17 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Skandia Tools

Skandia Tools
Met Skandia kan het

Pijpen doorsnijden, die nieuwe tafel waterpas krijgen of losse onderdelen aan elkaar vastlijmen; in deze Flash Sale hebben we al het gereedschap op voorraad dat je ooit nodig zult hebben. Kijk dus vooral rond en scoor je nieuwe DIY arsenaal!

17 mei 2019 om 07:06
LunarisBE Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de lijmtang aub?

17 mei 2019 om 07:37
PeterVanSteen Gebruiker

Aan de foto te zien zou ik de lengte op 400 m schatten.  Is eigenlijk een Bessey tang geschikt voor licht en medium klemmen.  25% korting zonder transport.  Enkel interessant dus als je er meerdere koopt wat zowiezo aangewezen is uiteraard, want met één klem vang je niet veel aan.

17 mei 2019 om 08:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen LunarisBE,

Dit is een 400 mm snellijmtang.

17 mei 2019 om 07:23
bullyboy1967 Gebruiker

Dat zou wel heel handig zijn.

17 mei 2019 om 09:02
apwissink Gebruiker

Zijn de waterpassen wel goed afgevuld? Zit vaak nog luchtbel in!

17 mei 2019 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen apwissink,

Dat is inderdaad een bekend euvel bij de waterpassen, maar tegenwoordig zit er vaak een ontluchtingsventiel op om dit probleem te verhelpen ;-)

17 mei 2019 om 13:58
RonnyGabriels Gebruiker

Beste,
ik zou er 8 willen bestellen … heb maar een keuze tot 4 ?

17 mei 2019 om 15:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Ronny,

Om opkopen tegen te gaan hanteren we een limiet van maximaal 4 stuks per bestelling. Je kunt wel twee losse bestellingen plaatsen, houd er rekening mee dat je dan wel tweemaal verzendkosten betaalt.

17 mei 2019 om 17:10
rotriict Gebruiker

Voor de “Skandia Gasbrander Profi 28 ml”, wat voor een GAS gaat hier precies in? Of wat zou ik hiervoor kunnen gebruiken? Is dit gewoon standaard aansteker gas? of moet ik wat speciaals hiervoor aanschaffen?

17 mei 2019 om 17:48
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag rotriict,

Je kunt hiervoor inderdaad aansteker gas gebruiken. Skandia heeft ook eigen gas voor deze brander, maar dat is ook aanstekergas.

19 mei 2019 om 07:57
Boets Gebruiker

Jammer. Ik dacht dat ze op schroef- gas bonbons werten. Met aanstekergas, en die duk ga je jammer goeg nooit de opgegeven temperaruren halen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.