12 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Makita Stereo Bouwradio met DAB en FM

Makita Stereo Bouwradio

Werken in stilte is maar stom, gelukkig zijn er bouwradio’s van Makita. :-)

Specificaties

Merk: Makita
Type: Stereo Bouwradio met DAB, FM en Aux (DMR104W)
Check de dropdown voor de verkrijgbare kleuren
Garantie: 2 jaar

• Behuizing van gegoten ABS
  • IPX4 waterdicht
  • Sluit je smartphone of MP3-speler aan

Sterke, robuuste DAB-radio met beschermende bumpers en metalen buizen 
Rijk geluid met een ruime keuze aan kanalen en stereoluidsprekers
Krachtige output, FM en digitale (DAB) stations
Douchebestendig (waterbestendig tot IPX4), met een stevige gegoten ABS-behuizing
Anti-shock luidsprekersysteem

Werkt op netstroom en veel typen Makita accu’s 
De helderheid van het grote LCD-display kan worden aangepast
Handmatig / vooraf instellen / scanafstemming
Roterende afstemming en volumeregeling
Vijf voorkeuzezenders voor elke band

Micro-USB-poort voor software-upgrade
Flexibele FM-antenne kan worden verwijderd en opgeslagen in de batterijklep
Kan als stereoluidspreker worden gebruikt door dergelijke externe audiobron aan te sluiten

Voeding
AC voedingsadapter 12v DC
Ni-Cd/Ni-MH 9.6V - 18V
Li-ion 7.2V -18V

Frequentiedekking 
FM 87.5 - 108 MHz
DAB (Band III) 5A - 13F

Max uitgaand
7.2V 0.5W x2
9.6V 1.0W x2
10.8V 1.2W x2
12V 1.5W x2
14.4V 2.2W x2
18V 3.5W x2

In de doos:

• Bouwradio DMR104W
  • Handvat
  • Adapter
  • Antenne
Dit is een UK product, een EU opzetstekker wordt meegeleverd.
12 februari 2018 om 00:06
acute Gebruiker

Let wel dat in de omschrijving e.d. over DAB gesproken wordt. In Nederland wordt DAB+ gebruikt, niet DAB.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 00:31
tuxdelux Gebruiker

En in Vlaanderen wordt eveneens Dab+ gebruikt. Dit tioestel zal dus enkel FM zenders ontvangen in Vlaanderen.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 00:37
motormuis001 Gebruiker

Ook niet onbelangrijk:
Disclaimer: Not compatible with G-series Battery or 10.8V Slide Battery

Beantwoorden

12 februari 2018 om 01:11
Susantigoon Gebruiker

En dan ook nog een UK stekkertje…

Och jee och jee och jee, sic transit gloria mundi

Beantwoorden

12 februari 2018 om 17:03
motormuis001 Gebruiker

Jij doet je nickname wel weer eer aan. Maar je volgt hem net niet genoeg naar mijn zin.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 06:18
mansbots Gebruiker

6:15 uitverkocht??!

Beantwoorden

12 februari 2018 om 06:26
Sybren11 Gebruiker

Een schande dat deze al uitverkocht is.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:04
Susantigoon Gebruiker

Nee hoor, heel simpel een zaak van vraag en aanbod, marktwerking heet dat.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 14:35
Sybren11 Gebruiker

Ik heb de email gehad om 04.08. Ik zette er 1 in mijn winkelkar om 5.40 maar kreeg de betaling niet in orde.

Toen ik het 5 minuten later nog eens wou proberen was mijn winkelkar leeg. Maar 45 minuten later kreeg ik wel een email dat er nog iets in mijn winkelkar lag. Toen ik ging kijken was deze leeg.

Dat is toch niet normaal.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 07:09
okydoky82 Gebruiker

Als je er geen op voorraad hebt, waarom dan aanbieden? Had er graag eentje gekocht, maar dat gaat dus niet.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 07:12
Deon1s1us102 Gebruiker

Bij mij zat ie in de winkelwagen, ga je verder winkelen… 5 minuten later schoenen in de wagen… daaaaag bouwradio gewoon uit mijn winkelwagen gejat door een ander.

IN EEN WOORD GEWELDIG IBOOD, OM JE D… TE SCHAMEN !

Beantwoorden

12 februari 2018 om 07:27
Hippievogel Gebruiker

Ik snap dat je niet kan reserveren, anders blijven spullen in een winkelwagen staan en niet verkocht. Echter vraag ik mij af hoe lang deze spullen in je wagen hebben staan. Hier zou toch wel een tijdlimitier op moeten zitten van zeg 30 min en tot 15min na 11 uur s’avonds.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 08:07
Deon1s1us102 Gebruiker

Ik zou het nog eens lezen…

Beantwoorden

12 februari 2018 om 09:34
Globetrotter1 Gebruiker

@Deon: Als jij toevallig de laatste in je winkelwagen stopt en gaat verder winkelen, kan een ander hem ook nog steeds in de winkelwagen doen. En wie dan als eerste betaald die heeft hem, beetje krom maar zo werkt het.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:08
Susantigoon Gebruiker

Da’s pech, Deon1s1us102, radio wag!

