13 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Makita Koolborstelloze Grastrimmer / Bosmaaier | Excl. Accu's

Makita Koolborstelloze Grastrimmer | Excl. Accu's

Kies dit professionele accugereedschap voor een maximale bewegingsvrijheid zonder het lawaai, de uitlaatgassen, de startproblemen en onderhoudskosten van een benzinemotor.

Specificaties

Merk: Makita
Type: DUR364LZ | 36 V koolborstelloze grastrimmer / bosmaaier body - D-greep 
Garantie: 2 jaar

• Unieke ontwarfunctie
  • Twee maximumsnelheden
  • Onderhoudsvrije koolborstelloze motor

Deze basisversie wordt geleverd zonder batterijen en zonder lader, maar is compatibel met bijna alle andere LXT 18V Li-ion batterijen.
Klik hier om te zien welke accu's en laders geschikt zijn voor dit apparaat.

• Batterijchemie: Li-ion
  • Nominale accuspanning: 2 x 18 V
  • Toerental onbelast: 13500 t.p.m.
  • Toerental onbelast: 26600 t.p.m.
  • Schroefdraad spindel: M8x1.25 (rechtse draad)
  • Diameter asgat: 25,4 mm
  • Gebruiksduur op hoge snelheid: 60 min
  • Gebruiksduur op lage snelheid: 100 min
  • Links- en rechtsdraaiend
  • Handgreepvorm: D
  • Dodemansschakelaar
  • Triaxiale vibratiewaarde (ah): 2,5 m/s²
  • Vibratie onzekerheidsfactor (K): 1,5 m/s²
  • Geluidsdrukniveau (LpA): 81 dB(A)
  • Geluid onzekerheidsfactor (K): 2,5 dB(A)
  • Afmetingen (L x B x H): 1797 x 310 x 229 mm
  • Gewicht met standaard accu (EPTA 01/2003): 4,5 kg

Meegeleverd

• 1x Inbussleutel - 70mm
  • 1x Inbussleutel - 65mm
  • 1x Dopsleutel
  • 1x Draadkop 'tap & go'
13 juni 2018 om 00:19
Hipska Gebruiker

Spijtig dat er geen batterijen of lader bij te bestellen zijn. Die moet ik nu elders gaan zoeken en bestellen.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 00:26
ruwepit Gebruiker

Geen lader en geen accu?? Excuus hoor maar wat is dit voor een stupide iBOOD?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 00:34
Moderator Paul Moderator

Deze iBOOD deal is ideaal voor klussers die al diverse Makita accu’s hebben liggen. 
Hoewel het voor jou misschien minder interessant is, kan het voor een ander juist extra interessant zijn.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 07:07
PeterVanSteen Gebruiker

Dit is niet stupide.  De meeste Makita modellen worden ook “bare-bone” verkocht, ttz. zonder batterijen en lader. Dit laat eigenaars van Makita toestellen toe andere toestellen aan te schaffen zonder dat ze verplicht zijn de batterijen en lader (die ze al liggen hebben) erbij aan te schaffen.  Deze trend wordt trouwens door alle merken opgepikt én is algemeen aanvaard.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:29
bariman Gebruiker

Misschien slim om even na te gaan wat een losse accu kost voor het geval dat die er later toch bijgekocht moet worden. Accu’s hebben ook niet het eeuwig leven.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:44
Moderator Jelle Moderator

Beste bariman,

In de aanbieding staat een link https://www.makita.nl/accus_laders/generated/accus_laders_DUR364LZ_11-6-2018-12-16-706.pdf waar de prijzen staan van de accu’s die bij dit apparaat passen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 juni 2018 om 07:34
StefanHulshoff Gebruiker

Hoe sterk is de draad die hier in zit, en wat voor materiaal?

Heb nu een “gewone” kantje maaier van Bosch, maar daar breekt continu het draadje van wat natuurlijk lijdt tot ergenis en als gevolg alsnog hoge kantjes…????

