14 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Black+Decker Snoeiset | 3-delig

Black+Decker 3-delige Snoeiset

Met deze snoeiset ben jij op alles voorbereid en is het onderhouden van je tuin een eitje.

Specificaties

Merk: Black+Decker
Type: Snoeischarenset
Garantie: 2 jaar

• Takken-, heggen- en snoeischaar
  • Voor grote en kleine tuinklussen
  • Met comfortabele handgrepen

Bypass takkenschaar
Lengte: 63 cm
Materiaal: Hoog koolstofstaal
Snijcapaciteit: 30 mm
Double-dip comfortgrepen
Non-stick coating

Heggenschaar
Lengte: 53 cm
Materiaal: Koolstofstaal
Snijcapaciteit: 3 mm
Double-dip comfortgrepen 
Met impactbumper

Bypass snoeischaar
Lengte: 20 cm
Materiaal: Hoog koolstofstaal
Spanningsveer 
Non-stick coating
Sapgroef
Double-dip comfortgrepen

14 mei 2018 om 00:24
jannus57 Gebruiker

Paar weken geleden deze set hier gekocht. Is niet de beste kwaliteit maar dat kan je voor dit geld ook niet verlangen. Elke keer als je de heggenschaar gebruikt moet je tijdens het knippen steeds de schroef aandraaien anders valt hij uit elkaar. Maar voor de twee keer per jaar dat ik het gebruik is het prima.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 06:27
bw_van_manen Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 07:26
kjmeijer Gebruiker

Ook een paar weken geleden de set gekocht en de takkenschaar stelt niet veel voor. Die is nu al stuk… De snoeischaar is ook een drama met het ‘slotje’.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 09:49
Adberk65 Gebruiker

Je hebt gewoon garantie, dus even Ibood mailen, lijkt me? Hun service is tegenwoordig veel beter dan paar jaar terug.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 09:55
Hipska Gebruiker

Paar weken geleden ook gekocht en de veer van de snoeischaar springt er telkens uit en nu ben ik die ondertussen al kwijt. Ik dacht dat B+D vroeger een goed merk was?

Beantwoorden

14 mei 2018 om 10:11
forza11 Gebruiker

blij met de reacties, scheelt me toch weer een irritant garantietraject.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 10:15
patrickvanos Gebruiker

Dank jullie wel voor de feedback. Dacht eerst interessant, maar laat deze toch aan mij voorbij gaan.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 10:40
Excalibee Gebruiker

Had hem bijna gekocht! Bedankt voor de feedback scheelt weer ergernis!

Beantwoorden

14 mei 2018 om 11:56
Lgmfranke Gebruiker

Ik heb m ook een week of drie geleden gekocht. Nog geen problemen ondervonden tot nu toe maar het was wel duidelijk dat dit geen hagelnieuwe set was. De handvatten waren beduimeld en leken wel gebruikt (of vaak vast gepakt in een winkel oid). Ik denk dat dit een grote partij met restanten uit bouwmarkten is…

Beantwoorden

14 mei 2018 om 12:02
Henk den Ridder Gebruiker

Goed dat deze reacties online staan. Ik had bijna een setje gekocht. Maar omdat ik de scharen vrijwel wekelijks ter hand wilde gaan nemen, zie ik daar toch maar van af. Dan liever een paar tientjes meer betalen.

Beantwoorden

14 mei 2018 om 19:49
moiren Gebruiker

Ik ben ook blij met de oprechte gebruikersreacties. Ik wou ook een setje voor iets meer dan gemiddeld gebruik maar wacht nu op wat beters.

Dank je wel!!

Beantwoorden

14 mei 2018 om 21:15
makiqi Gebruiker

Een goed handheggenschaar merk is van Bahco en Freund.  Wel wat duurder +- €50 per stuk. Hele goede ervaring mee. Niet kapot te krijgen. Wel goed onderhouden/slijpen. En Felco  een gied snoei-knipschaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.