewicht: 660 gr

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Rapid Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

6 november 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Product Expert zal gedurende de dag enkele keren langskomen om jullie vragen over deze elektrische tacker te beantwoorden.

Houd er rekening mee dat er soms 1 á 2 uur tussen de bezoekjes kan zitten.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:06
Denjapan1100 Gebruiker

Is deze krachtig genoeg om plafondplanken te nieten.

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:25
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Denjapan1100,

Dit zal wat afhangen van de dikte en het soort materiaal van de planken vermoed ik. De expert zal hier later vandaag aanwezig zijn en zal je vraag oppakken.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:10
Official Product Expert Rapid Expert Official Product Expert

Beste Denjapan 1100,

De E-tac schiet maximaal 14mm nieten, normaal gesproken zijn deze niet lang genoeg om grotere plafondplaten veilig te bevestigen. De E-tac is voor die toepassing dan ook niet te adviseren. Hiervoor moet je eerder naar smalrugnieten met een lengte van 20-40mm afhankelijk van de plafondplaten en hout waarop bevestigd wordt.

Beantwoorden

6 november 2018 om 04:59
sinkitty Gebruiker

Als ik het juist versta geeft dit machine mij niet de mogelijkheid om een simpel nagel in de muur te kloppen voor bvb een kadertje.

Klopt dit of ga ik helemaal de mist in?

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:37
peterderooij Gebruiker

Bovendien schiet deze tacker brads (koploze nagels) dus niet echt geschikt om iets op te hangen.  Wil je nagels in een betonnen muur schieten dan heb je al snel een professioneel apparaat nodig.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:14

Beste sinkitty,

Klopt, met deze tacker kan je in hout schieten en niet in beton/gipsplaten. De trekkracht van de 15mm nagels is niet groot genoeg om een schilderijtje/lijstje goed op te hangen.

Beantwoorden

6 november 2018 om 09:31
Nicole Lievrouw Gebruiker

Dat klopt enkel in planken en dan mogen ze niet te hard zijn , want anders is het er maar voor een stuk in! Je kan beter wat langer wachten en er wat meer aan uit geven want we hebben er al drie gehad die op niets trokken en dan is het op de duur ook duur spul hoor.

Beantwoorden

6 november 2018 om 10:30

Beste Nicole,

Voor het verwerken van hardhout of balken is inderdaad een krachtigere (professionele) machine te adviseren. Voor zachtere houtsoorten is deze E-tac zeer geschikt. Bij het schieten van nieten/nagels slaat het slagmes de niet/nagel het hout in, wanneer minder of weinig tegendruk gegeven wordt zoekt deze de weg van de minste weerstand. Dat betekend dat de tacker omhoog beweegt en de nieten/nagels niet geheel in het hout gaan. Oplossing hiervoor kan zijn een hand op de bovenzijde van de tacker te zetten, hierdoor gaat de kracht volledig over op de nieten/nagels in het hout.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:01
Viamir Gebruiker

Enig idee waarom betalen middels Visa niet wil lukken?

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:29

Hoi Viamir,

Zit je wellicht op een netwerk dat door meer mensen gebruikt wordt (bijv. het werk) of in het buitenland?

Je zou de volgende zaken kunnen proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Beantwoorden

6 november 2018 om 14:24
Viamir Gebruiker

Beste Bas,

zit op het mobieltje (vodafone) gewoon in Nederland. Ook niet mogelijk via een Wifi verbinding met Ziggo modem thuis, of netwerk op het werk.

Ik heb uiteraard met een andere betaalmethode betaald, maar dat moet toch niet de oplossing zijn. Ik wil graag met Visa betalen, wat ook tot voor kort gewoon kon.

Beantwoorden

6 november 2018 om 14:47
sinkitty Gebruiker

Beste Viamier,

Misschien dan via PayPal volgende keer betalen?

Beantwoorden

6 november 2018 om 14:57

Hoi Viamir,

Dat hoort uiteindelijk inderdaad geen structurele oplossing te zijn, ik ben wel blij om te horen dat het er voor nu voor heeft gezorgd dat je een bestelling hebt kunnen plaatsen.

Ik ga mijn collega vragen om te kijken of wij kunnen zien waardoor de betaling via VISA niet gelukt is.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:02
Viamir Gebruiker

Bedankt Sinkitty.

Wel iets beter lezen de volgende keer :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.