En zeer waarschijnlijk had jij ‘m dus ook al uit iemands karretje gekaapt, maar wie het eerst betaalt is (spek-)koper, zo werkt dat nu eenmaal.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 07:33
dominique570 Gebruiker

beste iBood  spijtig dat hij al is uitverkocht heb nog maar juist de mail binnengekregen kan ook een truck zijn om mensen te lokken spijtig

Beantwoorden

12 februari 2018 om 07:40
wittie6510 Gebruiker

Inderdaad wat een deal en uitverkocht!!!!!!! 7u30, maar was al om 6 u00 uitverkocht. Dat is wel heel stom van iBOOD. Zoals de mensen hierboven zeggen, volledig mee eens!

Waarschijnlijk hadden jullie der maar 5 in aanbieding, Dus moet men al s’nacht opstaan om iets te bestellen, dit gaat wel heel ver. Misschien toch eens horen aan verdeler of ze nog verkrijgbaar zijn, dit alleen al om u klanten tevreden te houden…..

Beantwoorden

12 februari 2018 om 07:40
neutje752 Gebruiker

Ik ben klaar met ibood. Zo vroeg al uitverkocht.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 07:49
Jtotheh Gebruiker

Jongens, jongens! Lieverdjes.

Jullie doen alsof het een recht is om van deze aanbieding gebruik te maken,  en jullie nu onrecht is aangedaan en schreeuwen nu moord en brand. Zou het kunnen dat deze zo snel uitverkocht is omdat deze voor minder dan de helft aangeboden wordt in vergelijking met Nederlandse retailers? Is Ibood volgens jullie verplicht een bepaalde hoeveelheid aan te bieden? Of voor een bepaalde tijd? Volgens mij niet namelijk.  Wees eens een beetje lief voor en elkaar :D

Beantwoorden

12 februari 2018 om 08:09
michel2000 Gebruiker

Idd klagen is wat ze hier wel goed kunnen, wees er gewoon eerder bij ???? ik wilde de radio ook hebben en heb hem ook gemist… volgende keer beter

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:46
Susantigoon Gebruiker

Klagen is nu eenmaal een heel stuk makkelijker dan bijtjds opstaan…

Beantwoorden

12 februari 2018 om 09:19
Pvdvenis Gebruiker

+1 michel2000 en Jtoteheh! Misschien waren er wel 3000 op voorraad en zijn ze allemaal verkocht. Misschien waren er 5 van elke kleur omdat Makita er nog 10 had staan. Hoe het ook zij: je bent te laat als hij op is. Staat er ook duidelijk bij. Ik vind Hippievogel’s idee wel een goeie! Wellicht 10 minuten van maken omdat iBood ook gewoon draait om snelle deals….

Beantwoorden

12 februari 2018 om 10:01
mosai Gebruiker

Ik had hem ook heel graag gekocht…

Beantwoorden

12 februari 2018 om 11:16
roeldie Gebruiker

jammer dit. had hem graag willen hebben……

Beantwoorden

12 februari 2018 om 13:40
joop061 Gebruiker

ze hadden het aantal op de website moeten zetten, dan had je kunnen zien hoeveel er beschikbaar waren niet veel dus want ze waren zo weg.

volgende keer wat meer inkopen je weet toch zelf wel dat het loopt als een trein.

Beantwoorden

12 februari 2018 om 15:37
motormuis001 Gebruiker

Bij de eerstvolgende hunt komt hij vast weer langs. Allemaal gecanceld of teruggestuurd door teleurgestelde mensen, die zich vandaag de ‘gelukkige’ wanen. Teleurgesteld omdat:
- de Nederlandse DAB+ zenders er niet mee te beluisteren zijn
- de accu’s, die ze al in hun bezit hebben, er niet op passen
- de verloopstekker, die je op de toch al grote UK-stekker moet zetten, er helemaal een lompe knol van maakt

Tel je zegeningen, zou ik zeggen. :-)

Beantwoorden

12 februari 2018 om 16:00
koos-L Gebruiker

Wat betreft DAB+ heb je gelijk heb zelf de dmr 105 die is wel DAB+

Wat betreft de accu’s de meeste mensen hebben tegenwoordig de BL schuif accu’s die passen er wel op net als bij de 105

Als je accu’s gebruikt heb je de uk stekker niet of nauwelijks nodig, het is geen oplader!, heb zelf ook één lader met uk stekker maar stoort mij niet.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.