15 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

DIY Opruiming

DIY Opruiming
De grote DIY-opruiming

Onze eigen kluskoning Sjaak heeft nog wat spullen over. Hij heeft een oude Trabant gekocht en wil hem opknappen in de garage. Maar daarvoor moet eerst die garage leeg. Help jij hem? #maakSjaaklos

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

15 augustus 2019 om 07:08
Nichico Gebruiker

De lichtsterkte  uitgedrukt in oude Wattage? Er zitten momenteel 3 75 watt lampen in mijn huiskamer verlichtingsunit.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 09:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke van de aangeboden producten gaat je vraag precies, Nichico?

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 07:33
mkultra Gebruiker

Is het Ecojoy alleen van toepassing op de handdouche van de grohe vitalio startsystem 160 of geldt dat ook voor de hoofddouche?

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 09:22
Moderator Dimitri Moderator

Hi mkultra,

Dit geldt voor de handdouche en hoofddouche. De hoofddouche geeft 9,5 liter per minuut.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 08:43
Konijnenvoeding Gebruiker

Moet de video duurbel worden aangesloten op de meegeleverde voeding?

Kan deze ook uitsluitend werken met de twee draads aansluiting van de oude duurbel?

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 09:00

Hi Konijnenvoeding,

Edit

De DIC-23112 werkt enkel met de bijgeleverde voeding en is niet bedoeld om aangesloten te kunnen worden op een beltrafo.
Wel kan de tweedraads verbinding naar de deurdrukker toe worden aangesloten op de DIC-23112, deze neemt dan de taak over van de deurdrukker. Drukt iemand op de knop van de DIC-23112, dan gaat de ouderwetse ‘ding-dong’ binnen ook af.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 21:52
RobertR Gebruiker

Is bekend wat de afmeting is van het buitendeel? Ik zie het niet bij de specs staan. Ook niet op de site van Smartwares.

Alvast dank

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 00:02
Moderator Niek Moderator

Goedenavond RobertR,

De afmetingen zijn 13,6 x 4,9 x 2,4 cm (hxbxd).

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 17:14
RobertR Gebruiker

Dank je wel

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 11:03
inforum Gebruiker

Hallo Dimitri, ik heb een vraag over de Grohe thermostatische douche meng kraan precisionstart type 34597000. Is deze ook verkrijgbaar met 12 cm aansluiting. Met S koppelingen komt de kraan te ver van de muur af te zitten. Bij voorbaat dank.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 13:31

Hi inforum,

Op dit moment bieden we dit product helaas niet aan, maar je kan ons uiteraard altijd tippen via de link hieronder! Wie weet komt hij dan een volgende keer langs!
http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2019-2/

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 11:58
C.v.Steenderen Gebruiker

Hallo,

Voor de 2x Osram LED Lijnarmatuur | 120 cm | 14 W zit er een koppel kabel bij, hoeveel kun je achter elkaar plaatsen?

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 00:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond C.v.Steenderen,

In de specificaties wordt aangegeven wat er standaard wordt meegeleverd.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 14:33
the_urf Gebruiker

Goedemiddag,

Word er een tool tray meegleved bij de BS Aluminium Trap (4-treeds) zoals op de afbeelding? dit staat namelijk niet in de specificaties.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 15:22

Hi the_urf,

Deze wordt inderdaad meegeleverd.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 22:40
Koos.O Gebruiker

De Technaxx omvormer zou te gebruiken zijn voor tablets, laptops, tv’s etc. Maar in de gebruiksaanwijzing staat; Uitgang golfvorm

MSW  De MSW [Aangepaste sinusgolf] van de omvormer is met name geschikt voor licht en warmte met max. 1200W. MSW-uitvoer kan “gezoem” produceren wanneer aangesloten op audioapparatuur en is over het algemeen ongeschikt voor gevoelige elektronica.

Dus laptops, tablets en tv’s zijn geen gevoelige apparatuur? Wat een onzin. Let dus goed op! Zelfs een senseo koffiezetter heeft al een zuivere sinusgolf nodig om storingsvrij te functioneren. Tv tuners, electronische laders e.d. gaan niet goed functioneren op deze omvormer. Ik vind dat hier verkeerde info wordt gegeven.

