13 februari 2018 om 00:00
iBOOD

3x Quintezz Draadloze LED lampen met Bewegingssensor

Product expert aanwezig

3x Draadloze LED met Bewegingssensor

Nooit meer op de tast door je huis met deze draadloze ledlampen met bewegingsensor.

Specificaties

Merk: Quintezz
Type: WML300 GB HR
Kleur: Zilver
Garantie: 2 jaar

• Licht- en bewegingssensor
  • Ook te gebruiken als zaklamp
  • Geschikt voor binnen en buiten (IP44)

• Sensor bereik: max. 5m
  • Sensor-modus: motion + lichtsensor
  • Sensor tijd: max. 25 sec. (na de laatste beweging)

• 9x SMD 5050 HP Big Size LED
  • Kleurtemperatuur: 6000K
  • Lumen: Max. 120
  • Branduren: > 25.000 uur
  • Stralingshoek: 120° brede bundel
  • Voltage: 4.5V (3x 1.5V AAA)

• Functies: Uit/Aan/Sensor
  • Positie lichthoek: 360° draaibare kop
  • Base hoek: 220° draaibaar
  • Bedrijfstemperatuur: -10 ~ + 40 ° C
  • Instant start

• Afmetingen: 90 x 90 mm
  • Materiaal: ABS
  • Montage: Tafel, wand en plafond (tape, schroeven + pijlers inbegrepen)

Let op: De 3x 1.5V AAA batterijen zijn niet meegeleverd

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar 09:00 tot 17:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Quintezz-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

13 februari 2018 om 01:03
TheBartman Gebruiker

Ik heb ze een vorige keer gekocht en ben er niet heel tevreden over. Het is kwalitatief goedkoop materiaal. Om de batterijen te vervangen moet je 3 uberkleine schroefjes losdraaien. Deze zitten in een plastic schroefdraad. Dit kan 2x doen en dan is het kapot. Daarbij zijn de batterijen ook erg snel leeg. 

Enige positieve vond ik de lichtbundel die er vanaf kwam. Maar dit is van korte duur omdat batterijen alweer leeg zijn . Ondanks de prijs vind ik het zijn geld niet waard en zou ze niet aanraden.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:23
Official Product Expert Quintezz-Expert Official Product Expert

Beste TheBartman,

Graag zouden we uw lampen omruilen voor nieuwe gezien het schroefdraad.

Kunt u een email sturen naar support@te-group.com ?

We gaan u dan zsm helpen met dit probleem. Bedankt alvast!

Beantwoorden

13 februari 2018 om 06:44
Baldert82 Gebruiker

Ik heb precies dezelfde ervaring als TheBartman. Die batterijen wisselen is een leuke oefening als je een chirurgen opleiding doet,  wat een drama is dat zeg..

Een lampje geeft nog af en toe een stuiptrekking aan licht. De andere 2 zijn dood (doen ook niks met verse batterijen).

Inmiddels heb ik een lamp LED lamp met bewegingssensor gekocht en aangesloten op 220v. Dat werkt wel.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:12

Beste Baldert82,

Jammer dat je een negatieve ervaring hebt.

Uiteraard moeten we dit oplossen met u, u heeft 2 jaar garantie. Wilt u een email sturen naar support@te-group.com?

We gaan u dan binnen 48 uur een reactie geven.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 07:10
brown Gebruiker

Jammer dat iBood haar klanten niet serieus neemt. Elke keer dat dit schandalige product wordt aangeboden regent het in het forum klachten over eerdere aankopen. Toch blijft iBood dit aanbieden. Jammer.

Nogmaals en hopelijk voor de laatste keer; NIET KOPEN.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 07:49
Pikok Gebruiker

Spijtig genoeg dezelfde ervaring als de rest. Het licht van de lampen is zeer fel, wat op zich zeker niet verkeerd is.
Echter is dat vermoedelijk de reden dat de batterijen zeer snel leeg zijn. We hebben zo goed als alle typetjes al eens geprobeerd (merken, types, ..) maar ze zijn iedere keer weer plat na een best korte tijd.

Vandaag komt er een bestelling toe van een aantal LED lampen met bewegingssensor die we kunnen aansluiten op het stopcontact. We denken dat dit een veel voordeligere oplossing gaat zijn op langere termijn. De kost van die batterijen was niet normaal.

Ik zou het product alvast niet aanraden.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 08:10
casper2002kat Gebruiker

Ik sluit mij 100 % aan bij de vorige reacties. Rommel.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 08:22
-JohanS- Gebruiker

Verdorie zeg, ik dacht even dat ik dit goed kon gebruiken… Bedankt voor de reacties! ;)

Beantwoorden

13 februari 2018 om 08:28
f.voogt Gebruiker

Dank voor de info/reacties en ons voor een miskoop hebben behoed.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 08:33
tesluc Gebruiker

Dingen vreten abnormaal veel stroom … zelfs al gaan ze maar 2 tot 3 maal per dag aan. Je koopt je arm aan AAA-batterijtjes, niet meer van deze tijd.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 08:51
oinkoink12 Gebruiker

Gewoon oplaadbare?

