20 september 2019 om 00:00
iBOOD

Osram Slimme LED Armatuur | 30 CM

Ook verkrijgbaar in Slim 30 CM RGBW, Slim 50 CM

Product expert aanwezig

Osram Slimme LED Armatuur | 30 CM Osram Slimme LED Armatuur RGBW 30 CM Osram Slimme LED Armatuur 50 CM

Slim licht in de keuken is onmisbaar anno 2019. Het licht gaat pas aan als je je handen boven het aanrecht houdt. Gun jezelf dat gemak met de slimme led-armaturen van Osram. 

20 september 2019 om 00:25
Pat on the net Gebruiker

Hoi Product Expert, vraagjes:
- Kan niets vinden van het aangeboden Osram product internet ? Is er een SKU nummer en/of productvideo ?
- Waar is evt. een handleiding te vinden ?
- Hoe is de RGBW-versie te bedienen ?
- Wordt het koppelmateriaal meegeleverd ?
- Hoe is de dimmer te bedienen ? 
- Neem aan dat het aanzetten via de bewegingssensor (5 cm afstand) hiermee ook uit te zetten is ?

20 september 2019 om 07:23
gaman69 Gebruiker

Ik stelde me dezelfde vragen! Dank Pat om deze mooi op te lijsten.

20 september 2019 om 09:18
Official Product Expert Osram Expert Official Product Expert

De RGB versie heeft een afstandsbediening waarmee het armatuur aan en uit gezet kan worden en waar mee gedimd kan worden.

Als je bij het armatuur kijkt zie je bij de afbeeldingen ook de betreffende afstandsbediening

20 september 2019 om 10:56
avanzuuk Gebruiker

@ Osram Expert:

@Pat on the net stelt 6 vragen. Je beantwoord enkel 1 vraag over de bediening van de RGBW-versie.

Zou je de overige 5 vragen ook kunnen behandelen ?

20 september 2019 om 00:25
woutertju Gebruiker

handige die detectie met  5 cm

20 september 2019 om 00:34
dmo6 Gebruiker

Als je armaturen koppelt, worden ze dan allemaal geschakeld/gedimd door 1 sensor of werkt ieder armatuur dan op zijn eigen sensor?

20 september 2019 om 09:20

de sensor is eigenlijk in bijna alle gevallen per armatuur. je koppelt de voeding door maar niet de sensor functie.

5 december 2019 om 11:28
johanfoppen Gebruiker

In bijna alle gevallen eb in welke gevallen niet?

20 september 2019 om 02:16
plop48 Gebruiker

Maten kloppen niet in specificaties volgens mij! Lengte 30cm Breedte 49cm! ?????

20 september 2019 om 07:25
picobello3 Gebruiker

Logisch nadenken helpt. Zal waarschijnlijk 4,9 cm zijn..

20 september 2019 om 08:12
reporterxyz Gebruiker

Correcte specs doorsturen helpt ook.

Dit is niet de eerste keer.

20 september 2019 om 08:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen plop48,

Bedankt voor je alertheid! Dit is inderdaad 4,9 cm. We passen dit direct aan.

20 september 2019 om 10:53
avanzuuk Gebruiker

@Niek Moderator: misschien handig om dan alle specs even na te kijken.

1) Bij de RGB variant zie ik een foto waarop een AB staat afgebeeld. Deze zie ik niet bij de specs.

2) Bij alle varianten staat vermeld:

Dit ontvang je

LED-onderbouwlamp
Montagemateriaal
Gebruiksaanwijzing

Echter onduidelijk is welk montagemateriaal wordt meegeleverd. Enkel op de afbeelding van de RGB variant zie je een aantal stekkers en snoeren waarmee je (vermoed ik) armaturen kunt koppelen. Zit ditzelfde montagemateriaal ook bij de 30 en de 50 cm niet-RGB varianten ?

20 september 2019 om 07:23
picobello3 Gebruiker

Kan je die ook gebruiken als indirect licht bovenop een kast en ze aanzetten via de afstandsbediening?

20 september 2019 om 07:25
gaman69 Gebruiker

Welke afstandsbediening? Ik zie geen vermelding van deze.

20 september 2019 om 08:49

Als je op “ik neem er één” klikt en dan de RGBW + € 3 kiest in het dropdown menu, zie je andere afbeeldingen. Hier ook de afbeelding van de afstandsbediening en montagematerialen.

20 september 2019 om 10:38
picobello3 Gebruiker

Kan je ook mijn vraag beantwoorden?

20 september 2019 om 11:43

wanneer je de uitvoering met afstandsbediening neemt is dit zeker mogelijk.

20 september 2019 om 10:49
avanzuuk Gebruiker

@Osram Expert: Hoe koppel je deze armaturen ? Als ik naar de afbeeldingen van de 30 en de 50 cm variant kijk, dan wordt mij dat niet duidelijk. Wanneer ik naar de afbeeldingen van de 30 cm RGB variant kijk, dan zie ik een kort stekkertje waarvan ik vermoed dat hiermee twee armaturen te koppelen zijn.

Echter wanneer ik bij de specificaties kijk, zie ik voor alle 3 de modellen het volgende staan:

Dit ontvang je

LED-onderbouwlamp
Montagemateriaal
Gebruiksaanwijzing

Het is mij dus niet duidelijk wat ik nou ontvang en hoe ik twee armaturen koppel.

Mocht dat koppelen inderdaad moeten gebeuren middels dat kabeltje dat bij de RGB variant staat afgebeeld, dan is mijn vraag: Hoe lang is dit kabeltje en zijn er ook langere koppelkabels verkrijgbaar ? Ik zou meerdere (3) armaturen willen koppelen aan 1 voeding, maar ik heb dan minstens 50 cm nodig tussen 2 armaturen.

20 september 2019 om 11:46

je kan de armaturen op verschillende manieren koppelen. Je kan hiervoor het kleine stekkertje (plug) gebruiken zodat ze naadloos gekoppeld worden, of je kan het kabeltje gebruiken zodat ze ongeveer 15 cm uit elkaar komen

20 september 2019 om 12:14
avanzuuk Gebruiker

@Osram Expert: Zijn er ook langere koppelkabels verkrijgbaar ? Ik zou meerdere (3) armaturen willen koppelen aan 1 voeding, maar ik heb dan minstens 50 cm nodig tussen 2 armaturen.

20 september 2019 om 16:44

helaas hebben wij deze kabeltjes niet los. het kan zijn dat het kabeltje misschien langer is als de 15cm die ik aangaf. hoe lang deze echt is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. heb deze kabel niet op mijn bureau om na te meten

20 september 2019 om 11:39
Tomba64 Gebruiker

Op site https://www.lumitronix.com/en_gb/osram-linear-led-slim-50cm-rgbw-33553.html staat wat meer informatie over het RGBW model en een link naar de datasheet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.