14 februari 2018 om 00:00
iBOOD

LED's Light Solar LED Buitenlamp | Bewegingssensor

Product expert aanwezig

LED's Light Solar Buitenlamp

Deze buitenlamp van LED's Light doet werkelijk alles wat je mag verwachten én meer.

Specificaties

Merk: Led's Light
Type: Solar LED Buitenlamp
Garantie: 2 jaar

• Waterbestendig: IP65
  • Werkt op zonne-energie
  • Met handige bewegingssensor

Armatuur
Materiaal: ABS en PC
Afmetingen: 140 x 210 x 110 mm
Gewicht: 0.43 kg
Dimbaar: Nee
RA: 82
Temperatuurbereik: -20°C ~55°C
Beschermingsklasse: IP65
Batterij: Li-ion 3.7 V 2000 mA
Oplaadtijd: 5-6 uur

Sensor
Type: PIR motion sensor
Detectieafstand: 2 - 6 m
Detectiehoek: 120°

Lichtbron
Bron: SMD LED (geïntegreerd)
Aantal: 30
Branduren: 35.000
Schakelcycli: 17.500
Vermogen: 3.2 W
Lumen: 400
Lumen/watt: 125
Kleurtemperatuur: 3.000 K
Energielabel: A++

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @LED-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

14 februari 2018 om 06:58
tesluc Gebruiker

Mooie, degelijke en goed afgewerkte lampen die behoorlijk wat licht afgeven, ik ben er alvast tevreden over.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:10
sebastienbo Gebruiker

Kan de lamp automatisch bij winkel zacht licht gaan en enkel bij beweging hard gaan?

Kan de aan tijd van de lamp gekozen worden? Of is het standaard 15 seconden voor hij weer uit gaat?

Als de lamp aan is, hoe lang schat je dat hij op één lading vol houd?

Geeft de lamp genoeg licht voor tijdens een feestje?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:11
sebastienbo Gebruiker

Winkel: donker. Auto correct

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:24
Official Product Expert LED-Expert Official Product Expert

er zijn 3 modi waar u uit kunt kiezen met behulp van een knop aan de achterzijde.

1. alleen op sensor , dus gaat alleen aan in donker bij beweging voor 15 sec en/of zo lang er beweging wordt gedetecteerd.

2. sensor + lage stand, blijft in lage stand branden tot er beweging wordt gedetecteerd. Deze lage stand kan de gehele nacht aangehouden worden mits de batterij goed geladen is.

3. continu functie 20%, gaat alleen aan als het donker is , sensor is hierbij uitgeschakelt

Beantwoorden

14 februari 2018 om 12:50
moiren Gebruiker

Hoe lang blijft het dan aan in modus 3 en moet het in direct zonlicht geinstalleerd worden om op te laden?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 06:59
xixdemon Gebruiker

@LED-expert

Werkt de sensor 8n alle richtingen 120°? Dus bvb. zowel horizontaal als verticaal? Bedankt, Peter

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:26

ja, correct. van alle zijdes binnen deze hoek wordt gedetecteerd

Beantwoorden

14 februari 2018 om 07:15
Archer52 Gebruiker

Goeiemorgen,

Is dit dezelfde als bij leverancier Opus, aldaar 10 euro goedkoper ?

Graag info, waarvoor dank.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 07:23
Guess@Who Gebruiker

Die van 19,95 Bij opus is 200 lumen. Deze is 400.

Mooie lamp. Heb er zelf 2. 1 via ibood 1 via opus  toen ze daar ook in de aanbieding waren.

Nu kost deze bij opus 45 euro

https://www.opus.nl/led-verlichting/led-buitenverlichting/led-solar-buitenlamp-400-lumen.html

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:27

dit is indd het grote broertje, dus 400 lumen variant.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:12
gouwyf Gebruiker

Hoe gevoelig is de sensor voor huisdieren ? Gaat de lamp aanspringen als onze kat er langs loopt ? Anders hebben we verschillende keren per nacht verlichting die aangaat.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:28

deze sensor zal ook op huisdieren reageren mits in bereik beweging waargenomen wordt.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 08:59
michaelblaas Gebruiker

Goedemorgen @LED-Expert, laadt de lamp voldoende op als deze de hele dag in de schaduw hangt en geen direct zonlicht opvangt (voor gebruik met modus 2)?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 16:30

hij laadt natuurlijk minder goed op dan in direct zonlicht. OP den duur kan de accu dan te weinig capaciteit hebben daarvoor. Je zou dan eens in de zoveel tijd de accu (separaat) moeten laden als het indirecte licht te weinig is om de accu goed op te laden.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 09:09
wgerber63 Gebruiker

Goedemorgen,

De manier van ophangen lijkt mij erg diefstal gevoelig als je de lamp naast je voordeur wilt hangen.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 16:33

Er worden afdekdopjes voor de schroeven meegeleverd. In principe zijn solar producten nooit bekabeld en dus makkelijk mee te nemen. Ik heb nog van geen klant vernomen dat dit product gestolen is.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 10:46
JumpingJohn Gebruiker

Goedemorgen,

Heb vandaag 2  led lampen besteld en heb de bevestiging ook al binnen van de betaling, toch blijft mijn winkelwagentje de bestelling vast houden. Kan daar wat aan gedaan worden?

