28 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Kärcher K 5 Premium Hogedrukreiniger met Rioolslang

Kärcher K 5 Premium Hogedrukreiniger

Met de Kärcher K 5 Premium hogedrukreiniger worden de vervelende klusjes ineens leuke klusjes! Schaf hem vandaag nog aan met een dikke korting.

Specificaties

Merk: Kärcher
Type: K 5 Premium | Hogedrukreiniger met rioolslang
Garantie: 2 jaar

• Inclusief accessoires
  • 20 tot 145 bar werkdruk
  • Oppervlakteprestatie van 40 m²/u

Technisch
Werkdruk (bar/MPa): 20 - 145 / 2 - 14,5
Wateropbrengst (l/u): 500
Max. toevoertemperatuur (°C): tot 40

Voeding
Vermogen (kW): 2,1
Stroomsoort: 230 V / 50 Hz

Uitrusting
Hogedrukpistolen Standaard Quick Connect
Variopower Jet
Vuilfrees
Haspel
Hogedrukslang (8 m)
Rioolslang (7,5 m)
Quick Connect aan de machine
Reinigingsmiddel aanbrengen via Plug 'n' Clean-systeem
Watergekoelde motor
Geïntegreerd waterfilter

Fysieke eigenschappen
Gewicht zonder toebehoren: 14,5 kg
Afmetingen (l x b x h): 349 × 426 × 878 mm

28 januari 2018 om 00:36
BartBever Gebruiker

Premium en compleet pakket… Zonder de terrasborstel is dit voor mij niet premium en compleet. Spijtig want ik ben zoekende.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 00:46
bassiee Gebruiker

Same here :) ik wacht nog ff.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 01:57
mmmlemmens Gebruiker

Voor € 43,10 meer kun je bij Conrad de versie zonder rioolslang en met T 350 oppervlaktereiniger krijgen. De rioolslng kost los ca. € 60,-. Dus het is wel een goede aanbieding hier. Je kunt de Karcher T-Racer 350 Terrasreiniger ook voor € 59,- los kopen, zodat je voor 16 euro meer als extra nog de rioolslang hebt.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 09:24
Jeveam Gebruiker

Wat is het verschil tussen dit type en de nieuwe? Gezien de afbeelding is dit een ouder model.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 09:28
rpamse Gebruiker

Same here. Zonder terrasreiniger geen interesse.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 09:48
pauleken1 Gebruiker

Kan er in Spanje (tegen meerprijs) geleverd worden?

Beantwoorden

28 januari 2018 om 19:34
Moderator Paul Moderator

Dat is niet mogelijk. Met een Nederlands account kun je alleen in NL laten leveren en met een Belgisch account kun je alleen in BE laten leveren. iBOOD heeft geen Spaanse website.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 12:29
hgrams Gebruiker

Ben al een poos op zoek naar de premium home K7, net wat krachtiger. ALs ibood die aanbiedt ben ik er waarschijnlijk bij.

Beantwoorden

28 januari 2018 om 16:36
sambody Gebruiker

Ja ik ook graag de K7 voor nog iets meer vermogen. Heb zelf de K5, op zich ook een goed apparaat, helaas zonder het oprol mechaniek, dus rommelen met de slang. Ik begrijp niet wat iedereen met die terrasreiniger wil, ik heb zelf zowel de grote als de kleine, maar de resultaten zijn erg teleurstellend. Ik gebruik voor zowel steen als hout, na even proberen, toch altijd weer de standaard of vuilfrees.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.