Beantwoorden

13 juni 2018 om 08:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen StefanHulshoff,

Het gaat in deze Makita om een nylon-draad.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 07:59
janvanha Gebruiker

aanbevolen draaddikte aub?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 08:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen janvanha,

De aanbevolen diameter van het draad is 2.0- 2.4 mm.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 08:26
janvanha Gebruiker

heb al een lader DC18RC  met één accu BL1840B.  Passen, deze beide voor de Makita trimmer DUR364LZ?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 08:31
Fluit_is Gebruiker

Deze basisversie wordt geleverd zonder batterijen en zonder lader, maar is compatibel met bijna alle andere LXT 18V Li-ion batterijen.Klik hier om te zien welke accu’s en laders geschikt zijn voor dit apparaat.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 11:55
PeterVanSteen Gebruiker

Je hebt 2 18v accu’s nodig voor dit toestel want het werkt op 36 volt.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:02
StefanHulshoff Gebruiker

Kan iemand/een moderator nagaan welke accu’s er bij die makita set zitten die laatst in de aanbieding was?

Gaat om die tas met 2 boormachines, een cirkelzaag, decoupeerzaag, klopboormachine en zaklamp.

Hier zat ook een dubbele lader bij.

Ben niet thuis namelijk om te checken..

Beantwoorden

13 juni 2018 om 13:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze werken met 18 V LXT accu’s van 3, 4 of 5 Amp.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:25
bariman Gebruiker

Twee maximum snelheden????

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:28
roean Gebruiker

Kan je deze ook registreren voor de gratis accu? Makita heeft momenteel een actie lopen.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:58
Moderator Jelle Moderator

Beste roean,

Op de site van Makita is de actie voor de accu al afgelopen.

Er loopt nog wel een actie als je een Makita bij een officiele dealer koopt.

iBOOD valt daar niet onder.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:41
StefanHulshoff Gebruiker

Ja, fluit. Die set heb ik indd

Beantwoorden

13 juni 2018 om 13:16

Deze werken met 18 V LXT accu’s van 3, 4 of 5 Amp.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:42
bariman Gebruiker

Ik ben niet goed bekend met de begrippen

Triaxiale vibratiewaarde (ah): 2,5 m/s²
Vibratie onzekerheidsfactor (K): 1,5 m/s²
Geluid onzekerheidsfactor (K): 2,5 dB(A)

Waar kan ik meer informatie hierover vinden?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 10:33

Dat ga ik even navragen, bariman.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 09:59
Sanka89 Gebruiker

Kan de schroefdraad spindel vervangen worden door een bosmaaier mes?
Zijn er harnassen verkrijgbaar voor dit apparaat?
Ik heb 1 lader en 2 18V batterijen, ik zou dus na het leegwerken van de batterijen redelijk moeten wachten om terug verder te kunnen?
Spijtig dat extra accessoires niet apart naast het apparaat worden aangeboden, dit zou het extra interessant maken.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 10:09

Dat ga ik even voor je navragen, Sanka!

Beantwoorden

13 juni 2018 om 13:18

Om de schroefdraad  spindel te vervangen door een bosmaaier mes dien je de volgende 3 producten (typenummers) te kopen:

346084-7

168526-9

264025-0

Je dient inderdaad te wachten tot beide accu’s zijn opgeladen voor je weer aan de slag kunt gaan.

Voor dit apparaat zijn geen harnassen beschikbaar.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 11:17
benoithuyghe Gebruiker

Is de bijgeleverde draagriem de zogenaamde schouderriem van Makita? Productnummer 125516-5 op de website van Makita (http://www.makita.be/machine/dur364lz-accu-grastrimmer-2×18v/)?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:41

Er wordt geen draagriem meegeleverd. Deze informatie was helaas niet correct en hebben we zojuist aangepast.

Mijn excuses voor deze miscommunicatie.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:39
benoithuyghe Gebruiker

Hmm, graag dan even alle bijgeleverde zaken controleren, de Makita website vermeld immers:

197297-1TAP&GO draadkop>>
195246-2veiligheidsbril >>
783202-0Inbussleutel 4×70mm>>
783203-8inbussleutel 5×80mm

Niet in lijn met wat ik hier zie:

Meegeleverd

1x Inbussleutel – 70mm
1x Inbussleutel – 65mm
1x Dopsleutel
1x Draadkop ‘tap & go’

Specs mogen wel wat accurater iBood…

Beantwoorden

13 juni 2018 om 16:40

Ook bij ons wordt de veiligheidsbril meegeleverd, dit hebben we zojuist toegevoegd.

Bedankt voor je alertheid.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 11:58
Marc55 Gebruiker

In april kocht op IBOOD een Makita 18V Draadloze Stofzuiger zonder batterij.

