13 maart 2018 om 00:00
iBOOD

4x DreamLED Draadloze Sensor LED Lamp | USB

Product expert aanwezig

4x DreamLed Sensor LED Lamp

Wij durven te wedden dat je nu al meerdere situaties kunt bedenken waar je deze lampjes zou kunnen gebruiken.

Specificaties

Merk: DreamLED 
Type: RIML200 | Multifunctionele USB-sensor-ledlampen voor binnenshuis
Aantal: 4 stuks
Garantie: 2 jaar

• Met bewegingssensor
  • Gemakkelijk overal te installeren
  • Oplaadbaar / lange levensduur

Twee standen: Bewegingssensor of handmatig aan/uit
Bevestigingsopties: Tafel, muur/wand, het plafond en aan een plank of kastjes
USB-ingang: DC5.0V / 450mA ± 100mA
Draadloos gebruik: 600mAh polymeer batterij (meegeleverd)
Sensor-modus: Bewegingssensor + lichtsensor
Sensor bereik: 4-6m
Sensor tijd: max 25 sec. (na de laatste beweging)
5x 2835 SMD
Duurzaamheid  > 25.000 uur
Kleurtemperatuur: 4200K
Lichtstroom: 50 lm
Bedrijfstemperatuur: -20°C ~ +60°C
Laadtijd: Max. 3h
Dubbele IC beschermer: Beschermt de accu tegen overbelasting, ontlading en kortsluiting
Afmetingen: 80 x 80 x 25 mm
Gewicht: 63 gram

Verwijderbare houder, tafelstandaard, schroeven en pluggen meegeleverd.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @DreamLED-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

13 maart 2018 om 00:06
pp83 Gebruiker

Wie heeft ze een vorige keer aangeschaft en kan me vertellen of ze volstaan? Lijken me namelijk handige dingetjes.

50 lumen is natuurlijk geen licht om bij te studeren, maar lijkt me ideaal voor in de kledingkast en wat extra licht hier en daar.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 00:44
Petina Gebruiker

Ik heb deze al meer dan een jaar en ja, je moet ze wel steeds opladen.

In een kledingkast of een gang zijn het geweldige lampjes. Hoe lang ze het doen weet ik niet, maar ik ben er zeer content mee.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:04
bvanvelsen Gebruiker

Heb ze nu al een klein jaar hangen in de hal. Ben er heel tevreden van. Gelijk geen gedoe meer dat de kinderen het licht in de gang vergeten uit te doen. Ook ideaal voor snachts, aangezien ze niet te veel licht geven.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 12:23
DanyG Gebruiker

Ik heb ook al 8 exemplaren sinds ongeveer een jaar. Zeer stijlvol en handig en geven voldoende licht om uw weg in het donker te vinden zodat schakelaars thuis vaak overbodig zijn geworden. Kan makkelijk staan op bv. een rek of een kast. Kan geplakt worden maar kan ook opgehangen worden aan een nageltje. Om de 1 a 2 maanden laad ik 4 lampjes tegelijkertijd op met de meegeleverde kabeltjes.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 17:02
mdw1980 Gebruiker

Heb ze zelf gekocht, boven mijn verwachting!

Echt een aanrader!!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 06:02
Scooby_Doo Gebruiker

Wat is de brandduur voor een opgeladen unit?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 08:44
tomverbinnen Gebruiker

heb deze ook al ongeveer een jaar. Tamelijk tevreden van. alleen als je ze ergens plaatst waar vrij veel gelopen wordt kan je ze elke 2 weken wel opladen. Zou goed zijn hiervan een versie te hebben met een veel grotere batterij.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:04
Positinus Gebruiker

Hele fijne lampjes. Ik heb er 8 in mijn caravan, in de kastjes, werkt echt top. Gaan best lang mee en zijn zo opgeladen. Makkelijk losklikken door te draaien, kabeltjes zitten er bij lader niet maar iedere usb lader werkt volgens mij. Goede aankoop!

Beantwoorden

13 maart 2018 om 09:11
janvonflotow Gebruiker

Een van mijn betere aankopen bij iBood,

ik heb er 4 op de trap zitten, zodat met het omhoog of omlaag lopen de lampen mee aangaan

blijven ongeveer 30 seconden branden, ruim voldoende

ondanks dat de trap vrij donker is zijn er toch grote delen van de dag dat de lampen niet aangaan

omdat de sensor vindt dat er genoeg licht is

Levensduur batterij ongeveer 3 weken, en dan gaan ze echt 20-30 x per dag aan

opladen doe ik via een powerbank uurtje per lampje en ze zijn weer vol

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:05
Jan-van-Gent Gebruiker

mogen de armaturen continu via een USB verbinding opgeladen worden zodat deze niet moeten afgenomen worden om op te laden of mag dit niet?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 10:37
Official Product Expert DreamLED-Expert Official Product Expert

Beste Jan,

dit is wel mogelijk maar de lampen zijn hiervoor niet bedoeld. Het is een product dat op een accu/batterij ontwikkeld is en voor het gebruik daarmee.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 17:52
Marjon63 Gebruiker

gaan de lampjes ook aan als het niet donker is?

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Marjon63,

Er zit een altijd aan stand op en een bewegingssensor stand. Wanneer je hem op de bewegingssensor stand zet, dan gaat hij alleen aan in het donker wanneer de sensor beweging oppikt. Als het licht is blijft hij uit. Wanneer je hem op de altijd aan stand zet, dan branden ze continu.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:00
paul kleijn Gebruiker

Mogen deze lampjes ook in een schuur gebruikt worden of onder een afdak. Ik heb een overdekt taras gemaakt waar ik ze dan onder zou willen hangen

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:21
Moderator Niek Moderator

Goedenavond paul kleijn,

Op de website van Dreamled staat dat ze gemaakt zijn voor binnen gebruik. Onder een afdak zal niet kunnen. In een schuur zou wel kunnen, maar dit zal ook afhangen van de vochtigheid in de schuur vermoed ik.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:33
paul kleijn Gebruiker

Oke danku en wat is nu precies de wattage van 1 unit.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:45
Moderator Niek Moderator

Het wattage kan ik zo niet terugvinden, maar het zal rond de 1 Watt zitten, want het aantal lumen is 50.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:35
paul kleijn Gebruiker

Ik lees op internet dat deze smd 0.2 watt is er zitten er 5 in zijn ze dan 1 watt.

Beantwoorden

13 maart 2018 om 19:45
Moderator Niek Moderator

Dat klopt inderdaad :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.