25 september 2018 om 00:00
iBOOD

GROHE Vitalio Douchesysteem

GROHE Douchesysteem

Met deze alles-in-één GROHE Vitalio Start regendouche tover je je badkamer in een keer om tot een plaats om ultiem te ontspannen.

Specificaties

Merk: GROHE
Type: Vitalio Startsysteem 160 (27960000)
Garantie: 2 jaar

• Regen- en handdouche
  • Luxe thermostaatkraan
  • SpeedClean anti-kalksysteem

Technische informatie

GROHE EcoJoy technologie voor minder water en een perfecte straal
GROHE DreamSpray voor een optimaal straalbeeld
GROHE TurboStat thermostaat cartouche
GROHE SafeStop bij 38°C
GROHE SafeStop Plus optionele temperatuurbegrenzer bij 43°C inbegrepen
SpeedClean anti-kalk systeem
Inner WaterGuide voor een langere levensduur geschikt voor warmwatertoestellen met minimale capaciteit (18kW/h)

Horizontaal draaibare 390 mm douchearm
Thermostaatkraan met Aquadimmerfunctie
Functie voor wisseling tussen hoofd- en handdouche
Hoofddouche 160 mm Ø, 9,5 l/min
Straalsoort: Rain
Met kogelgewricht
Draaihoek: ±15°
Handdouche Vitalio Start 100 2 stralen, 5.7 l/min
In hoogte verstelbaar middels glij-element
Doucheslang Vitalioflex Trend 1750 mm (28 742)

25 september 2018 om 04:50
squidgyboy Gebruiker

heeft de kraan een hart van 12 cm.

Beantwoorden

25 september 2018 om 07:38
ibanezskater Gebruiker

Nee 15cm. Heb deze vorige keer op ibood gekocht en zelf geplaatst, echt een super douche! Water is nu super snel op temperatuur.

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:17
arnevanhove Gebruiker

Is het kwalitatief in orde? Ik weet dat Grohe ook budget zaken heeft maar daar blijf ik liever vanaf. Ik heb ook al goede kranen gekocht in de “bouwmarkt” die goedkoop waren. maar bij veel mensen zie ik ook echt rommel staan.

De regendouche lijkt mij niet echt een grote kop te zijn, sproeit deze wat onder een hoek, of gewoon recht naar beneden. Ik twijfel nog of ik deze koop. Ik zoek iets met een brede regendouche kop maar weet eigenlijk niet of dat “voordelen” heeft.

Deze set is eigenlijk tijdloos en lijkt mij makkelijk in onderhoud.

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:38
arnevanhove Gebruiker

Ik lees toch overal goede reviews, en de prijs is ook goed. Ik ga overstag gaan denk ik ;)

Beantwoorden

25 september 2018 om 10:45
ibanezskater Gebruiker

De regendouche is inderdaad niet zo heel groot (kleiner dan mijn vorige), maar is een aangename waterstraal recht naar onder. Ik vind dit ideaal, ook naar waterverbruik(verspilling) toe. Een grote douchekop is heel mooi, maar op jaarbasis scheelt het toch wel wat eurotjes :)

Ook was het pakket heel compleet met instructies en alle onderdelen die nodig zijn, zelfs als leek makkelijk te plaatsen (half uurtje werk). Ik ben er erg blij mee!

Beantwoorden

25 september 2018 om 08:13
aad.spies Gebruiker

Is deze hoogte vast of kan de stang worden ingekort? Met deze afmeting is hij te hoog voor mijn douche

Beantwoorden

25 september 2018 om 08:47
lottoaction Gebruiker

De stang is niet in te korte. Aan het eind zit een speciale koppeling die in de thermostaatkraan ‘geklikt’ wordt.

Beantwoorden

25 september 2018 om 09:20
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor het antwoord lottoaction

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 11:01
matrix163 Gebruiker

GROHE Vitalio Douchesysteem + Aqua BT Speaker vorige keer gekocht voor het zelfde bedrag als vandaag .hier

Top douche ! wel raar dat je nu de speaker twv 80euro er niet bij krijgt is wel een grappig ding

Beantwoorden

25 september 2018 om 22:04
Moderator Paul Moderator

Dat was een iets andere Vitalio set met artikelnummer 26274000 versus artikelnummer 27960000 van de huidige deal. De speaker heeft overigens een eigen artikelnummer (26.268 LV0).

Beantwoorden

25 september 2018 om 13:35
mauriceot Gebruiker

Bij mij zitten de aanlsuitingen voor warm en koud net omgedraaid. Grohe heeft hiervoor een thermostaat met omgekeerde werking.
Is deze aanbieding ook met een omgekeerde werking te verkrijgen ?

Beantwoorden

25 september 2018 om 14:14

Ik heb het even nagevraagd

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:10

Helaas heb ik hier geen antwoord op kunnen vinden mauriceot.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 13:51
pacofrans Gebruiker

Voor de zekerheid: deze kraan heeft een hoh afstand van 15 cm. Is het mogelijk om de met speciale s-koppelingen van Grohe (Grohe S-Koppeling 3/8 X 3/4 Set (van 12cm naar 15cm kraan) Artikelnummer 1205000M) deze kraan op een 12 cm aansluiting te plaatsten?

Beantwoorden

25 september 2018 om 14:15

Ik heb het even nagevraagd

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:09

Helaas heb ik hier geen antwoord op kunnen vinden pacofrans.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 16:24
Seth1977 Gebruiker

goedemiddag,

Wordt thermostaatkraan warm? met de kans dat je je er aan kunt branden? volgens mij heet dat cooltouch?

Beantwoorden

25 september 2018 om 19:16
svenska Gebruiker

Volgens de Grohe website heeft deze Cooltouch: https://www.grohe.be/nl_be/vitalio-start-system-160-douchesysteem-met-thermostaat-27959000.html

Met de GROHE SafeStop en GROHE CoolTouch technologie voorkom je dat je huid verbrandt – wel zo veilig voor je kinderen.

Beantwoorden

25 september 2018 om 19:18
svenska Gebruiker

Oei verkeerde link, het gaat over deze, en daar staat Cooltouch niet specifiek bij: 
https://www.grohe.be/nl_be/vitalio-start-douchesystemen-douchesysteem-met-thermostaat-27960000.html

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:10

Helaas heb ik hier geen concreet antwoord op kunnen vinden Seth1977,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 16:42
micha64 Gebruiker

Goedemiddag, wat is de diameter van de glijstang? Ik bedoel dan waar de stang verdwijnt in de kraan???? Als ik een bestaande grote set wil vervangen voor deze set moet ik dan weer nieuwe bevestigings gaten maken ivm de nieuwe glijstang of kan ik bestaande aansluiting(en) gebruiken?

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:11

Helaas heb ik hier geen concreet antwoord op kunnen vinden micha64.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 september 2018 om 16:45
micha64 Gebruiker

Wat is de levertijd van dit product?

Beantwoorden

25 september 2018 om 19:50

De verwachte leverdatum is 4 oktober Micha64.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.