21 september 2020 om 00:00
iBOOD

Hikoki Combiboor | 18 V | 2x 3.0 Ah | DV18DGLJMZ

Ook verkrijgbaar in 3x 3.0 Ah Battery

Hikoki Combiboor | 18 V | 2x 3.0 Ah | DV18DGLJMZ Hikoki Combiboor | 18 V | 3x 3.0 Ah | DV18DGLJMZ

One ring boor to rule them all.

21 september 2020 om 09:09
extrabold Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

21 september 2020 om 09:19
giulietta116 Gebruiker

Ik heb deze boormachine bij Ibood besteld, toen nog onder de naam Hitachi, en ik kan niet anders zeggen dat het apparaat me als schroefmachine prima bevalt. Lange accuduur en voldoende kracht. Voor boren vind ik hem minder geschikt. Daar gebruik ik dan toch liever een boormachine met een snoer voor.

Beantwoorden

21 september 2020 om 09:59
jurre1976 Gebruiker

Ik sluit me hier helemaal bij aan! Topapparaat!

Beantwoorden

21 september 2020 om 10:00
StratoSphere Gebruiker

Hoe is deze boor ten opzichte van de Makitaboor die recentelijk aangeboden werd?

Beantwoorden

21 september 2020 om 10:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi StratoSphere,

We hebben de laatste tijd veel Makita boren aangeboden. Met welk specifieke model wil je hem vergelijken?

—————————————————

Beantwoorden

21 september 2020 om 10:41
StratoSphere Gebruiker

DHP453FX12

Beantwoorden

21 september 2020 om 11:34
StratoSphere Gebruiker

Op 18 September was het

Beantwoorden

21 september 2020 om 11:42
LM85 Gebruiker

Voltage van de machine, Ah’s van de accu’s en aantal accu’s kan je zelf vergelijken. Eventuele extra functies zoals klopfunctie e.d. ook. Die vergelijking ga ik dus niet voor je maken ;) Op basis van mijn vergelijkingservaringen zou ik wel durven stellen dat je in de regel bij Hitachi / Hikoki meer product voor je geld krijgt dan bij Makita. Makita is een merk dat al sinds jaar en dag goed bekend staat en daar profiteren ze ook van, met als gevolg dat men ook goedkopere series van mindere kwaliteit op de markt brengen om zo op prijs te kunnen concurreren. Ik heb zelf ook zo’n goedkope Makita gehad, dat was gewoon een lompe zware machine met beperkte accu-duur. Nu een overjarige Hitachi (die inmiddels niet meer geleverd wordt) voor minder geld, dat is een lichtere machine (qua kilo’s) met meer power en langere accu-duur. Persoonlijk zou ik op dit moment altijd sneller voor een Hikoki gaan dan voor een Makita over het algemeen (of er moet toevallig een goede deal van Makita voorbij komen).

Beantwoorden

21 september 2020 om 13:27
StratoSphere Gebruiker

Als ik de stats vergelijk met de Makita DHP453FX12 lijkt het zeer gelijkaardig. Bij de Makita kreeg je daarbovenop een heleboel extra onderdelen.

Beantwoorden

21 september 2020 om 16:31

Hoi StratoSphere,

Het is inderdaad net een beetje wat je nodig hebt. Bij deze Hikoki ontvang je 2 accu’s (i.t.t. 1 bij de Makita), daarnaast is hij wat krachtiger met een maximale koppel van 55 Nm (i.t.t. 27 Nm/42 Nm). Maar bij de Makita ontvang je inderdaad een mooie set met accessoires.

Beantwoorden

21 september 2020 om 10:28
wout76 Gebruiker

Stomme aanbieding met UK plug .

Lijkt wel standaard te worden, overjarige rommel uit Engeland.

Beantwoorden

21 september 2020 om 10:39

Hoi Wout,

Deze combiboor is geen rommel en hij is ook niet overjarig.

Beantwoorden

21 september 2020 om 11:46
LM85 Gebruiker

@wout76

Stomme reactie vooral. Als je zelf al niet in staat bent om een simpel stekkertje te vervangen voor een paar euro dan vraag ik me sowieso af wat je in de DIY-afdeling te zoeken hebt…

Beantwoorden

21 september 2020 om 13:31
arjenwolters Gebruiker

Dat dacht ik tot een paar maanden geleden ook. De naam doet vermoeden dat dit een of ander Chinese namaak is. Echter toen ik hoorde dat Hitatchi een andere naam had gekregen te weten Hikoki heb ik een ander beeld van deze machine. (Wat niet weglaat dat het ontzettend stom is om de naam van faam Hitatchi weg te  doen).

Beantwoorden

21 september 2020 om 14:13
woetsie Gebruiker

@ arjenwolters Dit krijg je als merken samen gaan KOKI was een een eigenmerk en nu Hi afkorting in naam van Hitachi genaamd HiKOKI als gezamenlijk merknaam.

Dat het verwarrend is dat klopt de naam Hitachi is veel bekender hier, maar dat is vaker met overnames en bepaalde merken of er verdwijnen merken door overnames Metabo heeft Electra Beckum overgenomen dat waren top producten maar van dat merk is niets meer van overgebleven en zo zijn er wel meer merken om zeep geholpen Elu bijvoorbeeld overname was toen De Walt van het merk en kwaliteit niets meer van over.

In de consumenten elektronica ook veel merken verdween door overnames of onder een dezelfde groep hun producten aan de man brengen.

Kenwood hifi voor de consument sporadisch komt het merk naam met iets nieuws te voorschijn maar de ontwikkelingen er in weinig verrassend en nieuws sinds de afstoot van consumenten elektronica en overname door JVC is er niets meer van overgebleven zo jammer.

Maar alles heeft een doel zoveel mogelijk winst en massa productie daar draait het om van kwaliteit naar kwantiteit op enkele merken na.

Beantwoorden

21 september 2020 om 17:44
Zingali Gebruiker

Hele mooie aanbieding en komt voor mij precies op het goede moment.

Dus besteld!

Betaalde 7 of 8 jaar geleden hetzelfde voor een Hitachi 14.4 V met 2 x 1.5 Ah accu’s. Die doet het nog altijd, maar de accu’s gaan snel achteruit.

Beantwoorden

24 september 2020 om 11:42
Recoy Gebruiker

Ik heb zojuist de Hikoki ontvangen ziet er mooi uit alleen zit er geen verloopstekker bij van UK naar Nederlandse stekker

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.