11 januari 2019 om 00:00
iBOOD

DIY Garage Sale

DIY Garage Sale
Komt die klus!

We verkopen een hoop en van iedere verkoop blijft er wel eens wat over. Hoog tijd dus op te ruimen! Mocht je nog op zoek zijn naar nieuwe ledlampen, een barbecue, een keukenmengkraan of een boormachine. Het zou zomaar kunnen dat je het in deze opruiming tegenkomt maar zoals altijd…

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

11 januari 2019 om 00:14
Ruimtepiraat Gebruiker

Herhaling en herhaling en herhaling van dezelfde producten… helaas steeds aan dezelfde prijs. Ik wacht al even op die BBQ starter voor enkele euro’s minder.

Komaan Ibood. Voor €9,99 koop ik hem ;-)

Beantwoorden

11 januari 2019 om 23:42
rvdwdok Gebruiker

Valt nog mee, de Patton Sunny 2+ Buitenkeuken heeft een prijsstijging ten opzichte van vorige week. Was afgelopen week nog €99,95 en wordt nu aangeboden voor €139,95. ????

Beantwoorden

11 januari 2019 om 01:00
Noahpls Gebruiker

Een negatieve korting van 100%, nu wordt het wel heel verleidelijk

Beantwoorden

11 januari 2019 om 10:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Noahpls,

Waar zie je een negatieve korting staan?

Beantwoorden

11 januari 2019 om 03:36
bauke1985 Gebruiker

Inderdaad, helaas wederom weer veelal hetzelfde..

Beantwoorden

11 januari 2019 om 10:10
blackfin Gebruiker

Internets best offer online ‘for the whole month and maybe even the whole year’ ;)

Beantwoorden

11 januari 2019 om 19:39
JohanSimons Gebruiker

Zijn de egels ieder 4m lang en dus in totaal 8m of slechts 4m in totaal?

Beantwoorden

11 januari 2019 om 22:27
Remmes Gebruiker

4m per stuk .

Beantwoorden

12 januari 2019 om 14:52
MiMoMoentje Gebruiker

Wij hebben bestelling gedaan eind 2018, geleverd begin januari 2019 en we stelden vast dat het allemaal stukken waren van 2 meter lang in plaats van 4 meter, en dat de binnendaad geen RVS was, maar gelakte ijzerdraad. Voor mijn part mogen ze de specificaties eens duidelijk aanpassen !!!

Beantwoorden

12 januari 2019 om 20:56
Moderator Paul Moderator

hoi MiMoMoentje,

Dan is het bij jouw bestelling niet goed gegaan. Heb je daarvoor een serviceverzoek ingediend?

Beantwoorden

13 januari 2019 om 09:34
MiMoMoentje Gebruiker

Beste Paul,

Neen, wij hebben geen serviceverzoek ingediend, heel eenvoudig omdat de verzendkosten voor die 2 zeer grote pakketten te hoog zouden zijn, maar wij veronderstellen dat ze bij Ibood toch weten wat ze aanbieden en wat ze leveren. Wij hebben weer ons lesje geleerd!

Beantwoorden

13 januari 2019 om 12:56
zaegra Gebruiker

Als iBood een verkeerd product geleverd heeft dienen zij zorg te dragen voor die kosten, niet jij. Zover ik weet is dat per wet geregeld.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 19:30
Moderator Paul Moderator

Dat klopt, zaegra. MiMoMoentje behoort 2x 4m te ontvangen en als dat niet gebeurd is zal iBOOD daar een oplossing voor bieden. Ik raad aan om bij het serviceverzoek voor Verkeerde Levering te kiezen.

Beantwoorden

12 januari 2019 om 08:48
justj78 Gebruiker

Zinc uitverkocht?

