29 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Einhell Hybride Compressor + Accu en Lader | 18V

Einhell Compressor + Accu

Met de hogedrukpomp is het oppompen van autobanden een fluitje van een cent en de lagedrukpomp gebruik je vervolgens om jouw luchtbed op te pompen. 

Specificaties

Merk: Einhell
Type: Hybride Compressor Pressito + Accu en Lader 18V
Garantie: 2 jaar

• Inclusief accu en lader
  • 3-delige adapterset 
  • Hoge- en lagedrukpomp

Stroomvoorziening 220-240 V | 50 Hz
Motorvermogen: 90 W
Zuigcapaciteit hogedrukpomp 21 l / min
Uitgangsvermogen bij 0 bar: 16 l / min
Uitgangsvermogen bij 4 bar: 10 l / min
Uitgangsvermogen bij 7 bar: 8 l / min 
Max. druk hogedrukpomp: 11 bar 
Max. zuigcapaciteit lagedrukpomp: 380 l / min 
Geleverd Inclusief accu en lader
Kabellengte: 185 cm
Gewicht: 2.2 kg

29 maart 2018 om 00:06
cardwizard Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

29 maart 2018 om 00:10
oinkoink12 Gebruiker

Ja zonder alle accessoires.

29 maart 2018 om 05:54
lindaenchris Gebruiker

Welke accessoires worden hier meegeleverd? Enkel toestel, accu en aansluitslang, volgens de foto.

Als je bij Amazon.de bestelt verhoogt de prijs zodra het product in het winkelpanden ligt. Dan wordt de Belgische BTW toegepast.

29 maart 2018 om 07:15
JohnnyDrama024 Gebruiker

Kom er maar liefst 1 euro bij! Woohooo

29 maart 2018 om 07:47
Meshell032 Gebruiker

Die bij amazone is dis zonder accu.

Daar heb je het prijs verschil al.

29 maart 2018 om 10:06
Official Product Expert Einhell-Expert Official Product Expert

Beste Linda en Chris,

Deze aanbieding van de Pressito wordt geleverd met de volgende accessoires: 18V 3.0AH accu, een 18V snellader, aansluitslang en een 3-delig accessoireset.

Tevens is deze compressor ook te gebruiken op 220V.

Met vriendelijke groet,

Vincent

29 maart 2018 om 07:32
Huizenga1324 Gebruiker

De accu zit er bij Amazon niet bij.

29 maart 2018 om 08:14
hetisstephan2 Gebruiker

Hoeveel decibel produceert deze compressor? Kan het in de tekst en online niet vinden

29 maart 2018 om 10:02

Beste,

De geluidswaarde wat deze compressor produceert is 82,5 decibel.

Met vriendellijke groet,

Vincent

29 maart 2018 om 10:33
hetisstephan2 Gebruiker

Bedankt voor je antwoord Vincent.

Ik heb nu een Stanley Air Kit, deze heeft een luchtopbrengst van 112 liter per minuut en kan ook ’schoonblazen’. Nadeel vind ik de analoge bar aflezer, handmatig het opblazen stoppen op bijv. 2,8 bar en 97 db geluid tov de Einhell compressor. Is het mogelijk om met de Einhell compressor schoon te blazen middels een opzetstuk? En als ik mijn motorbanden wil oppompen, ben ik dan met 16 – 10 liter per minuut in vergelijking met de 112 liter per minuut pakweg 10 keer zo lang bezig?

Mvg Stephan

29 maart 2018 om 12:59
osseknar Gebruiker

Hier ben ik ook erg nieuwsgierig na. Het gaat mij voornamelijk om het schoon blazen van computer apparatuur.

29 maart 2018 om 13:33

Beste Stephan,

Het klopt dat u met deze compressor wat langer bezig bent dan met uw compressor van Stanley.

Bij deze compressor van Einhell kunt u de hoeveelheid bar instellen. De compressor zal automatisch afslaan als het door u ingevoerde bar in de band is geblazen. Als u de ventielkoppeling op het ventiel aansluit wordt er door de compressor al aangegeven wat de huidige hoeveelheid druk (bar) is. Door deze automatische functies kunt u in de tussentijd andere werkzaamheden verrichten.

Er is verder geen mogelijkheid om een opzetstuk op deze compressor om te kunnen schoonblazen. Middels de lagedrukfunctie die deze compressor heeft kunt u wel iets schoonblazen maar bijvoorbeeld modder van een auto of motor zal niet lukken.

Met vriendelijke groet,

Vincent

29 maart 2018 om 15:12
hetisstephan2 Gebruiker

Bedankt Vincent,

Ik heb de compressor besteld. Dan maar even wat langer wachten tot de banden vol zijn, gemak boven snelheid.

Klopt het dat ik de accu ook kan aansluiten op de kruimeldief die wordt aangeboden? In de tekst wordt het bevestigd, alleen wordt er in de kleine letters gesproken over 4000 mAh accu tbv de kruimeldief en zit er bij deze compressor volgens uw reactie hierboven een 3000 mHa bij. Gaat dat goed of is de zuigkracht dan minder?

Mvg, Stephan

29 maart 2018 om 16:24

Hallo Stephan,

De accu kan ook op de kruimeldief aangesloten worden.

De zuigkracht blijft dan goed.

Einhell heeft meerdere accu’s in het pakket, beginnend met 2,0Ah t/m 5,2Ah. Deze passen allemaal op alle machines welke binnen de dagdeal en de flash aangeboden worden.

Met vriendelijke groet,

Nico

29 maart 2018 om 10:05
guclaess Gebruiker

Welke accu (specificatie) wordt meegeleverd??

29 maart 2018 om 10:08

Beste,

Er wordt een accu 18V 3.0AH meegeleverd.

Met vriendelijke groet,

Vincent

29 maart 2018 om 13:23
mischa-wiese Gebruiker

Er staat compressor, kun je er ook spuitpistolen en luchtpistolen op aansluiten?

of is deze alleen voor het oppompen van banden e.d.

29 maart 2018 om 13:45

Beste Mischa-Wiese,

Het is niet mogelijk om spuitpistolen en lucht pistolen op deze compressor aan te sluiten.

De hogedrukpomp van deze compressor kan worden gebruikt voor het oppompen van auto- en fietsbanden.

Met de lagedrukpomp kunnen bijvoorbeeld luchtbedden of rubberboten worden opgepompt. De lagedrukafzuiging zorgt ervoor dat je datzelfde luchtbed of rubberboot ook weer kan laten leeglopen.

Met vriendelijke groet,

Vincent

29 maart 2018 om 15:15
Spiljard Gebruiker

Is de accu Li of NiCd?

29 maart 2018 om 16:25

Beste,

De accu’s welke Einhell levert zijn allemaal Li.

NiCd accu’s mogen door fabrikanten sinds 2017 niet meer geleverd worden

Met vriendelijke groet,

Nico

29 maart 2018 om 20:38
motormuis001 Gebruiker

Jammer dat de accu niet wordt opgeladen als hij in de compressor zit, en die ook op de netspanning is aangesloten.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.