3 mei 2018 om 00:00
iBOOD

4x DreamLED Draadloze Sensor LED Lamp | USB

Product expert aanwezig

4x DreamLed Sensor LED Lamp

Wij durven te wedden dat je nu al meerdere situaties kunt bedenken waar je deze lampjes zou kunnen gebruiken.

Specificaties

Merk: DreamLED 
Type: RIML200 | Multifunctionele USB-sensor-ledlampen voor binnenshuis
Aantal: 4 stuks
Garantie: 2 jaar

• Met bewegingssensor
  • Gemakkelijk overal te installeren
  • Oplaadbaar / lange levensduur

Twee standen: Bewegingssensor of handmatig aan/uit
Bevestigingsopties: Tafel, muur/wand, het plafond en aan een plank of kastjes
USB-ingang: DC5.0V / 450mA ± 100mA
Draadloos gebruik: 600mAh polymeer batterij (meegeleverd)
Sensor-modus: Bewegingssensor + lichtsensor
Sensor bereik: 4-6m
Sensor tijd: max 25 sec. (na de laatste beweging)
5x 2835 SMD
Duurzaamheid  > 25.000 uur
Kleurtemperatuur: 4200K
Lichtstroom: 50 lm
Bedrijfstemperatuur: -20°C ~ +60°C
Laadtijd: Max. 3h
Dubbele IC beschermer: Beschermt de accu tegen overbelasting, ontlading en kortsluiting
Afmetingen: 80 x 80 x 25 mm
Gewicht: 63 gram

Verwijderbare houder, tafelstandaard, schroeven en pluggen meegeleverd.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @DreamLED-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

3 mei 2018 om 01:37
efari Gebruiker

@DreamLED-Expert

Hoe lang gaat deze mee op 1 batterijlading?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 01:43
efari Gebruiker

Graag stand-bye uren en brand-uren apart aub.

(Kom asjeblieft niet af met 25.000 uur, ik begrijp dat dit de totale levensduur (autonomie) is van de led zelf, en dat is niet wat ik vraag)

Beantwoorden

3 mei 2018 om 05:32
cdenauw Gebruiker

25000 uur.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 11:58
Official Product Expert DreamLED-Expert Official Product Expert

Beste,

de totale werktijd in de ALTIJD AAN positie is 6-7 uren.

De werk tijd in SENSOR stand is heel lastig te vertellen aangezien dit afhankelijk is van het aantal bewegingen per dag.

Maar zoals we weten van gebruikers is dit zeer lang op 1 batterijlading! Kunnen sommige gebruikers dit laten weten aan Efari?

Beantwoorden

3 mei 2018 om 18:02
joeriboeri Gebruiker

ik heb er eentje in mijn bestelwagen hangen boven een gereedschapslade. Al 4 maanden in gebruik zonder op te laden. het licht is niet overdreven sterk, maar voor mij voldoende. In elk geval zeer gemakkelijk en werkt goed!

Beantwoorden

3 mei 2018 om 09:50
ritabatsleer Gebruiker

Beste,

Branden deze lampen ook bij daglicht als je er voorbij komt? of enkel bij schemerlicht en als het donker is?

MVG Rita

Beantwoorden

3 mei 2018 om 09:59
Mboeckx Gebruiker

Ik heb deze lampen ook in de hal hangen, ik moet ze ongeveer om de 2 maand opladen (er komt regelmatig iemand voorbij) en ze activeert enkel als er iemand voorbij komt en het donker is.

Beantwoorden

3 mei 2018 om 16:05
janvonflotow Gebruiker

Ik heb er 4 langs de trap omhoog, deze 4 gaan tientallen keren per dag aan, zeker de onderste 2 die ook bewegingen in de hal oppikken en de bovenste die ook aangaat bij bewegingen richting badcel

Overdag, bij normaal weer, zijn er een aantal uren dat ze niet reageren maar het venster dat ze wel reageren is grofweg 12 uur per dag

Ik moet de lampjes 1x per 3 weken opladen, ik doe dit via een powerbank

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.