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:51
frankjorissen2 Gebruiker

Zou inderdaad een optie zijn, als je niet telkens 3×4 van die prutsschroefjes moet los en terug vastdraaien om de accuutjes op te laden. En elke keer je dat doet raakt de schroefdraad meer beschadigd want het plastic is niet sterk genoeg.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:09
MisterRobbie Gebruiker

Ook ik sluit me aan bij alle ervaringen hierboven, zoals The Bartman het forum start. Had vorig jaar 2 sets van 3 stuks gekocht, maar wat een miskoop. Je moet een superkleine kruisschroevendraaier PH0 (die niemand in huis heeft) vier schroefjes los- en vastdraaien die in kunststof gaan. Na drie keer is het lam.

Buiten dat vreten ze batterijen, ongelooflijk. Komt mede door de hoeveelheid leds denk ik.

Met oplaadbare batterijen kan je nog vaker die bollen openschroeven dan met alkaline batterijen (1,2v tegenover 1,5v), dus daar wordt je echt niet happy van.

Nee, hier is niet over nagedacht. Fabrikant verschuilt zich achter het argument dat ze waterbestendig moesten zijn, maar dat had met een beetje meer creativiteit en onderzoek wel een andere mogelijkheid tot vervanging van batterijen kunnen realiseren.

En de importeur moet nu van die spullen af, en bied ze via deze sites aan om de magazijnen te legen..

Dus als je veel licht wil hebben met bewegingssensor erbij, en het voor lief neemt om frequent batterijen te wisselen met een mini-schroevendraaier standby, zijn het prima lampen.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:18

Beste Klanten,

graag zouden we de mensen die een probleem hebben met 1 van deze lampen verzoeken met onze support contact op te nemen, u heeft 2 jaar garantie en de lampen dienen uiteraard goed te werken. Graag een email sturen naar support@te-group.com samen met uw vraag/opmerking en kopie aankoopbewijs.

Wij zullen iedereen helpen met een mogelijk probleem. Bedankt alvast voor uw genomen tijd.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:33
d.e.r Gebruiker

Hoe graag u ook ‘het probleem’ zou willen oplossen, vraag ik mij hoe u dat dan zou willen gaan doen.. 4 schroefjes die lastig opengaan en snel doordraaien + het snelle verbruik van de de batterijen?.. wat dat doen ze!

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:45

Indien er een defect zou zijn van de lampen dan gaan we dat oplossen, dat is ook zo voor de evt schroefdraad problemen.

Het verbruik van de batterijen is afhankelijk van plaats, gebruikswijze, binnen of buiten gebruik en kwaliteit(merk) van batterijen. Duracell batterijen bijv gaan zeer lang mee, bij een grote keten met de blauwe letters kun je voor 2,99 EUR een set van 4 oplaadbare batterijen kopen indien gewenst.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:46
MisterRobbie Gebruiker

Ik heb een mail gezonden in vervolg op deze toezegging.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:26
djashuard Gebruiker

Wou ze bijna kopen, dank voor de recensies !

Beantwoorden

13 februari 2018 om 09:42
frankjorissen2 Gebruiker

Ik sluit me aan bij de commentaren hierboven ivm (a) knullige schroefjes + (b) buitensporig verbruik van AAA.
Ik zal contact opnemen met support – dat is wél positief van de constructeur, of het veel gaat oplossen zal moeten blijken - kunnen we bespreken wanneer het hier nog eens wordt aangeboden..

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:05
chidu_ Gebruiker

Thanks for the feedback. was about to buy. Lucky to have read the feedback. will look for better quality lamps elsewhere.

Beantwoorden

13 februari 2018 om 10:08
rudallen Gebruiker

Ik begrijp ook niet dat de fabrikanten werken met AAA batterijen.
De AA batterijen bevatten dubbel zoveel energie, en kosten evenveel.
ps. ik koop mijn batterijen bij een grote Zweedse woonmarkt, zijn goed én goedkoop !

Beantwoorden

13 februari 2018 om 12:39
FrancoisH Gebruiker

Zelfde problemen hier! Ook gaan deze te pas en te onpas automatisch aan en uit, zelfs de hele nacht door en is enkel te stoppen door een felle LED-lamp op de sensor te richten om de cyclus te onderbreken zodat de lichtjes uitgaan!

Zou ze niet meer kopen!

Beantwoorden

13 februari 2018 om 13:10

Beste,

Graag een email sturen naar support@te-group.com samen met uw vraag/opmerking/klacht en kopie aankoopbewijs.

We zullen u gaan helpen door dit probleem op te lossen!

Beantwoorden

13 februari 2018 om 13:40
snook Gebruiker

Heb er in het verleden 2 sets van aangekocht, is een regelrechte geldverspilling geweest. De lampjes flikkeren te pas en onpas aan, en er kunnen geen oplaadbare batterijen in.

Het zijn dan ook batterijvreters ten top!

Met andere woorden KOOP DIT ONDING NIET!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.