9 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Burgwächter PS 7350 Bi-directionale Afstandsmeter

Product expert aanwezig

Burgwächter PS 7350 Afstandsmeter

Geen gedoe meer met een meetlint of rolmaat! Vanaf nu meet je afstanden, oppervlakken en volumes exact, terwijl je midden in de ruimte staat.

Specificaties

Merk: Burgwächter
Type: PS 7350
Garantie: 2 jaar

• Meet 2 kanten op
  • Meet tot 2x 16 meter
  • Afstand, oppervlakte en volume

• Lees hier de gebruiksaanwijzing
  • Effectief meetbereik eendirectionele meting: 0,5 – 16m
  • Bidirectionele meting: 1 – 32 m
  • Maximaal te meten afstand: 40m (in de standaard testprocedure)
  • Nauwkeurigheid: ± 1% ± 1 x meetnauwkeurigheid
  • Meetnauwkeurigheid:  0,01 m
  • Golflengte laser: 630 – 660 nm
  • Laser Klasse: II
  • Stroomvoorziening 9V-blok (bijv. 6LR61)
  • Bedrijfstemperatuur 0 tot +40°C (+32 tot +104°F)
  • Inclusief tasje en batterij (9V blokbatterij)

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Burgwachter Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

9 oktober 2018 om 00:14
flyerrr Gebruiker

Dit is een tool dit ik perongeluk laat liggen na gebruik waarvand e batterij vervolgens helemaal leeg is als ik hem weer nodig heb.

Schakelt deze wel automatisch uit als ik hem niet gebruikl?

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 08:39
Official Product Expert Burgwachter Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Het apparaat schakelt zichzelf helemaal uit na 60 sec

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 00:22
Jostr Gebruiker

Met de afstandsmeter ProfiScale QUADRO meet je afstanden, oppervlakken en volumes exact

Nauwkeurigheid: ± 1% ± 1 x meetnauwkeurigheid

Meetnauwkeurigheid: 0,01 m

??????????

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 04:28
peetpp Gebruiker

zie het probleem niet, foutenmarge is 1% maar je kunt steeds aflezen tot op 1cm, dus als je een afstand leest van 25,75 meter wil dat niet zeggen dat het op de cm juist is maar wel +/- 25,75 cm …

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er zit inderdaad altijd een kleine foutenmarge in de meting, zoals peetpp terecht aangeeft.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 18:37
Willie6407 Gebruiker

1% foutenmarge is niet een “kleine” foutenmarge. Als dat echt zo is, is het apparaat vrijwel onbruikbaar!

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 00:41
Pvdvenis Gebruiker

Erg oud model… recensies Amazon niet echt positief…

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 09:00
dekeurslager Gebruiker

Vier reviews is niet echt veel natuurlijk. Belangijkste wat ik mis is waarvoor zij hem gebruiken. Als je met zown ultrasoon meter buiten de in de wind van schutting tot schutting gaat meten dan werkt hij indrdaad niet perfect.

Maar voor binnengebruik is dit voor dit geld echt prima hoor!

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 00:49
mrdummy Gebruiker

Het is gewoon dubbele afstandsmeter, waardoor je niet naar muurkant hoeft te lopen, en kan je gewoon midden in de kamer staan en meten.
Beide kanten optellen en je hebt afstand.

Leuk, maar je moet wel goed mikken en recht houden. Anders is niet accuraat. Vandaar dat normale afstandsmeter vlakke kanten heeft zodat je recht/haaks kan neerzetten.

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 18:35
jutezak Gebruiker

Deze werkt met ultrasoon, en lijkt me daardoor moeilijk te vergelijken met meters die met laserlicht werken.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 09:32
frankopdenberg Gebruiker

Apparaat ontvangen, manufacturing date was juli 2010, de bijgeleverde batterij was leeg maar wat vooral storend is: de rubberachtige coating is enorm plakkerig. Het voelt vies aan.

Een deuropening van 90cm kun je niet foutloos meten, je moet minstens 50cm per sensor meten om niet in error te gaan. Je kunt wel met die fout leven door één van de sensoren af te meten en daar 3cm bij op te tellen. Links zegt bijvoorbeeld error en rechts 87cm, tel daar uw 3cm bij op en je hebt je meting.

Terugsturen in garantie betekent 16,xx€ voorschieten en maar hopen dat ze een niet-plakkerige terugzenden, dus ik hou het even bij dit toestel en ga op zoek naar een manier om die vieze coating eraf te krijgen

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 23:08
Moderator Paul Moderator

Hallo Frank,

Als het product niet werkt zoals zou moeten, raad ik je aan een serviceverzoek “verkeerde levering” of “DOA” in te dienen. Dan zal iBOOD de retourkosten vergoeden.

Wanneer je het product binnen de zichttermijn annuleert omdat het niet bevalt, dan zijn de retourkosten wel voor eigen rekening.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 22:06
ruudislang Gebruiker

Ik heb er 3 besteld, ook voor mijn vader en een vriend. Bij alle drie de batterij leeg en plakkerig.

Heeft u een manier gevonden om dit te verhelpen? Schoonmaakmiddel of iets dergelijks.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.