15 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

E-Z Up Partytenten

Product expert aanwezig

E-Z Up Partytenten
Nooit meer naar huis

Je E-Z Up partytent heeft inmiddels een vaste plek geclaimd op elk feestje, op warme dagen en zelfs tijdens je tripjes naar het strand. 

Er is alleen één probleem: Je wordt helemaal koekwaus, want dat slapen op 't strand is top, maar vooral verrekte koud, nat en je valt precies in het zicht van die vogelaar twee duinen verderop.

Het is daarom extra lekker dat je vanaf nu, in een zucht je E-Z Up omturnt tot kampeerparadijs, of slechts een zijde van je partytent afsluit voor de buitenwereld. Of de buren tijdens je verjaardag in je achtertuin.

Er is een Product Expert beschikbaar om vragen te beantwoorden op donderdag en vrijdag van 8:30 tot 16:30.

15 augustus 2019 om 00:09
Roberttev Gebruiker

Wat zijn de afmetingen(breedte) van de palen en de wanddikte van het frame?

15 augustus 2019 om 08:28
Official Product Expert E-Z Up Expert Official Product Expert

De poten zijn 3cm dik en de frame heeft 3 jaar garantie.

15 augustus 2019 om 06:25
ErwinHeukels Gebruiker

Is het doek ook waterdicht?

15 augustus 2019 om 08:28

Ja, alle E-Z UP tenten zijn waterdicht.

15 augustus 2019 om 08:20
Abdelaziz Esma Gebruiker

Dat lijkt mij wel voor een party tent waterdicht  !!

15 augustus 2019 om 09:38
Yrref Gebruiker

Wat voor kleur is het frame?

15 augustus 2019 om 09:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Yrrefm

Dit verschilt per deal. Over welke van de aangeboden E-Z Up producten gaat je vraag precies?

15 augustus 2019 om 09:44
Yrref Gebruiker
15 augustus 2019 om 09:44

Het frame is wit, behalve voor de zwarte tent. Dan is het frame antraciet.

15 augustus 2019 om 11:14
C.v.Steenderen Gebruiker

Wat zijn de minimale hoofd ruimtes bij de twee modellen?

15 augustus 2019 om 11:26

Voor de Vantage is de maximale hoofdruimte 2m (met 3 verschillende hoogten mogelijk). Voor de Pyramid is de maximale doorloophoogte 2.1m (ook met drie verschillende hoogten mogelijk). Meer info over de hoogte en het product kun je vinden op onze website : https://www.ezup.nl/pyramid-partytent-3×3.html

16 augustus 2019 om 00:14
ShuttleX Gebruiker

Waarom zou je op een zandzak van 20 kilo je naam willen schrijven?

16 augustus 2019 om 11:05
delgado Gebruiker

Tent extension afmetingen: l x b x h = 350 x 281 x 281

Hoe kan de lengte 350 zijn als de tent zelf 300 x 300 is?

Ik dacht dan het zal wel de hoogte zijn maar dat kan ook niet aangezien de maximale doorloophoogte 200 of 210 is.

Ik zocht op jullie site  maar daar vind ik dit product niet terug. Hoe komt dat? Keek ik er over? Zo ja graag linkje

Dank bij voorbaat voor je antwoord.

16 augustus 2019 om 11:15

Er is een foute. De tent extension is voor een 3×3m tent. De afmetingen zijn 281cm x 281cm x 193cm. Meer info over het product kun je op deze link vinden: https://www.ezup.nl/catalog/product/view/id/340494/s/camping-cube-rechte-poten/category/195/

16 augustus 2019 om 13:36
Bussloo Gebruiker

Wat is nu het verschil tussen de Vantage en de Piramid?

16 augustus 2019 om 13:47

Het verschil zit in de dak constructie. De Vantage heeft een kruis frame en de Pyramid een open dak, waarvan je meer hoofdruimte hebt.

Het verschil is duidelijke te zien op de foto’s op onze website : https://www.ezup.nl/pyramid-partytent-3×3.html

17 augustus 2019 om 18:54
Malauwi Gebruiker

De pyramid heeft een hoger dak en is toch goedkoper? Wat is de catch? Minder sterke constructie?

16 augustus 2019 om 17:34
kpoels Gebruiker

Pyramid 3×3 tent 249€ op de eigen ezup.nl website, en toch gaat ibood ervoor om een hogere korting te laten zien, niemand die dit begrijpt, behalve de expert (die gewillig linkjes doorgeeft)

16 augustus 2019 om 18:03
Moderator Jim Moderator

Hi KPoels,

Het is al reeds redelijk vaak aangegeven, maar de verkoopprijs is niet hetzelfde als de adviesprijs. Zie hiervoor ook dit:
https://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Gelukkig zijn er een hoop mensen die dat wél begrijpen (niet niemand dus ;-)), maar het is altijd raadzaam zelf goed te vergelijken. Als je iets ergens goedkoper ziet, dan horen we het graag d.m.v. een linkje en kijken we wat we kunnen doen aan de prijs!

Groetjes,

Jim

17 augustus 2019 om 14:18
Hft Gebruiker

Kan deze koppelen?

Zo ja moet ik hier extra zaken kopen?

17 augustus 2019 om 14:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hft,

Over welke deal gaat je vraag?

17 augustus 2019 om 18:56
Malauwi Gebruiker

Kunnen jullie meegeven wat de verwachte levertermijn is.

Ben geïnteresseerd maar heb ze nodig tegen 23/8.

Zou dit lukken?

17 augustus 2019 om 21:19
Moderator Jim Moderator

Hi Malauwi!

Helaas gaat dit niet lukken :-(. De verwachte verzenddatum is 26 augustus.

Groetjes!

Jim

17 augustus 2019 om 23:45
Bussloo Gebruiker

Extensie lijkt op filmpje voor de Adventure en niet voor de Piramid,?

18 augustus 2019 om 11:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bussloo,

In de specificaties wordt aangegeven: De Camping Cube is een uitbreiding op de partytenten van E-Z UP, die ook verkrijgbaar zijn in de Flash Sale.

18 augustus 2019 om 10:05
Malauwi Gebruiker

Hallo Jim,

Ik kreeg nog geen antwoord op de vraag waar nu eigenlijk het verschil in prijs zit tussen de Vantage en de Pyramid.

De pyramid lijkt mij praktischer wegens hogere doorloop en hoger dak en toch is de de goedkoopste tent. Waarom zou ik dan een Vantage kopen?

18 augustus 2019 om 11:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Malauwi,

Wat ik uit het antwoord van de product expert haal is het verschil het frame in het dak. Daar zal ook het prijsverschil vandaan komen. Ik weet niet of de product expert vandaag nog vragen zal beantwoorden, maar ik kan het eventueel morgen voor je navragen en het antwoord hier dan plaatsen. Laat maar even weten of ik het morgen nog voor je na moet vragen.

18 augustus 2019 om 14:41
Mordegai Gebruiker

Volgens mij loopt de sale vandaag af….

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.