24 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Wagner Verfsystemen

Product expert aanwezig

Wagner Verfsystemen
Tijd voor een likje verf

Misschien kijk je al te lang tegen hetzelfde saaie behang aan. Misschien heb je een schuur die wel een kleurtje kan gebruiken. Wat de situatie ook is, het verven van grote oppervlakken wordt een makkie met deze verfspuitsystemen van Wagner.

24 oktober 2019 om 04:49
rondekloet Gebruiker

Hoewel de beschrijving aangeeft dat het verlengstuk geschikt is voor een HEA 350 verfspuit, betwijfel ik of dit juist is. Volgens mij past dit nooit. Heb ik het fout?

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 08:53
Official Product Expert Wagner Expert Official Product Expert

Klopt … het verlengstuk is enkel geschikt voor onze HVLP machines.  Foutje van Ibood.

Voor de HEA 350 zijn er wel andere verlengstukken van 30cm of 60 cm.  Deze kan je online vinden …

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 14:01
rondekloet Gebruiker

zou het niet slim zijn wanneer IBOOD de beschrijving aanpast. Vermoed dat dit mogelijk frustratie bij kopers kan voorkomen.

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 11:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Zeker, Ron. Dit gaan we aanpassen.

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 16:23
Joschoen Gebruiker

Ik dus…

Heb net de fout gemaakt om het verlengstuk te kopen ben de 250R. Het verlengstuk lag verwijderd worden uit de bestelling…

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 16:30
Joschoen Gebruiker

Zeer misleidend dat de prijs bij Wagner zelf 479€ is – elders zelfs maar 50€ meer dan hier – en hier wordt het omschreven als een korting komende van bijna 600€. Dat is gewoon misleiden van de klant…

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 23:21
Moderator Paul Moderator

hoi Joschoen,

Je kunt het product zelf uit de bestelling verwijderen door een serviceverzoek (Annulering) in te dienen voor dat artikel.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 07:44
Jeroen287 Gebruiker

Werkt de perfectspray 800 ook op een w995?

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 08:54

Deze past … maar dan moet je ook een adapter bestellen.  Dit is een handvat met aansluiting om deze op de slang van de W 995 te kunnen plaatsen.  Deze adapter kan je online vinden.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 09:37
adiego, Gebruiker

wat is het artikelnummer van de adapter dan heb ik zeker de goede

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 14:15

Het artikelnummer is 414911 en de EAN 4004025060922

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 10:59
pcfrank Gebruiker

Gaat het bij de ‘High Efficiency Airless Control Pro’ om de 250R of 350R? Prijs doet vermoeden dat het om de 350R gaat.

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 11:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de 250 R.

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 00:18
Boseven Gebruiker

50 euro goedkoper hier bij ibood. Rest doet ze weg voor 399

Beantwoorden

24 oktober 2019 om 21:12
redzip Gebruiker

Klopt.het dat de 250 alleen watergedragen verf kan verwerken?

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 09:39

Dat klopt niet … kan ook solvent gebaseerde producten verwerken.

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 06:51
flokebroke Gebruiker

Wij zouden binnenkort ons volledige huis verven. Hebben hiervoor reeds 30l Sigma perfect matt staan. Er zou worden geverfd over bestaand onbeschilderd papier. Kunnen wij deze sigma perfect Matt  verf gebruiken in jullie systeem? Zo ja, dient deze verf dan nog te worden aangelengd? Welk van jullie verfspuitsystemen is het best geschikt om proper en snel ons huis te verven?

Alvast bedankt

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 09:44

Als het woord “snel” belangrijk is, dan kan je best gaan voor de Control Pro 250 R.      Dit is ook de nieuwste technologie van Wagner welke we HEA noemen of High Efficiency Airless.    Groot voordeel is dat je met lagere druk kan spuiten dan de gewone airless toestellen (100 bar ipv 200 bar) en je hierdoor veel minder nevel hebt … minstens 50% minder.    Ook werkt het allemaal wat makkelijker en rustiger dan met 200 bar.