Groet,

John Roele

Beantwoorden

14 februari 2018 om 11:12
Moderator Paul Moderator

Hallo John,

Een enkele keer wordt het winkelwagentje niet automatisch geleegd. Aangezien jouw bestelling bevestigd werd (email, onder Mijn iBOOD) kun je gerust het winkelwagentje zelf weer leegmaken.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

14 februari 2018 om 11:19
JumpingJohn Gebruiker

Hallo Paul,

Bedankt voor je antwoird en heb het winkelwagentje handmatig leeg gehaald. Was bang dat de bestelling alsnog geannuleerd zou worden, maar dat is gelukkig nirt het geval.

Groet John Roele

Beantwoorden

14 februari 2018 om 12:14
stoffel.s Gebruiker

Kan deze enkel in het wit of hebben jullie ook de zwarte ?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 12:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

We bieden hem vandaag enkel in de getoonde kleur aan.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 13:45
stoffel.s Gebruiker

Dan zal ik bij devolgende gelegenheid misschien meer geluk hebben…toch bedankt voor je antwoord !

Beantwoorden

14 februari 2018 om 13:16
coureurtjen Gebruiker

Hoe lang blijft deze branden eens er detectie gededecteerd is?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 14:45
RedRoses81 Gebruiker

30 seconden

Beantwoorden

14 februari 2018 om 15:29
coureurtjen Gebruiker

Is dit verlengbaar naar bijvoorbeeld tot de batterij plat is?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 16:35

er zitten 3 modi op de lamp, waaronder ook een continu functie waarbij de sensor uitgeschakeld is en dat hij uitsluitend op schemering werkt

Beantwoorden

14 februari 2018 om 14:12
R1ch4rd Gebruiker

Hoe lang gaat de accu mee als deze lamp continu in gebruik is?

Dus in de nacht aan en overdag laden.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 16:36

dat licht er aan in welke stand je hem zet. zet je hem in de 20% stand gaat hij 5 uur continu mee.

zet je hem in de 2% stand met sensor functie gaat hij heel de nacht mee zonder problemen

Beantwoorden

14 februari 2018 om 15:41
cvangeel Gebruiker

Ik probeer te bestellen, maar mijn postcode wordt niet geaccepteerd.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 15:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is niet handig, cvangeel!

Zit je wel op de juiste website van jouw land? Klik hier voor Nederland en hier voor België.

Mocht hij het nog steeds niet doen, zit er dan geen spatie te veel voor of achter de postcode, bijvoorbeeld?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 16:48
edwardvc Gebruiker

Ik zou de lamp niet te hoog hangen, want dan is de reikwijdte erg groot. Ik heb de lamp hoog hangen, zodat je er niet makkelijk bij kan. Het gevolg is wel, dat de lamp dan bij elke voorbijrijdende auto aanspringt en het daardoor meestal niet de gehele nacht vol houdt.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 16:55
neopeter Gebruiker

Kan je deze ook gewoon op de grond leggen ipv op te hangen?   Ik zou een pad in de tuin of oprit willen verlichten?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 18:56

ik zou hem nooit op de grond leggen omdat je hem niet kunt onderdompelen in water

Beantwoorden

14 februari 2018 om 17:42
CHST Gebruiker

Beste,

Ik kocht bij de vorige actie 2 van deze lampen> Dat moet vorig jaar geweest zijn. Van 1 van de lampen is de batterij stuk. Waar kan ik een nieuwe krijgen?

Over de batterij; de lamp is ingesteld op waaklicht, en gaat gedurende een 20sec branden indien er passage is. Indien een auto op de straat passeert, gaat de lamp aan (deze hangt op de oprit). Er is best wel wat passage, dus tegen de ochtend is de batterij leeg. Na een bewolkte dag heeft ie ook niet genoeg kunnen laden, waardoor ze die nacht niet functioneert. Verder ben ik tevreden.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 18:51

18650 cell zit er in, is eenvoudig te vervangen en overal te koop.

tevens kunt u het bereik verkleinen door de lamp wat lager op te hangen.

Beantwoorden

14 februari 2018 om 19:25
eva864 Gebruiker

Als je die vorig jaar hebt gekocht, lijkt me dat garantie, niet?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 17:57
andretti Gebruiker

30 euro het stuk !?

Beantwoorden

14 februari 2018 om 18:50

ja niet veel he ? :)

Beantwoorden

14 februari 2018 om 20:08
RIK83 Gebruiker

Ik heb er zelf ook 2, ben er tevreden mee! Enige punt af en toe moeten lampen opnieuw ingesteld worden. Modus verandert uit zichzelf?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.