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 00:12
Jangor Gebruiker

Ik heb een vraag over de Carpoint Mini Jumpstarter op de site van de ANWB lees ik dat een starthulp best een risico geeft op elektronica schade door piekspanningen (https://www.anwb.nl/experts/auto/88/wel-of-geen-jumpstarter-starthulp-kopen-en-vragen-over-accu). Weet iemand of dat met alle jumpstarters zo is of dat deze veilig is te gebruiken bij moderne auto’s met veel electronica aan boord?!

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 09:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jangor,

Dit is per auto verschillend. Welk advies voor jouw auto geldt kun je bij twijfel het beste navragen bij de dealer.

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 13:50
SQB Gebruiker

Wat voor batterijen gaan er in de Nitecore P05?

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 14:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Batterijtype: 1 × CR123, 1 × RCR123 (niet meegeleverd)

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 17:56
Dejongiwj Gebruiker

Goede avond

Welke max breed is de plisseehor. Op de afbeelding staat een andere maat dan in de specificaties

Mvg

Beantwoorden

16 augustus 2019 om 20:20
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Dejongiwj,

De breedte is 96 cm. De breedte op de tekening is de maximale breedte bij twee stuks.

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 10:08
muyllae Gebruiker

Vraag over de 3 x downlicht :http://www.ibood.com/diy-be/nl/product-specs/52315/218771/3x-downlight-3-w-gu10.html

Kunnen deze spotjes ook kantelen om het licht naar een bepaalde plek te richten bv? Mijn plafond is niet horizontaal, daarom de vraag…

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 10:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen muyllae,

Bij andere aanbieders wordt wel aangegeven dat ze zwenkbaar zijn. Ik ga dit voor de zekerheid navragen.

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 12:42
Ronald2805 Gebruiker

Het klopt dat ze kantelbaar zijn. Ongeveer 25 graden.

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 12:47
muyllae Gebruiker

Dank u , dan kan ik ze bestellen!

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 12:24
Pascalll Gebruiker

Vraag over de Cocoon Verduisterend Rolgordijn. Als je de kleur Violet kiest van het rolgordijn , klopt het dan dat je Lila geleverd krijgt?

Dat is namelijk bij mij gisteren geleverd.  Vind het namelijk best een verschil in kleur ( Paars tint besteld en Rood tint geleverd )

Klopt dit wel?

Grtz

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 14:26
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Pascalll,

Je kunt het beste even een serviceverzoek indienen via je account en dan zal de klantenservice dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 16:48
kortl048 Gebruiker

Is de breedte van de cocoon rolgordijnen (eenvoudig) aan te passen? Grt Barry

Beantwoorden

17 augustus 2019 om 23:21
Moderator Jim Moderator

Hi Barry!

De breedte is helaas niet eenvoudig aan te passen!

Groet,

Jim

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 00:29
Tembelis Gebruiker

Niet eenvoudig?
Buisje inkorten, netjes met een scherpe mes langs een metalen lat, het stof op de juiste maat afsnijden, alle einddopjes er weer op en zo simpel zou het moeten zijn, toch? :)

Hoe dan ook, ik wilde 4 van die dingen bestellen, kon max. 2, dus verder winkelen en weer 2 toevoegen, maar helaas, de teller blijft op 2 staan……hmmm?

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 00:34
Tembelis Gebruiker

Gemakkelijk zelf in te korten
Beschikbaar in diverse maten en kleuren

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 01:29
Moderator Paul Moderator

Dan zullen het de laatste 2 zijn in die kleur en maat. Het is ten slotte een opruimingssale.

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 09:09
JOHU Gebruiker

Ik kan bij de Osram radium geen lengte kiezen voor de tl-bak. Welke wordt er nu aangeboden?

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 10:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JOHU,

Goed om te horen dat je het al gezien hebt :-)

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 09:10
JOHU Gebruiker

Ik zie het al. 1.5 m excuus

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 21:40
koentje2682 Gebruiker

De osram tl led van 150cm lang.Is deze armatuur voledig in de kleur zilver?Of komt er ook wit in?

Beantwoorden

18 augustus 2019 om 23:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond koentje2682,

Afgaande op de afbeelding lijkt het armatuur eerder wat wit te zijn. Ik kan het morgen wel voor je navragen. De deal is dan reeds verlopen, dus mocht je koop hier vanaf hangen dan kun je ze eerst bestellen. Ik zal dan morgen het antwoord hier plaatsen en dan kun je je bestelling eventueel kosteloos annuleren.
Laat maar even weten of ik het nog na moet vragen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.