Ik heb een lader + 2 batterijen 18V voor een schroefboormachine van Makita en bestel dus zonder argwaan deze stofzuiger.

Wat blijkt, de batterijen zijn niet compatibel met de stofzuiger.

Ibood gecontacteerd met de vraag welk type batterijen ik hiervoor nodig heb, krijg als antwoord een link naar Makita.

Ik heb dus nog steeds geen geschikte batterij gevonden! Vraag dus zeker eerst welke type batterij er nodig is ! ARTIKELNUMMER!

Beantwoorden

13 juni 2018 om 12:30

Hoi Marc,

Jouw stofzuiger werkt op 18 V (1,3 Ah) Li-Ion accu’s van de G-serie van Makita.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 juni 2018 om 21:34
bronwater Gebruiker

Dank u.

Kon er ook niks over vinden.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 13:07
Slashebeest Gebruiker

Telkens ik probeer te bestellen en de 3 stappen doorloop, kom ik terug op stap 1 uit.

Ik heb al meerdere betaalmethodes geprobeerd maar geen enkele werkt.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 13:12
Slashebeest Gebruiker

Op mijn 2de pc werkt het wel, wat raar is want de vorige bestellingen waren telkens probleemloos.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 13:23

Goed om te horen dat het inmiddels toch gelukt is, Slashebeest! Veel plezier met je bestelling :-)

Beantwoorden

23 juni 2018 om 10:47
rikj Gebruiker

In plaats van de bosmaaier kreeg ik deze morgen van iBood een klein pakje geleverd met als inhoud een reisadapter !?

“Goobay Travel adapter world-universal to Schutzkontakt CEE 7/7    94026 white”

Beantwoorden

23 juni 2018 om 12:43
m_i_e_l Gebruiker

Hier ook… een reisadapter i.p.v. de grastrimmer!

Beantwoorden

23 juni 2018 om 14:08
luckprins Gebruiker

Hier het zelfde ook een reisadapter i.p.v. de grastrimmer!

Beantwoorden

23 juni 2018 om 18:44
Moderator Paul Moderator

Dat is nogal een groot verschil. Willen jullie hiervoor een service verzoek (Verkeerde Levering) indienen via Mijn iBOOD? Dan staat het meteen in het systeem van iBOOD geregistreerd.

Ik zal van mijn kant er ook melding van maken binnen iBOOD.

Beantwoorden

23 juni 2018 om 19:49
luckprins Gebruiker

Bedankt, inmiddels gedaan.

Beantwoorden

24 juni 2018 om 10:01
kitegirl Gebruiker

Kijk even op de pakbon en de verzendinfo.

Hier namelijk ook alleen de adapter ontvangen maar dat was colli 2/2.

De trace info geeft nog een pakket aan, maar die is nog niet onderweg.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 09:39
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste iBOODers,

Bij de bosmaaier wordt een adapter meegeleverd. Dit heeft geresulteerd in 2 colli. Eén pakket met de bosmaaier en een pakketje met de adapter. Omdat de bezorgdiensten geen grote pakketten bezorgen in het weekend hebben jullie wel de adapter ontvangen, maar nog niet de bosmaaier.

Het pakket met de bosmaaier zal naar verwachting vandaag of morgen geleverd worden.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

25 juni 2018 om 12:50
Dag83 Gebruiker

Leuk hoor, maar waarom is die reisadapter erbij, dit toestel heeft toch geen stekker hoop ik?

Beantwoorden

25 juni 2018 om 13:31

Ik vermoed dat deze per abuis is toegevoegd en heb hiervan intern een melding gemaakt. Het betreft inderdaad een grastrimmer die werkt op accu.

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:37
Smashdine Gebruiker

Beste, ik heb ook een adapter ontvangen… ik hoop dat mijn grastrimmer snel toekomt.

Groeten, Nordine

Beantwoorden

25 juni 2018 om 15:49
Smashdine Gebruiker

Beste Moderator,

Kunt u nazien wanneer wij onze bestelling zullen ontvangen. De track and trace is niet meer actief.

Alvast bedankt voor uw hulp!