Ik begrijp dat er een prijskaartje aan vast hangt, maar het is momenteel het beste wat we in huis hebben.

Wij raden wel aan de verf 10% te verdunnen met warm water en dan zeer goed te mixen met een boormachine en mixer.   Zorg ervoor dat alle vaste stoffen goed vermengd worden.  Deze zakken vaak naar de bodem van de emmer en bij niet mixen ga je deze aanzuigen en kan zorgen voor een verstopping.  Als je een paar minuten goed mixt is dit geen issue.

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 07:20
DIY-er Gebruiker

Is de verlengde garantie van WAGNER ook van toepassing op de 250R en de Airless PLUS?

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 09:40

Wel op de 250 R, maar niet op de airless sprayer plus.    Op de airless sprayer plus heb u 2 jaar garantie …

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 10:07
michelo Gebruiker

Wat zijn de verschillen tussen HEA 250r en HEA 350r ?

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 18:05

Dat is het vermogen … met de 350 R kan je sneller werken.  Meer liters per minuut voor de 350 R …

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 14:54
Mich21 Gebruiker

@Wagner Expert: Wij zouden graag de buitenkant van het huis willen spuiten met de 250R of de Airless Sprayer Plus. Het gaat om het sprayen van verf geschikte bakstenen met een mineraalverf (bijv. KEIM). Zijn deze apparaten hier geschikt voor en zo ja, welke raadt je aan?

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 18:07

Eerlijk is eerlijk … ik zou er geen faceverf mee gaan verwerken.    Als je wil spuiten zijn er wel opties, maar dan moet je al gaan kijken naar een Power Painter 90 bijvoorbeeld.  Deze kan je ook online vinden + info + video’s, etc

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 20:49
Mich21 Gebruiker

Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je precies met een faceverf? Is bijvoorbeeld Wijzonol Wijzoplex gevelcoat (silan acrylaatdispersie) wel met deze apparaten te verwerken?

WIJZONOL WIJZOPLEX GEVELCOAT

Beantwoorden

27 oktober 2019 om 13:38

Ik bedoelde façadeverf …ik zou je dit soort verf afraden.

Beantwoorden

25 oktober 2019 om 23:53
DIY-er Gebruiker

Beste lezer, Worden er nog andere varianten toegevoegd zoals de 350, fc3500 en/of fc 5000van Wagner? Hou het al een tijd in de gaten, maar het zijn steeds dezelfde varianten die met regelmaat terugkomen.

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 08:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DIY-er,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die modellen ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 18:09

Dat is voorlopig niet gepland, maar het zou eventueel wel kunnen …

Dit zijn wel al echt prof apparaten … ik weet niet meteen of Ibood hiervoor het juiste clienteel heeft om hier voldoende afzet van te hebben …

Wel een goed idee op zich!

Beantwoorden

26 oktober 2019 om 19:31
DIY-er Gebruiker

Bedankt voor je reactie, jammer dat het nog niet in de pen zit. Maar weet nu in ieder geval wel dat ik dan elders moet gaan rondkijken.

De 250r is overigens wel interessant hoor, maar met accessoires etc. kom ik duurder uit dan dat ik een totaalset elders zou kopen…

Beantwoorden

27 oktober 2019 om 10:54
remorasgard Gebruiker

Kan ik de Wagner Perfect Spray 800 Opzetstuk op de High Efficiency Airless Control Pro gebruiken? Heb deze op ibood gekocht paar weken terug.

Bedoeling was om deze samen te gebruiken met de W995. Maar zie nu de airless pro en deze ziet er beter uit.

Beantwoorden

27 oktober 2019 om 13:40

De PS 800 kan je enkel in combinatie met Hvlp apparaten gebruiken. Niet met airless apparaten. Dus met de w995 lukt dit wel …

Beantwoorden

8 november 2019 om 12:51
mmmmm Gebruiker

heb mijn bestelling in ontvangst mogen nemen waar is de koffer die er bij hoort zoals in de specificaties word aangegeven

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.