19 september 2018 om 00:00
iBOOD

6x Meister Draadloze LED-Spot | 2x Afstandsbediening

Product expert aanwezig

6x Meister Draadloze LED-Spot

Ideaal om bijvoorbeeld het aanrecht, de inhoud van de kast of de traptredes extra te belichten. En dat zonder stroom aan te leggen en zonder montagegereedschap!

Specificaties

Merk: Meister
Type: 6x Draadloze Ledspots en 2x Afstandsbediening
Garantie: 2 jaar

• In 2 stappen dimbaar
  • Met 2 afstandsbedieningen
  • Timer voor automatisch uitschakelen na 30 minuten

Kenmerken

• Geschikt voor verlichting kasten, planken, kasten, etc.
  • Geschikt als traptredeverlichting
  • Ledspots en afstandsbedieningen werken op batterijen (niet inbegrepen)
  • Met afstandsbediening voor het bedienen van de ledspots (range 3 m)
  • Functietoets LED "ON"
  • Functietoets LED "OFF"
  • Functietoets LED "DIM": de led’s zijn in 2 stappen dimbaar
  • Functietoets LED "TIMING": het licht gaat automatisch uit na 30 minuten
  • 40.000 uur levensduur
  • Energie-efficiëntie klasse: A ++ tot A
  • Geen montage gereedschap nodig

Specificaties ledspots

• Afmeting: Ø 90 mm
  • Lichtbron: SMD LED
  • Kleurtemperatuur: 7000 K
  • Lichtstroom: 40 lm
  • Veiligheidsklasse: IP20
  • Licht kleur: Koel wit
  • Kleur: Wit

Inhoud doos:

• 2x afstandsbediening
  • 2x muurbevestiging voor afstandsbediening
  • 6x ledspot
  • Plakstrips
  • Batterijen zijn niet inbegrepen (nodig: 3 x AAA-batterijen per spot, 2 x AAA-batterijen per afstandsbediening)
SIZE

De lichtbron is permanent geïnstalleerd en kan niet worden vervangen.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 08:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Meister Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

19 september 2018 om 00:03
Frankvbr Gebruiker

Ooit gekocht bij Kruidvat oid. Leek mij ideaal. Vindt dat ze batterijen echter totaal niet lang mee gaan. Terwijl lampjes nauwelijks aan stonden. Hoe dat komt geen idee. Maar heb ze dus allemaal weggegooid.

Beantwoorden

19 september 2018 om 11:33
BroeckieBood Gebruiker

gerecycleerd mag ik hopen?

Beantwoorden

19 september 2018 om 00:09
bassiee Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
bijna hetzelfde, maar daar krijg je maar 1 afstandsbediening bij de spots, bij iBOOD ontvang je 2 afstandsbedieningen

Beantwoorden

19 september 2018 om 00:57
mrdummy Gebruiker

Ik heb deze ook. Dit komt omdat lampen actieve infrarood sensor hebben. Daardoor raken ze langzaamaan leeg. Gebruik daarom oplaadbare in de lampen, geen gewone.
Met oplaadbare is ongeveer 1 week te houden, even opladen, en kan je weer week volhouden.
De afstandsbediening kan makkelijk maanden mee.

Het is niet slecht, de actieve kant is beetje jammer dat het niet lang op batterij kan houden. Ik weet wel waarom, de afstandsbediening is infrarood. De lampen kunnen niet in slaapstand want dat werkt niet met infrarood, die gaat ook uit.

Word je gek van wisselen, maak dan permanent met voeding (zelf maken).

Beantwoorden

19 september 2018 om 07:04
Zplus Gebruiker

Iedere week 18 batterijen opladen of vervangen…..! Ik heb een lader voor 4 stuks dus die hangt bijna 4 dagen aan het stopcontact en dan heb ik weer licht voor een week. Beetje omslachtig volgens mij.

Beantwoorden

19 september 2018 om 07:41
Huizenga1324 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

19 september 2018 om 07:43
MrWes Gebruiker

*knip*

Wij gebruiken deze in onze zelfbouw kooi bij de cavia’s. Helaas well (bijna altijd) na een avondje gebruik weer opladen (ik gebruik oplaadbare batterijen).

Deze prijs is absurd.

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

19 september 2018 om 09:11
moiren Gebruiker

Dank voor alle commentaar, helpt echt om een beslissing te maken.

Zocht zo iets voor iemand anders maar die zal de 1x per week batterijen vervangen echt niet gaan volhouden.

Maar ik was benieuwd naar de mogelijkheid om het permanent op voeding te zetten mrdummy.

Beantwoorden

19 september 2018 om 10:00
peter.s Gebruiker

Dat wekelijks (of vaker) vervangen is toch geen doen?

Wij hebben trouwens nachtlampjes op drie AAA batterijen, niet omdat dat praktisch is, maar omdat we juist die mooi vonden. Ik heb bij de verbouwing per lampje een leiding in de muur gelegd naar een centraal punt, daar zit per lampje een 5 volt voeding die ze van stroom voorzien zodra de schakelaar naast het bed ingedrukt wordt. Werkt prima.

Beantwoorden

19 september 2018 om 11:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klinkt inderdaad als een mooie DIY-oplossing, Peter :-)

Beantwoorden

19 september 2018 om 15:20
mrsipsma Gebruiker

*snap*

Verder ben ik zeer ontevreden, het probleem wat iedereen hier boven aangeeft heb ik ook. Zonder oplaadbare batterijen hou je het een paar dagen vol en geef je dus een fortuin uit en belast je het milieu enorm. Verder is de lichtafgifte ook miniem, alleen wanneer het echt donker is heb je er baat bij.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

19 september 2018 om 20:38
Neopikkie Gebruiker

Dat de product expert niet reageert op het batterij verhaal zegt genoeg. Dit klopt dus en heeft dus geen zin om eennoverweging te maken om dit aan te schaffen.

#nodeal

Beantwoorden

19 september 2018 om 23:40
Moderator Paul Moderator

Door omstandigheden bleek de Product Expert vandaag niet aanwezig te kunnen zijn. Anders was er ongetwijfeld wel een reactie vanuit Meister gekomen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.