Beantwoorden

25 juni 2018 om 23:46
Moderator Paul Moderator

De Track & Trace code van het 2e pakket is waarschijnlijk 1 nummertje hoger of lager dan de code van het 1e pakket. Als de tracking code bijvoorbeeld op 101 eindigt, kun je het aanpassen naar 102 of 100 om de 2e code te krijgen. :)

Beantwoorden

27 juni 2018 om 08:19
Smashdine Gebruiker

Beste Moderator, bedankt voor uw feedback! ik heb dit geprobeerd maar krijg steeds de melding het pakket werd niet gevonden.

Kunt u nagaan of dit reeds werd verstuurd of wanneer wij deze mogen verwachten.

Ik begrijp dat jullie het druk hebben maar de tuinseizoen is nu en wij zouden heel graag gebruik maken van deze aanbieding ; )

Beantwoorden

27 juni 2018 om 08:34
koengoeminne Gebruiker

Dan is het nog maar de vraag hoe accuraat die T&T is… Mijn reisadaptor lag zaterdag op de mat en werd pas maandag als geleverd gezien, mijn maaier heeft sinds vrijdagavond niet meer bewogen… Straks is ie een week onderweg geweest…

Beantwoorden

27 juni 2018 om 09:34
rikj Gebruiker

Mijn pak met de bosmaaier bevindt zich volgens de Track & Trace-code nog steeds in het sorteercentrum.
“Vanwege formaat wordt zending bezorgd door PostNL Extra@Home”

Beantwoorden

27 juni 2018 om 09:36
yvesdaph Gebruiker

Hallo  pakket reeds van 22juni in transit ? Gebeld naar post nl  ze zeggen dat pakket te groot is en om ibood te contacteren?

vr 22 jun.
19:52
NL
Vanwege formaat wordt zending bezorgd door PostNL Extra@Home

Beantwoorden

27 juni 2018 om 10:06

Goedemorgen allemaal,

Ik heb jullie melding even neergelegd bij onze kwaliteitsafdeling, zodat dit nagekeken kan worden!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 juni 2018 om 15:35
yvesdaph Gebruiker

Hallo alles is ni weg op de site van post nl

Hoe gaat het nu verder  ik heb reeds een service aanzoek gedaan maar daar hoor ik ook niets van ,ik wacht op meer info

Beantwoorden

27 juni 2018 om 18:55
koengoeminne Gebruiker

Hier nu ook geen track&trace meer, pakket niet gevonden volgens postnl…

Beantwoorden

27 juni 2018 om 23:51
Moderator Paul Moderator

In verband met het formaat van het pakket heeft PostNL in België de bezorging overgedragen aan een speciale PostNL-pakketdienst, waardoor de eerder ontvangen Track & Trace niet meer relevant is. Het kan iets langer duren, maar de bosmaaiers zullen alsnog geleverd gaan worden.

Beantwoorden

28 juni 2018 om 11:43
koengoeminne Gebruiker

Afmetingen volgens de vorige T&T code waren 185×20x20 ongeveer, zo extreem lijkt me dat niet om dan maar te beslissen dat het te groot is… Kan PostNL ons dan tenminste van een nieuwe, wel werkende T&T code voorzien? Nu is het maar afwachten en zien (of en) wanneer er iets geleverd wordt…

Beetje frusterend dit allemaal!

Beantwoorden

30 juni 2018 om 09:22
mikeboarder83 Gebruiker

Beste, ik heb ook nog altijd geen trimmer mogen ontvangen! graag duiding!

Beantwoorden

3 juli 2018 om 10:24
Dag83 Gebruiker

Hier ook nog steeds niet, ik heb pakketjes uit China gehad die sneller zijn aangekomen.

Beantwoorden

3 juli 2018 om 14:09
koengoeminne Gebruiker

Idem hier, tenzij hij toevallig vandaag geleverd zou zijn…

Ik heb ook de indruk dat, eenmaal je betaald hebt, je geen prioriteit meer bent hier… Vorige bestelling (Pampers) werd zonder boe of ba plots de helft geannuleerd (waardoor het met shipping toch niet meer de aanbieding was die het leek), en in het verleden ooit eens maanden op een NAS zitten wachten… Al zat ik daar wel te wachten tot ie verstuurd werd. Hier is dat toch al gebeurd, al zou ik van iBood toch wat meer druk op PostNL verwachten (en die indruk heb ik allerminst) bij een zending die al anderhalve week onderweg is… Het enige wat we midden vorige week te horen kregen was dat het wat langer kon duren, lekker specifiek en dus niks waard.

