14 september 2018 om 00:00
iBOOD

Carpoint Werkplaatsstandaard voor Fiets

Product expert aanwezig

Werkplaats- standaard voor Fiets

Je hoeft nooit meer op je knieën om dat binnenbandje te plakken. Met deze werkplaatsstandaard voor de fiets kan je heel eenvoudig jouw fiets repareren. 

Meer fietsartikelen? NL | BE

Specificaties

Merk: Carpoint
Type: Werkplaatsstandaard voor fiets
Garantie: 2 jaar

• TÜV gecertificeerd
  • 360 graden draaibaar
  • Maximale belasting: 20 kg

• In hoogte verstelbaar: 110 tot 143 cm 
  • Geschikt voor de meeste frames 
  • 360 graden draaibaar
  • Vier voeten voor stabiliteit 
  • Inclusief houder voor gereedschap 
  • Afmetingen: 90 x 60 x 110 cm
  • Maximale belasting: 20 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fietsaccessoires Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

14 september 2018 om 00:13
CK1985NL Gebruiker

Wel een leuke aanbieding. Ik heb er zelf 1 al, niet dezelfde merk, maar wel ongeveer dezelfde specs en destijds gekocht bij Lidl. Gek genoeg gebruik ik hem al een tijdje en ik heb hem nog steeds in gebruik. Maar ik sla dus deze aanbieding over.

Beantwoorden

14 september 2018 om 06:11
MSC111 Gebruiker

Alleen herenfietsen neem ik aan?

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:20
Erikkie7 Gebruiker

Hoeft niet. Je kan de greep draaien zodat je een damesfiets aan de “verticale” stang kan ophangen

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:34
Moderator Jelle Moderator

Bedankt Erik voor het antwoord.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

14 september 2018 om 06:27
JorritK Gebruiker

In hij geschikt voor Carbonframmes?

Beantwoorden

14 september 2018 om 14:10
Official Product Expert Carpoint Expert Official Product Expert

Hoi Jorrit, heel eerlijk gezegd weet ik het niet zeker en daarom moet ik je adviseren dit niet te doen om eventuele schade te voorkomen

Beantwoorden

14 september 2018 om 15:56
GRoel Gebruiker

Ja dat kan. Wel niet te strak klemmen natuurlijk, maar dat is instelbaar. Zadelpen is de meest logische plek om m vast te klemmen. Ik gebruik m zelf ook zo bij mijn carbon frame.

Beantwoorden

14 september 2018 om 06:44
Kitch Gebruiker

Kan he de voeten inklappen zodat die makkelijk op the Bergen en te transporteren is?

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:29
szwanikken Gebruiker

Dat lijkt met inderdaad wle handig als dat mogelijk is. Het lijkt er niet op.

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:31
szwanikken Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Reclame maken voor andere producten, hoewel goed bedoeld, is helaas niet toegestaan.

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:40
monen Gebruiker

maar bij deze staan de voeten meer in de weg, lijkt me minder handig bij het sleutelen. het inklappen is wel handig voor het opbergen.

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:45
Erikkie7 Gebruiker

Van de steunen van een statief heb ik geen enkele last van bij zowel de MTB, stadsfiets als racefiets .

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:53
monen Gebruiker

welk type heb jij: het Carpoint type of die swanikken toont?

Beantwoorden

14 september 2018 om 09:45
Erikkie7 Gebruiker

Op het oog exact dezelfde als die van Szwanikken

Beantwoorden

14 september 2018 om 09:49
Erikkie7 Gebruiker

Herstel: hij is iets anders die ik heb met de horizontale as. Daar zit bij mij een wat handiger systeem om de fiets / de greep te draaien.

https://www.powerplustools.nl/fiets-montagestandaard/montagestandaard-fiets-racefiets-mountainbike-fiets-montagestandaard-inklapbaar.html

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:34

Bedankt allemaal voor de antwoorden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

14 september 2018 om 07:53
Robin_W Gebruiker

Geschikt voor racefietsen?

Kunnen de trappers ronddraaien zodat er gemakkelijk aan de derailleur kan gewerkt worden?

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:53
nvansilfhout Gebruiker

Dit zou ik ook graag weten :-)

Beantwoorden

14 september 2018 om 09:30
melvinstr Gebruiker

dat is mogelijk

Beantwoorden

17 september 2018 om 20:36

Bedankt voor het antwoord Melvin.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:47
mfmakk Gebruiker

Hallo IBood,

Even een algemene vraag: waaarom is de website van IBOOD een niet beveligde website? Of doe ik iets verkeerd?

Graag een reactie waarvoor alvast mijn dank

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen mfmakk,

De belangrijkste pagina’s zijn beveiligd, zoals de inlog pagina en de betaalpagina’s.

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:52
heineken01 Gebruiker

Ik heb bijna de zelfde thuis, niet via Ibood. Ook voor een paar tientjes gekocht. Wellicht niet de meest praktische ivm opbergen, maar ik draai de voetpoten niet helemaal strak vast, zodat ik de buizen met een beetje wrikken er in en uit kan halen, dit maakt het opbergen net wat sneller (2 laat ik er in zitten en leg hem dan schuin tegen de schuurwand).
Ik heb zelf een carbon racefiets met een driehoekige buizen ipv rond, dit kan er wel in, maar ik door er nog een klein stukje van een anti-slip matje om heen. De fiets heeft licht de neiging om naar binnen te hangen richting de staande paal, als je de fiets weer een klein beetje terug duwt kan je prima de pedalen een zwengel geven.

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:54
heineken01 Gebruiker

Nog een kleine aanvulling op mijn tekst hier boven. Een zware fiets (e-bike of zware heren fiets), ga je in je eentje hier niet makkelijk inkrijgen.
Steun staat met de racefiets er in iig rock solid.

Beantwoorden

14 september 2018 om 09:34
Kleuter Gebruiker

Max 20kg…

Let dus op met elektrische fietsen, dan wordt het al snel te zwaar….

Beantwoorden

14 september 2018 om 09:11
melvinstr Gebruiker

@Fietsaccessoires Expert kunnen de trappers draaien als je de fiets bevestigd ?

Beantwoorden

14 september 2018 om 09:16
Official Product Expert Fietsaccessoires Expert Official Product Expert

Dat kan inderdaad

Beantwoorden

14 september 2018 om 11:32
Roelll Gebruiker

Graag van de fietsexpert / moderator de bevestiging of dit zowel geschikt is voor heren als dames-fietsen. Het zal vast, maar dit staat nergens expliciet vermeld.

Beantwoorden

14 september 2018 om 12:04
Erikkie7 Gebruiker

Ook damesfietsen. Je kan de klem draaien zodat die op een andere plek aan het frame kan

Beantwoorden

14 september 2018 om 13:42
Roelll Gebruiker

Dankjewel, op basis van jouw ervaring (?) met deze zelfde standaard (?) heb ik hem gekocht.

Beantwoorden

14 september 2018 om 14:50
Erikkie7 Gebruiker

Graag gedaan. Zelf heb ik een andere standaard (met inklapbare poten en iets zwaarder) het principe is echter gelijk.

(Op de foto’s zie je ook een draaiknop op de horizontale buis voor het verstellen, de foto met de MTB zie je ook dat de klem daar in een andere hoek staat en er staat 360graden draaibaar). Ik weet dus 99% zeker dat het klopt wat ik zei.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.