15 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Fartools 5-In-1 Multimachine

Product expert aanwezig

Fartools 5-In-1 Multimachine

Een apparaat waarmee je meerdere werkzaamheden kunt uitvoeren. Scheelt tijd, moeite en geld.

Specificaties

Merk: Fartools
Type: 5-In-1 Multimachine (PMF1300)
Garantie: 2 jaar

• Schuren, slijpen, polijsten, reinigen
  • 1400 Watt, regelbare snelheid
  • Compatibel met accessoires van andere merken

Motor: 1400 Watt 
Variabel instelbare snelheid: 1700 - 3500 tpm
M14 ophanging 

Compatibel met een breed scala aan schijven 
- ø 125 x 22,2 mm voor schuren en slijpen 
- ø 180 mm voor polijsten en afwerken

Diameter as: 14 mm, compatibel met producten van andere merken 
Stofzuigeraansluiting

In de doos

• Multimachine
  • Basisplaat/voet van 125 + 150 mm
  • Beschermkap
  • Diamantschijf voor nivelleren beton
  • 1x polijstdoek
  • 1x staalborstel
  • 6x schuurvellen
  • Handvat
  • Aansluiting mogelijk voor machinale afzuiging

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fartools-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

15 februari 2018 om 03:52
JimJimbo Gebruiker

Is dit een exentrische machine ?

Beantwoorden

15 februari 2018 om 04:59
boanvdv Gebruiker

Nee. Even googelen.

Franstalige info met informatie filmpje.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 04:46
sebastienbo Gebruiker

Kan dit ik gebruikt worden voor planken van 1.2 cm door te snijden zoals latten klik systeem vloer?

Beantwoorden

15 februari 2018 om 04:46
sebastienbo Gebruiker

Ik:ook

Beantwoorden

15 februari 2018 om 04:52
fgeer Gebruiker

Geen zaagblad, jammer!

Beantwoorden

15 februari 2018 om 05:39
fsingend Gebruiker

“wordt geleverd in koffer“ : is daar een afbeelding van? Ik heb deze niet kunnen vinden. Later wordt over een doos gesproken (?)

Beantwoorden

15 februari 2018 om 06:58
Fasttel Gebruiker
15 februari 2018 om 22:47
fsingend Gebruiker

Dank je wel

Beantwoorden

15 februari 2018 om 09:15
Jtotheh Gebruiker

@productexpert:

Zit er echt een schijf bij van 180mm?  Dit lijkt mij aan de grote kant voor deze machine. Zie deze ook niet bij de specificaties staan.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 09:26
juulvanheugten Gebruiker

@productexpert: kun je met deze machine een iets te grove betonnen garagevloer van 3×6m wat minder grof krijgen waarna je hem kunt coaten? Omdat de schijf 125mm is vraag ik me af of dit uit de hand te doen is, je wilt een vlak geheel (met eventueel nog wat putjes is niet erg) en niet de aanzetten van de schijf zien.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 12:38
Official Product Expert Fartools-Expert Official Product Expert

Ja het is goed mogelijk om met deze machine een paar mm beton te slijpen op zo’n groot oppervlak. Het zal niet nodig zijn de disc te vervangen, zelfs niet bij zeer resistent beton.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 12:12
ams-peterb Gebruiker

@Fartools-expert:

Zijn er ook losse accessoires te koop? En zo ja waar?

Beantwoorden

15 februari 2018 om 15:43

De PMF1300 maakt gebruik van de standaard 125mm voor schijven en M14 schroef voor andere accessoires. Deze standaarden worden ook gebruikt door vele andere bekende merken. Ze zijn in Nederland gewoon verkrijgbaar bij de grote bouwmarkten en doe-het-zelf zaken.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 17:22
hansy7 Gebruiker

Ik twijfel , heb er wel een nodig nu maar het merk zegt mij niks. Kwaliteit ?????????

Beantwoorden

15 februari 2018 om 18:10

Fartools (Frans merk) is inderdaad nu nog onbekend in NL maar bestaat al meer dan 25 jaar (o.a. in Frankrijk, Spanje en België). We staan voor onze kwaliteit en we geven bovendien 2 jaar garantie.

Beantwoorden

15 februari 2018 om 18:53
tomverbinnen Gebruiker

“Bovendien” 2 jaar?? Is standaard he binnen Europa  wettelijke garantietermijn van 2 jaar …

Beantwoorden

15 februari 2018 om 19:19

Ja u heeft helemaal gelijk, 2 jaar garantie is standaard.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.