Nee, dit soort fratsen doet me bij elke aanbieding die me interesseert serieus twijfelen…

Beantwoorden

4 juli 2018 om 18:45
Smashdine Gebruiker

Beste Moderator,

Sinds mijn laatste mail van 27-06 heb ik nog niks ontvangen nog een indicatie gekregen wanneer mijn bestelling zou toekomen. Zou u ons willen tegemoet komen met een concreet antwoord aub. U zit dichter bij de bron met alle antwoorden… en intern weten ze wel beter. Dus graag een eerlijke antwoord op alle vragen die we jullie stellen. Een klant blijft tevreden zolang u hem op de hoogte houd van de gang van zaken. Er kan altijd iets mis lopen maar graag aan uw directie meegeven dat business steeds rust op eerlijkheid.

grt, Nordine

Beantwoorden

4 juli 2018 om 23:52
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice vragen of er meer duidelijkheid over jouw bestelling is. Ze zullen je dit waarschijnlijk per email laten weten.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 06:58
koengoeminne Gebruiker

Waarom geen antwoord hier op het forum? Zoals hierboven te zien zijn er wel meer mensen die nog steeds wachten op meer informatie!

Beantwoorden

5 juli 2018 om 07:10
flobel68 Gebruiker

Beste,

Hier ook nog geen grastrimmer ontvangen. Ik zie nu dat ze terug aangeboden worden. Als ik deze opnieuw bestel en de vorige annuleer zal ik ze dan sneller ontvangen?

Straks is de zomer gedaan en heb ik er ook niets aan.

Ik merk nu idd dat service bij ibood te wensen overlaat.

Graag snel antwoord.

Beantwoorden

5 juli 2018 om 14:42
koengoeminne Gebruiker

Voor hen die nog geen nieuws gekregen hebben, ik ontving net volgende mail:

Hi Koen,

Bedankt voor je bericht.
We begrijpen dat het vervelend is dat je de rest van jouw bestelling nog niet hebt ontvangen en natuurlijk wilt dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. Onze excuses nogmaals dat het wat langer duurt voordat je reactie van ons hebt. We hebben nogmaals navraagd gedaan bij onze logistieke afdeling en zij geven aan dat de orders die niet geleverd zijn van de grastrimmers inmiddels retour zijn bij ons distributiecentrum. Dit omdat het niet verzonden kon worden via de vervoerder vanwege de afmetingen. Inmiddels is ons distributiecentrum de nieuwe orders in orde aan het maken zodat deze met een andere vervoerder gestuurd kunnen worden. Naar verwachting weten we de komende dagen hier meer over en kunnen we je verder laten weten wat de verzenddatum zal zijn.

We willen je vragen om nog eventjes geduld te hebben, we zijn druk bezig om het zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Nogmaals excuses voor het ongemak en fijne dag verder.

Bijna 2 weken na verzending weten we nu dus dat de niet geleverde toestellen terug bij iBOOD liggen. Wanneer ze opnieuw verstuurd zullen worden is nog maar de vraag. Eender welke webshop slaagt er wel in om dezelfde dag of de dag erop te verzenden (als het artikel op voorraad is, wat hier nu bij iBOOD ook het geval is), enkel hier kan dat niet. Nee, eerst moet men bekijken met welke verzender dat gaat gebeuren vooraleer er een verzenddatum gekozen kan worden. Deze week wordt ie dus niet meer verstuurd, hopelijk is ie voor eind volgende week dan toch nog geleverd (dan heeft het “maar” een maand geduurd). Hoe doen jullie dat met TV’s en andere, nog grotere zaken dan deze trimmer? Hoe kan het dat sommige wel geleverd werden en andere niet?

Had ik dit geweten dan had ik elders een DUR187Z gekocht, voor ongeveer hetzelfde geld. Ok, 18V ipv 2×18V, maar verder vrij gelijkaardig, en dan had ik tenminste mijn graskanten kunnen fatsoeneren voor het familiefeest wat we nu zaterdag bij ons thuis hebben!

Beste iBOOD, stel, louter hypothetisch, dat jullie pas betaald worden wanneer iets geleverd wordt ipv zoals nu eerst incasseren en dan pas zelf uitgeven. Zou het dan nog steeds zo lang duren voor iets verstuurd werd, en er bij vragen ivm verzendproblemen een deftig antwoord komt? Of communicatie op eigen initiatief, ipv de klant er steeds om te laten zagen?!

