23 september 2018 om 00:02
iBOOD

Hitachi 18 V Combiboor met 42-delige Bitset | DV18DGL/GB5

Hitachi 18 V Combiboor + Bitset

Deze combiboor – een ‘jack of all trades’ – is hét gereedschap om iedere klus in en om het huis mee te lijf te gaan.

Specificaties

Merk: Hitachi
Type: 18 V Combiboor met 42-delige Bitset | DV18DGL/GB5
Garantie: 2 jaar

• Boort, klopt en schroeft
  • 22 koppelinstellingen
  • Inclusief twee 5,0 Ah Li-ion accu’s

Maximaal koppel: 55 Nm
Snelheid onbelast: 0-350 / 0-1400 rpm
Aantal slagen per minuut: 0-4900/ 0-19600 ipm
Boorhouder capaciteit: 13 mm
Capaciteit in hout: 38 mm, metaal: 13 mm, steen: 13 mm
Laadtijd: 75 minuten
Lengte: 220 mm
Gewicht: 1.7 kg

Inhoud bitset (710000)
7 Moerdraaiers
5 boren
30 boren, assorti schroevendraaierbits in lange en standaard lengte waaronder met sleuf, Pozidriv, Phillips en Torx

In de doos

• DV18DGL/GB5 combiboor
  • 2 x 5.0Ah Li-ion accu’s (BSL1850)
  • Acculader (UC18YFSL)
  • 42-delige bitset (710000)
  • Koffer

Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

23 september 2018 om 11:24
_mocking][bird_ Gebruiker

Ik vermoed niet (echt) geschikt om in betonmuren te boren?

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen _mocking][vird_,

Deze is inderdaad niet geschikt voor betonmuren. Hiervoor kun je beter naar een boorhamer kijken.

Beantwoorden

23 september 2018 om 12:09
mistyken Gebruiker

Hallo, zeker geen machines kopen op ibood want naar de garantie kan je fluiten. In juni combiset gekocht van black & decker en na 3 maanden beide lithium bat kapot dus ik mail naar ibood en daar zeggen ze ga naar de site van Black &Decker en daar zeggen ze ga naar een verdeler van onze producten , ok ik naar den HUBO en daar willen ze niks doen omdat ik het daar niet gekocht heb…….. dus kan ik nu nieuwe batterijen kopen aan 60 € stuk …..NOOIT MEER koop ik hier iets van machines of dergelijke waar garantie op zit .

mvg

Hans

Beantwoorden

23 september 2018 om 23:34
Moderator Paul Moderator

Hallo Hans,

Batterijen kunnen buiten de garantie vallen, maar hoe dat bij jouw aankoop is geregeld is me niet bekend. Uit je verhaal maak ik op dat Black+Decker je weer terug verwijst naar iBOOD (de verkoper/verdeler) en niet naar een willekeurige zaak die ook B+D producten verkoopt, zoals HUBO.

Ik raad je aan om opnieuw contact met iBOOD op te nemen hierover, want als iBOOD niet op de hoogte is dat Black+Decker je niet verder wil helpen, zal iBOOD verwachten dat het werd opgelost.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.