4 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Regendouche | Chrome Look

Ook verkrijgbaar in Matt Black

Regendouche | Chrome Look Regendouche | Matt Black

De douche heeft een heerlijk ontspannende en royale straal uit de stortdouche. Daarnaast schakel je gemakkelijk, met een draai aan de knop, over op de handdouche.

4 oktober 2018 om 07:15
mdiks Gebruiker

Wat is de te afstand tussen de te boden gaten?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 07:15
mdiks Gebruiker

Of wat is het merk? Dan kan ik zelf even opzoek naar de montage instructies ;)

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 08:26
Moderator Jelle Moderator

Goedemoren mdiks,

Ik ga het even voor je navragen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 10:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het merk is Lifa Living.

De montagehandleiding vind je via deze link: klik hier.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 18:20
mdiks Gebruiker

Bedankt voor jullie antwoorden! De afstand is dus variabel tussen de 60 en de 80 cm. hier zit de douche stang op 62,5cm dus zonder nieuwe gaten te boren, in onze nog geen jaar oude badkamer, kan ik deze plaatsen! Ik heb hem besteld hier zaten we al een tijdje op te wachten!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 19:58
Moderator Niek Moderator

Leuk om te horen mdiks, veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 09:16
jestermen Gebruiker

Kunnen beide douchekoppen tegelijk aan?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 09:29
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen jestermen,

Ik denk dat het niet kan omdat er in het midden een schakelaar zit, maar ga het voor de zekerheid even vragen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 10:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zoals Jelle terecht aangeeft kun je enkel switchen tussen de regendouche en handdouche.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:23
plasticoo Gebruiker

mijn aanwezige boorgaten zitten op 57 cm (570 mm) uit elkaar. op de tekening staat ca 600mm , dus zal het niet lukken zonder minimaal 1 nieuw gat te boren in een tegel.

dus dan maar niet, tenzij er voldoende speelruimte is,

is dat na te vragen of kan het gewoon niet

ik wacht even op een antwoord

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:47
jestermen Gebruiker

ja, kun je spelen met die ruimte van 600mm zodat hij eigenlijk universeel is?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:48
Moderator Tom Moderator

Dag Plasticoo

ik heb de doucheset zelf thuis. Eigenlijk heb ik geen idee waarom er die 600mm opstaat, omdat je de doucheknoppen gewoon kunt verschuiven. 570 mm moet dus zeker gaan. Je ziet trouwens dat je er mee kan spelen omdat er ook MAX 800mm bijstaat.

Hou er alleen rekening mee dat het knopje om handdouche op te zetten / de zeep erop te doen er nog tussen moet.

met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:55
vriendje100 Gebruiker

Ik heb er een besteld. Voor dit geld kan het weinig slecht zijn.

Geen idee waw de ervaring van Tom is. Kun je dat nog melden Tom?

Ik denk dat het werk en mooie deal is.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 12:02
Moderator Tom Moderator

Dag Vriendje100

zoals je zelf aangeeft, is het geen geld.
Qua kwaliteit kan je dan ook niet verwachten dat het bijvoorbeeld Grohe is. Het is veel lichter dan de duurdere versies en daar zal het materiaal waarschijnlijk mee te maken hebben. Maar eigenlijk éénmaal als het hangt, merk je daar niet veel van.
Bovendien is het makkelijk om op te hangen omdat het juist zo licht is ;).

Wat ik regelmatig hoor van mensen is dat een regendouche na enkele jaren ‘vuil’ wordt.
Voor dit geld kan je dan ook makkelijk na enkele jaren een nieuwe bestellen als je het niet meer proper wil / kan maken.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 13:01
plasticoo Gebruiker

dank voor info,,, zal dan best lukken, maar er staat 4x op het plaatje,, zul je zien dat er per muurkoppelling 2 schroeven in de muur moeten, moet ik alsnog gaten boren,,,lol

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 15:57
edwinhendriks Gebruiker

Ik heb ook lopen zoeken naar een douchestang met maar 2 boorgaten (veel merken hebben 4 boorgaten) voor een nette prijs en ik ben uitgekomen bij het huismerk van de Praxis. Misschien kun je er iets mee!

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 18:51
Andree Gebruiker

Nou Tom, als je er een hebt dan had je kunnen zien dat omschakelen tussen de douchekoppen niet met een draai aan de knop gebeurt :-)

Ik heb deze met een merkje erop en de handdouche houder gaat snel minder klemmen waardoor de douchekop voorover zakt.

Niet fijn als je deze hoog op de stang hebt om er onder te staan, overigens bij mij 2 pis straaltjes dus er zit al lang een andere handdouche op met een eigen houder die wel klemt.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 19:38
Moderator Tom Moderator

Dag andree

ik heb ook nergens vermeld dat het omschakelen met een de draai gebeurd?
Het gebeurt inderdaad met de (uitrek)knop onderaan.

Tot op heden heb ik geen problemen met de handdouche maar gebruik deze dan ook alleen om met de hand te douchen. Voor de rest gebruik ik de gewone douchekop.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:41
rikky1234 Gebruiker

Geweldig ibood.. het schroefdraad werkt niet.  Ik kan de stang helemaal niet monteren aan de kraan frame.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.