Beantwoorden

6 juli 2018 om 13:48
Dag83 Gebruiker

Volledig akkoord, behalve “18V ipv 2×18V” das echt wel een wereld van verschil.

Een kort mailtje “sorry, foutje bij de levering, we zijn er mee bezig” zou wel op zijn plaats geweest zijn

Beantwoorden

6 juli 2018 om 15:08
Vendoefel Gebruiker

Ik zit met hetzelfde probleem, alles komt goed jongens geduld is een mooie deugd. Op die paar weken later de kanten trimmen zal het niet aankomen.

Als je nu toevallig in die grot vast zou zitten in Thailand dan dringt de tijd wel.

Beantwoorden

7 juli 2018 om 17:15
mikeboarder83 Gebruiker

Bedankt dat ik via deze weg nog enige info mag ontvangen… het vertrouwen in ibood wordt voorlopig wel erg op proef gesteld. Jammer

Beantwoorden

9 juli 2018 om 19:10
Smashdine Gebruiker

Hallo allen,

Ik kreeg vandaag dit als mededeling :

Als aanvulling op de eerdere berichten hebben wij op 5 juli de volgende update in ons systeem ontvangen: “Zending geweigerd door geadresseerde. Retour afzender”. Is de bosmaaier inderdaad door jou of buren aan de deur geweigerd, of is deze melding volgens jou niet terecht?

Mijn antwoord : zeker niet terecht… wij waren thuis.

En zo zijn we weer vertrokken voor…………………………………………………………………………….

Beantwoorden

9 juli 2018 om 22:15
koengoeminne Gebruiker

Niet te geloven…

Hier geen enkel bericht ontvangen vandaag, of eerder, laatste bericht is van 5/7

Beantwoorden

10 juli 2018 om 09:57
yvesdaph Gebruiker

Bij mij hetzelfde zending geweigerd en nochtans de winkel is 7 op 7 open dus dit kan niet niemand gezien en ook geen track and trace dus ze verzenden ze gewoon niet meer

Ik denk dat ik een klacht bij test aankoop zal neerleggen als dit niet vlug opgelost zal worden

Beantwoorden

11 juli 2018 om 08:30
geem Gebruiker

Reeds 16 dagen verder en nog steeds geen grastrimmer! Wat scheelt er ?

Beantwoorden

11 juli 2018 om 09:54

Hoi geem,

We verwachten de grastrimmers uiterlijk vandaag te versturen! Mijn excuses voor de opgelopen vertraging.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 juli 2018 om 15:39
koengoeminne Gebruiker

Verwachting ingelost?

Beantwoorden

11 juli 2018 om 16:37
marnixv Gebruiker

Ook deze voor de Belgische klanten?

Beantwoorden

11 juli 2018 om 16:44

Hoi Koen,

Helaas moet ik jullie wederom teleurstellen. Het is niet gelukt ze te versturen. We zijn hier druk mee bezig, maar lopen tegen enkele problemen aan, waardoor het versturen vandaag niet lukt om ze te versturen. Sorry, sorry, sorry!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 juli 2018 om 19:10
koengoeminne Gebruiker

Dag Bas,

Alvast bedankt voor je antwoord, wordt geapprecieerd. Welke problemen lopen jullie dan tegen aan?

Beantwoorden

12 juli 2018 om 16:23

Hoi Koen,

De details ken ik niet. Wat ik wel weet is dat er inmiddels voor iedereen een nieuwe order is aangemaakt. Dit was technisch noodzakelijk om ze goed te kunnen versturen.

De planning is nu om de grastrimmer morgen (eindelijk) te versturen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 juli 2018 om 19:59
koengoeminne Gebruiker

Dag Bas,

Is dit order zichtbaar voor ons? Op dit moment is het meest recente order bij mij nog steeds dat van 13/6, verzonden op 22/6…

Beantwoorden

13 juli 2018 om 09:44

Hoi Koen,

Deze order is aan de voorkant, voor jullie, inderdaad niet zichtbaar. Aan de achterkant, voor ons, wel.

Je zult normaliter wél een track&trace ontvangen zodra de grastrimmer effectief verzonden is.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 juli 2018 om 23:31
yvesdaph Gebruiker

Hallo nog steeds geen mail met track and trace  nog een dagje wachten?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.