31 januari 2018 om 00:00
iBOOD

4x DreamLED Draadloze Sensor LED Lamp | USB

Product expert aanwezig

4x DreamLed Sensor LED Lamp

Wij durven te wedden dat je nu al meerdere situaties kunt bedenken waar je deze lampjes zou kunnen gebruiken.

Specificaties

Merk: DreamLED 
Type: RIML200 | Multifunctionele USB-sensor-ledlampen voor binnenshuis
Aantal: 4 stuks
Garantie: 2 jaar

• Met bewegingssensor
  • Gemakkelijk overal te installeren
  • Oplaadbaar / lange levensduur

2 modussen: Bewegingssensor of handmatig aan/uit
Bevestigingsopties: Tafel, muur/wand, het plafond en aan een plank of kastjes
USB-ingang: DC5.0V / 450mA ± 100mA
Draadloos gebruik: 600mAh polymeer batterij (meegeleverd)
Sensor-modus: Bewegingssensor + lichtsensor
Sensor bereik: 4-6m
Sensor tijd: max 25 sec. (na de laatste beweging)
5x 2835 SMD
Duurzaamheid  > 25.000 uur
Kleurtemperatuur: 4200K
Lichtstroom: 50 lm
Bedrijfstemperatuur: -20°C ~ +60°C
Laadtijd: Max. 3h
Dubbele IC beschermer: Beschermt de accu tegen overbelasting, ontlading en kortsluiting
Afmetingen: 80 x 80 x 25 mm
Gewicht: 63g

Verwijderbare houder, tafelstandaard, schroeven en pluggen meegeleverd.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @DreamLED-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

31 januari 2018 om 07:11
donkerg Gebruiker

Is dit ook geschikt voor buiten?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 09:48
Bervamo Gebruiker

Ik zou die buiten niet gebruiken vermits vocht toch een slechte bondgenoot is en ook voornamelijk dat de oplaadbare batterij het vooral in de koudere periodes hard te verduren krijgen zal….nee mijnsinziens niet doen,  er zijn geschikte led-armaturen met timer en beweegdetectie die ervoor geschikt zijn

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:01
Official Product Expert DreamLED-Expert Official Product Expert

Beste,

deze versie is niet voor buiten. Hiervoor hebben we een nieuwe versie die later bij Ibood ook zal komen:

http://www.dream-led.be/?portfolio=rechargeable-outdoor-motion-lights-roml200

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:07
vdclouis Gebruiker

enig idee wanneer dit zal zijn?

kunnen we deze ergens anders verkrijgen?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 16:24
biercafe Gebruiker

worden ze t.z.t. hier (aanmerkelijk) goedkoper?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 08:07
mehdivc Gebruiker

Beste, volgens de fiche is de lichtopbrengst slechts 50lm. Dat lijkt me wel heel erg weinig, klopt dit?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:02

Beste,

die 50 Lumen is correct. De lampen geven meer licht dan je zult denken. Vele gebruikers zijn er zeer tevreden mee.

Lees ook de reactie’s hieronder. Ik hoop dat er nog meer mensen zijn die dit kunnen bevestigen aan ons?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 08:08
R.Thalen Gebruiker

Er wordt hier haast in de tekst haast gesuggereerd dat de led lampen 25.000 uur branden op 1 acculading en dat is natuurlijk onzin. Ik ben  eigenlijk welbenieuwd naar de brandduur van deze lampen op 1 acculading.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 08:12
i love you Gebruiker

Ik heb er drie in mijn trapgat hangen en ze gaan best lang mee maar leg ze tussentijds wel even aan de computer zodat ik ze niet alle drie tegelijk hoef op te laden ik ben er heel blij mee

Beantwoorden

31 januari 2018 om 09:43
Bervamo Gebruiker

Ja voor dergelijke toepassingen : trap, pallier, gang etc is dit heel geschikt.  Kleine ruimtes als doorpassage zodat je never het vaste licht hoeft aan te steken

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:04

Beste,

de 25.000 branduren zijn de uren van de LED’s zelf. De gebruiksduur is wat anders natuurlijk en is afhankelijk hoe vaak de lamp via de sensor uit/aan gaat of indien u hem aan laat staan of niet.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 08:08
i love you Gebruiker

