19 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Bison Vochtvreter Navulzak | 9x 1 kg

Bison Vochtvreter Navulzak (9x 1 kg)

Handige navulzakken voor de Bison Vochtvreter. Houd de komende jaren vocht onder controle voor een prettig binnenklimaat zonder schimmels en voor bescherming van je spullen.

Specificaties

Merk: Bison
Type: Vochtvreter Navulzak van een 1 kg
Aantal: 9 stuks

• Verfrist de lucht
  • Houdt vocht onder controle
  • Schoon in gebruik

SIZE

Voor dit product heb je een Bison Vochtvreter nodig. Dit is alleen de navulling.

Kenmerken

• Beschermt je spullen tegen vocht
  • Zorgt dat schimmels niet goed gedijen
  • Kost geen energie
  • Werkt geluidloos

Verbruik

• 1 kg werkt ca 3 maanden in een ruimte tot ca 100 m³ en neemt 1 liter water op

Gebruik

• Download hier de gebruiksaanwijzing

Technische specificaties

• Basisgrondstof: Calciumchloride
  • Kleur: Wit
  • Waterabsorptie: ca. 1 gram water per gram zout

Opslagcondities

• Werkt optimaal tot minimaal 24 maanden na productie
  • Opslaan in goed gesloten verpakking op een koele, droge en vorstvrije plaats
SIZE

Bij lage temperaturen werkt Bison Vochtvreter langzamer en er kan klontvorming ontstaan. Bij verhoging van de temperatuur zal de werking weer versnellen.

19 oktober 2018 om 12:44
FreeksGezicht Gebruiker

Is deze alleen geschikt voor Bison vochtvreterrrs of kunnen ze ook in vochtvreters van andere merken?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is zeker mogelijk, FreeksGezicht. Wel belangrijk is om daarbij wel even rekening te houden met de afmetingen van jouw vochtvreter.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:47
Fidelis89 Gebruiker

*zie onder*

Edited by: Bas iBOOD

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Fidelis,

Je kunt jouw producten die je in 1 bestelling hebt gekocht gewoon samen terugsturen. Ik heb mijn collega gevraagd je hierover per mail verder over te informeren. Om hier on-topic te blijven heb ik je reactie even weggehaald.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.