4 februari 2018 om 00:01
iBOOD

ThermoSmart Advanced | Zelflerende Thermostaat

Product expert aanwezig

ThermoSmart Zelflerende Thermostaat

Wat nu als je huis eens met je meedacht? Dat het precies wist wanneer je iets nodig hebt en hoe? Met de ThermoSmart kan dit.

Specificaties

Merk: ThermoSmart
Type: Advanced thermostaat
Garantie: 2 jaar

• Zelflerend & met gratis app
  • Gemakkelijk te installeren
  • Aan te passen vormgeving

Afmetingen: 77 x 123 x 22.5 mm
Verbinding: Wifi (zie set-up)
Voeding: CV-ketel interface

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Vanaf 11:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @ThermoSmart-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

4 februari 2018 om 18:54
stekkedoos Gebruiker

Wat is het verschil tussen deze (de advanced) en de V3?

Beantwoorden

4 februari 2018 om 20:45
eva864 Gebruiker

Het kan lonen om eerst de eerder gestelde vragen en de gegeven antwoorden te lezen.

Beantwoorden

4 februari 2018 om 20:35
mathieuroelandt Gebruiker

Zou hem willen bestellen maar helaas vind ik niet of deze al dan niet compatibel is met mijn Ideal Baxi ketel.

Beantwoorden

4 februari 2018 om 20:41
Jerommeke2008 Gebruiker

Mijn klokthermostaat stuurt rechtstreeks mijm circulatiepomp, kan ik deze dan gewoon vervangen door deze ?

Beantwoorden

13 februari 2018 om 15:05
danidani Gebruiker

Hoera, ThermoSmart binnen en ingesteld. So far so good :)

Beantwoorden

13 februari 2018 om 16:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is goed nieuws, danidani :-) Veel plezier ermee!

Beantwoorden

13 februari 2018 om 18:24
wbree Gebruiker

Ik ben bang dat ik Feenstra moet inschakelen voor aansluiting op mijn stadverwarming.

Beantwoorden

4 maart 2018 om 13:19
michael1967 Gebruiker

pffffffffffffffff wat een knaken ding, wie gaat hierbij over ondersteuning?

Beantwoorden

6 maart 2018 om 19:24
danidani Gebruiker

Wat is het probleem?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.