28 september 2018 om 00:01
iBOOD

Toolwelle Silver Edition XXL Gereedschapstrolley

Gereedschapstrolley - XXL

Deze Toolwelle Silver Edition XXL Gereedschapstrolley is ideaal voor thuis, in de schuur, in de auto of truck.

Specificaties

Merk: Toolwelle
Type: Silver Edition XXL Gereedschapstrolley
Garantie: 2 jaar

• Chroom-Vanadium staal
  • Vier inlays met gereedschap
  • Stevige koffer met wielen en uitschuifbaar handvat

Inhoud 

Algemeen en tangen

• 1x universeel mes
  • 1x klauwhamer
  • 1x meetlint 5m
  • 1x 12” waterpas
  • 66-delig assortiment kleine ijzerwaren
  • 2x kunststof kabelclips
  • 1x isolatietape
  • 1 x lijmpistool
  • 1x spitstang
  • 1x kniptang
  • 1x combinatietang
  • 1x waterpomptang 240mm
  • 1x grijptang
  • 1x krimptang

Schroevendraaiers

• 7x anti-slip schroevendraaiers normaal 3*75,3*100,4*100,5*75,6*38,6*100,6*125 mm.
  • 7x anti-slip schroevendraaiers kruiskop 3*75,3*100,4*100,5*75,6*100,8*150,6*38 mm.
  • 6x precisieschroevendraaiers
  • 1x Y-bit
  • 1x bit adapter
  • 12x bits
  • 1x schroevendraaiergrip

Sleutels

• 1x dopsleutel
  • 1x spanningszoeker 100V-250W
  • 1x bahco
  • 8x ringsleutels 6,8,10,11,12,13,15,17mm.
  • 1x T-grip
  • 13x steeksleutelbits ¼ met flankensysteem 4,4.5,5,5.5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 mm.
  • 14x steeksleutelbits ½ met flankensysteem 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21mm
  • 3x verlenging
  • 1x flexibleer verlenging
  • 2x bougiedoppen CV 1/2",16mm,21mm
  • 2x kruiskoppeling
  • 1x opzetstuk voor T-grip
  • 9x zeshoekssleutels
  • 1x 1/4 Dr.ratel
  • 1x 1/2 Dr. Ratel
  • Aluminium Germany Design Trolley Koffer
28 september 2018 om 06:28
Fs1964 Gebruiker

Iemand ervaring met deze set? Is dit goed spul of een keer gebruiken en de prullenbak in?

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:36
Moderator Jelle Moderator

Zie de antwoorden hieronder Fs1964.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 oktober 2018 om 11:25
Scoop2 Gebruiker

Hallo,

ik zal kort zijn: koffer en tools zijn zéker niet van professionele kwaliteit, dat zie je én voel je direct. Het hangt er dus vanaf waarvoor en hoe intensief je dit alles gaat gebruiken. Bovendien beaam ik Toemke’s beoordeling over het feit dat de plastic houders van het gereedschap van die aard zijn dat een deel van de tools uit hun ligplaatsen valt… en ik heb ze nog niet eens daadwerkelijk gebruikt! Mocht de kost van retour niet zo hoog zijn (het geheel weegt zo’n 13 kg) had ik dat zéker gedaan. Niet kopen dus. Mvg, Raimond

Beantwoorden

28 september 2018 om 06:48
marksijmons Gebruiker

Ik heb de Wolfgang-versie van zo’n koffer (uit de hunt van het voorjaar). Deze lijkt zeer veel op deze set, qua koffer en samenstelling. Het is bruikbaar, maar ik zou het zeker niet nog eens kopen: het opbergkoffer laat al snel na, schroevendraaiers waarvan de grip doordraaien, etc. Buiten het feit dat het natuurlijk allemaal net niet als kwaliteit aanvoelt.

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:42
ddennis2236 Gebruiker

Lijkt me niet veel waard inderdaad…

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:54
Toemke Gebruiker

Heb deze in rood. Het materiaal is ok en dat is toch het belangrijkste maar de koffer is alles behalve stevig zoals hier wordt beweerd. De plastic houders van het gereedschap zijn van die aard dat een deel van het gereedschap uit zijn ligplaatsen valt.

Koffer is redelijk zwaar op 2 wieltjes en een dubbele steun. De dubbele steun was bij mij al snel afgebroken, het is te zeggen, met bevestiging en al uit de koffer bodem gekomen. Zegt genoeg zeker.

Het gereedschap heb ik nog steeds in gebruik maar zit nu in een stevige plastic koffer die je in elke zelfbouwmarkt kunt kopen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:02
Mich22 Gebruiker

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit een zeer degelijke en kwalitatief goede gereedschapstrolley is waar ik al heel lang plezier van heb. Zie dat de prijs nu heel scherp staat.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:19
K.H Gebruiker

Een tijdje geleden deze trolley gekocht. erg tevreden mee, goede kwaliteit producten tegen een scherpe prijs. Zeker een aanrader.

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:21
SchuurKoning Gebruiker

Vrij goed en fijn gereedschap om te gebruiken, heb er zelf nog geen problemen mee gehad en omdat er bijna van alles wel wat inzit kan ik het vrijwel altijd gebruiken.

Ook een duidelijk overzicht van waar alles hoort zodat je niet telkens hoeft te kijken waar alles ligt als je bezig bent.

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:34
Leroy_ Gebruiker

Goeie kwaliteit trolley, met goeie kwaliteit gereedschap. Zeer tevreden met dit product.

Beantwoorden

28 september 2018 om 12:14
Yzord Gebruiker

Ik heb deze ook maar dan van Wolfgang. Zeker een leuk beginnerssetje en voor mij (die niet veel klust) prima om te hebben, maar het is geen kwaliteitsprodukt. Zoals eerder gezegd vallen de steeksleutels vrij makkelijk uit hun positie in de koffer. Maar er zit van alles in en ik ben er blij mee omdat ik niet gereedschap minded ben en dus toch op deze manier alles in huis heb. Wil je er echt mee klussen dan zou ik verder kijken. Voor de hobby Bob als ik een prima koffertje ????

Beantwoorden

28 september 2018 om 16:57
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor je reactie Yzord.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 september 2018 om 15:43
jan_van_vliet84 Gebruiker

Handige trolley met uitstekende kwaliteit voor de prijs. een aanrader om thuis te hebben.
Groet jan.

Beantwoorden

28 september 2018 om 17:03
tenne Gebruiker

Naar zoiets ben ik feitelijk al een tijdje op zoek maar de kwaliteit zou toch wel een ‘ietsje beter’ mogen zijn voor mij. Komaan Ibood, de volgende keer mss eens een setje van semi professionele kwaliteit, grts!!

Beantwoorden

28 september 2018 om 17:44
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag tenne,

Je kunt altijd de inkopers tippen met een merk en/of type en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier

Beantwoorden

28 september 2018 om 17:23
marcellie Gebruiker

Ik heb deze koffer aantal jaren geleden gekocht, de kwaliteit laat te wensen over.

Beantwoorden

28 september 2018 om 21:50
Xaobotnik Gebruiker

Leuk voor bijv. de 16-jarige beginnende klusser, maar aangezien je met gereedschap wat langer wil kunnen doen, kun je dit voor het serieuze werk of iets dat je langer wil gebruiken, beter laten liggen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 23:21
Pinocan Gebruiker

Als je echt serieus spul wil dan ga je voor zo’n set 500 tot 1000 euro betalen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.