Beantwoorden

12 januari 2019 om 08:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen justj78,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

12 januari 2019 om 12:17
justj78 Gebruiker

Ow sorry, de plafondlamp

Beantwoorden

12 januari 2019 om 18:30
justj78 Gebruiker
14 januari 2019 om 00:40
justj78 Gebruiker

Hi niek,

Ik wacht nog op een antwoord

Beantwoorden

12 januari 2019 om 09:59
Moderator Jelle Moderator

Scherp gevonden Blight,

Helaas kunnen wij vandaag niet goedkoper.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

12 januari 2019 om 09:12
HVANH Gebruiker

Het klopt dat bepaalde zaken terug komen. Ik zal dan ook nog maar eens de zelfde vraag stellen in de hoop een antwoord te krijgen :

Die douche set van Grohe… is die compatibel met een douche-warmte-terugwinning?

Beantwoorden

12 januari 2019 om 10:21

Dit antwoord had ik ook de vorige keer geplaatst maar bij deze dus nog een keer.

Goedemiddag HVANH,

Voor zover ik heb kunnen vinden is een douche warmtewisselaar vaak ingebouwd in je afvoer om het warme water te hergebruiken.

Dit heeft dus niets met je douche oid te maken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

12 januari 2019 om 09:23
sikk Gebruiker

Welke diameter heeft de Erba luchtslang?

Beantwoorden

12 januari 2019 om 10:25

Goedemorgen sikk,

Aansluiting: ¼ inchBinnenmaat slang: 9.5 mmBuitenmaat slang: 15.5 mm

Groet,

Jelle

Beantwoorden

12 januari 2019 om 11:31
PdVL Gebruiker

Vraagje: zit er bij elke LED strip van Sylvania een aparte driver (transformator)? Bij de specificaties van Sylvania staat namelijk dat de driver 14.4W is en dus maar geschikt voor 1 strip. Meer LED strips koppelen lijkt dus niet mogelijk met de meegeleverde driver, die is dan te zwak. Hoe zit dat precies? Hierbij de specs van Sylvania: PRODUCT FEATURES LED linear striplight, 600LM, 10W, L400, 3000K, 114 degree beam angle, includes driver and EU plug, white/silver aluminium body, low slimline profile, dimensions length 400mm, width 30mm, height 15mm, expandable with accessories, IP20. 14.4W LED Driver is included in the packaging.

Beantwoorden

12 januari 2019 om 11:47

Goedemorgen PdVL.

In het vorige topic zijn ook al wat van die vragen voorbij gekomen. Misschien heb je wat aan die antwoorden:

http://diy-nl-nl.forum.ibood.com/products/152530-181022/3x-sylvania-convenio-led-verlichting/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

12 januari 2019 om 11:55
TimHIL Gebruiker

Zit bij de Dewalt laser een opbergkoffer bijgeleverd?

Beantwoorden

12 januari 2019 om 13:47

Goedemiddag Tim,

Dit ga ik even voor je navragen.

#wordtvervolgd

Groet,

Jelle

Beantwoorden

12 januari 2019 om 12:39
manke_nl Gebruiker

Zijn de rolgordijnen geschikt voor dakramen?

Beantwoorden

12 januari 2019 om 13:45

Helaas kan ik hier geen antwoord op vinden manke.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

12 januari 2019 om 14:37
NoPanNick Gebruiker

Kidde Koolmonoxidemelder gaat nog 3 jaar mee. (produktiedatum 2015+7 jaar) voor €****. Nieuwprijs €34,00

Edited by: Paul
prijs weggehaald omdat het niet toegestaan is om dealprijzen op het forum te plaatsen

Beantwoorden

13 januari 2019 om 11:55
henkverdoorn Gebruiker

Kidde Koolmonixidemelder.

7jaar garantie vanaf productie datum 2015

Brandweer zegt om de 5jaar vervangen dus Kidde zegt dat ze ruimschoots voldoen aan die specs.

Beetje gevaarlijke verkoopteksten iBood, bij zo’n sluipmoordenaar als koolmonoxide.

Deze zou je dus volgens de brandweer volgend jaar alweer moeten vervangen!!

Ik hoop dat de mensen dit lezen en hier WEL scherp in zijn!

Beantwoorden

13 januari 2019 om 16:19
theblowout Gebruiker

erba klinknagelset, klinknageltang + klinknagels, maar het zou fijn zijn als er een apart assortiment klinknagels, aangeboden wordt, om een extra voorraad erbij te kopen, want dan heb je de klinknagels ook voor een leuk prijsje.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.