Ik heb een set en vind ze zo fantastisch dus nog een set gesteld

Beantwoorden

31 januari 2018 om 08:10
R.Thalen Gebruiker

Gelukkig inmiddels ook de optie om mijn reactie aan te passen. Mooi dat iBood wat doet met de tips die ze hier krijgen.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 09:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Wat zou je in je reactie willen aanpassen? Dan doe ik dat graag voor je.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:08
pippe31 Gebruiker

Ik bestelde eerder al een setje via Ibood en ben er heel blij mee. Ze hangen in mijn voorraadkast en de lichtopbrengst is in zo’n beperkte ruimte uitstekend!

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:16
DanyG Gebruiker

Ik heb er thuis 8 en ik ben heel tevreden. Ze geven veel licht, reageren vlot op beweging en ze zien er ook nog mooi uit ook

Men kan ze ook gemakkelijk ophangen, rechtzetten enz.

Wanner de batterij op is (na 1 tot 2 maanden, afhankelijk van de plaats waar ze staan opgesteld) moeten ze even aan de USB- poort  gehangen worden. Geen probleem want ik laad er 4 tegelijkertijd op met een multi USB lader. De kabeltjes worden meegeleverd.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:37
tomverbinnen Gebruiker

Ik heb deze ook en ben er wel tevreden van. Alleen is de batterij te klein om ze in de hal of garage te plaatsen waar je dagelijks ettelijke keten voorbij komt. Dan moet je ze zeker om de 2 weken opladen. En al ze zoals bij mij aan het plafond hangen moet je dan telkens een trapje nemen. Dat is dan lastig zeker als het alle 2 weken is.

Het geeft voldoende licht om nergens tegenaan te lopen maar ook niet om in te werken of zo.

Ik zou hier graag een zwaardere versie van zien. Zowel op vlak van lichtopbrengst als batterij. En dan niet gewoon een beetje maar 3-4 keer zo veel.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 12:47
sanderogink Gebruiker

Ik ben op zoek naar een dergelijk lichtje om onder het plankje boven de commode te plakken (dus sowieso met accu/batterijen). Geeft deze net wat extra licht waarmee je een baby kunt verschonen? Of adviseren jullie een ander lampje?

Beantwoorden

31 januari 2018 om 16:30
defjoe Gebruiker

Zou zeker moeten voldoende zijn. En anders plak je er 2.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 14:47
Boekel1975 Gebruiker

Vorige week binnengekregen. Geven verbaasinwekkend veel licht. Ik bestel er nog eens 4.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 15:06
tomverbinnen Gebruiker

verbazingwekkend bedoel je neem ik aan? :-)

Beantwoorden

31 januari 2018 om 17:20
josdavids Gebruiker

Is de lichtsterkte aan te passen? Ik vind ze wel handig om het toilet te vinden ‘s nachts, maar de normale lamp is mij te fel. Dus deze in het trapgat zou mooi zijn maar ik wil niet direct klaarwakker zijn.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 18:35
wkwakernaak Gebruiker

Lichtsterkte is niet aan te passen, maar ik vond de sterkte juist goed voor de situatie die jij beschrijft.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 19:56
josdavids Gebruiker

Bedankt voor de reactie

Beantwoorden

1 februari 2018 om 12:27
evantomme Gebruiker

Kan de dreamled-sensor -led-lamp die vandaag in aanbieding staat niet bestellen.

Beantwoorden

1 februari 2018 om 12:47

Dit was onze deal van gisteren, deze is vandaag dus al afgelopen.

Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Beantwoorden

12 februari 2018 om 13:08
bobwieke Gebruiker

Ik heb de lampjes ontvangen en bij het uittesten krijg ik de sensor niet goed aan het werk. Ik zet de schakelaar op Auto en zelfs als ik op m’n kop ga staan gaat de lamp niet aan. Ik heb 2 (van de 4) stuks getest. Heeft iemand vergelijkbare problemen?

Beantwoorden

12 februari 2018 om 13:28

Mocht je de lampjes niet aan de praat krijgen, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de fabrikant via support@te-group.com. Zij staan bekend om hun snelle en goede service.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.