9 november 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP DIY

OP = OP DIY
Grote opruiming deel... 

Alles moet weg en jawel, daar hebben we jouw hulp bij nodig! Alles wat je nodig hebt om te klussen vind je in deze uitgebreide opruiming. Sla dus je slag en twijfel niet lang, want...

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

9 november 2018 om 09:32
cdebie Gebruiker

Goede morgen,

De “11x Wera Kraftform Schroevendraaiers”, waaruit bestaat dit pakket?

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:39
Moderator Jelle Moderator
9 november 2018 om 10:14
cdebie Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:22
jancoow Gebruiker

Is 1600 lumen voor een LED-tl buis niet erg weinig?

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:29
Moderator Jelle Moderator

Over welke aanbieding gaat je vraag Jan?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:32
jancoow Gebruiker

Het gaat over deze aanbieding:

http://www.ibood.com/diy-nl/nl/product-specs/42885/155089/15x-general-electric-led-buis.html

Ik ben aan het kijken of dit een vervanger kan zijn van onze huidige TL buizen. Deze zijn 36 watt, 120cm en 3350 lumen. Als ik het zo bekijk zijn deze buizen in de advertentie de helft van het aantal lumen!

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:44
jancoow Gebruiker

Ik heb er even over ingelezen en dit blijkt te maken te hebben met de uitstralingshoek.

Beantwoorden

9 november 2018 om 12:48
tomverbinnen Gebruiker

dat dublok toilet – graag meer details – zit daar geen wc bril bij?

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Tom,

Bij het Olympic Duoblok toilet zit geen wc bril. Zie ook de detailtekening voor meer informatie:

Welke details zou je verder graag horen?

Beantwoorden

9 november 2018 om 14:51
marcel87 Gebruiker

Hoe kan het dat bij het artikel (een rolgordijn) verzendkosten 5,95 staat en bij bestellen is dit opeens 8,95 ??? Wel opeens een heel stuk duurder.

Beantwoorden

9 november 2018 om 15:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik vermoed dat je vraag gaat over dit rolgordijn (klik). De grotere variant is zwaarder dan de lichtere variant, hierdoor valt hij net buiten de gewichtsmarge voor € 5,95 verzending, hij is namelijk net te zwaar. Hierdoor dien je bij dit gordijn € 8,95 te betalen. De lichtere variant is wel ‘gewoon’ € 5,95, daarom wordt automatisch dat bedrag getoond.

Beantwoorden

9 november 2018 om 17:42
Nathalie01 Gebruiker

Beste,

Vandaag een mooie deal van dewalt, we namen contact op met de klantendienst, wegens het, alweer niet functioneren van de VISA betaal mogelijkheid……. Intussen reeds uitverkocht maar ook nog steeds wachtend op de beloofde telefoon met hulp of antwoord.

Kan u aangeven wanneer deze aanbieding wel betaalbaar is met VISA, en vooral, hoela g moeten we wachten…..

Beantwoorden

9 november 2018 om 23:40
Moderator Paul Moderator

Deze flashsale loopt t/m zondag en is bovendien een opruiming waardoor de aanbieding snel uitverkocht kan raken. Het Visa probleem kan pas na het weekend uitgezocht worden. Als je met een andere betaalmethode kan afrekenen, is dat sterk aan te raden.

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:06
Kobro Gebruiker

Beste,

Ik kan niet betalen via de Bancontact app bij een bestelling van een geldkist…

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:43
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Kobro,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Zou je het volgende eens kunnen proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)

- Een andere betaalmethode gebruiken

- Je cookies verwijderen

- Een andere browser gebruiken

- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen

- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten

- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Laat maar even weten of een van deze opties geholpen heeft.

Beantwoorden

9 november 2018 om 22:23
Nathalie01 Gebruiker

Dit kregen we deze morgen ook te horen, neen het werkt niet en dat hebben we ook gemeld. We wachten nog steeds op een antwoord van de manager die gecontacteerd zou worden, die man zijn lunch duurt nu wel heel lang……

Maar nog steeds geen antwoord, fijne service moet ik toegeven…..

Beantwoorden

9 november 2018 om 23:35
Moderator Paul Moderator

hoi Nathalie,

Maak je gebruik van de Visa kaart vanuit een ander land dan je eigen land? dan zou het kunnen dat de creditcard maatschappij de betaling niet heeft uitvoert om veiligheidsredenen.

Ik zal er in ieder geval een melding van maken dat je vanmiddag niet meer een reactie hebt gekregen, want als dat is toegezegd dan moet dat uiteraard opgevolgd worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

10 november 2018 om 08:32
Nathalie01 Gebruiker

Helaas Paul

De VISA is uit hetzelfde land, vreemd ook dat medemensen wel de optie rembours of BBC krijgen, terwijl ik deze optie niet heb……

Kan u mij vertellen wanneer de aanbieding terug open zal staan ?

Na uren proberen en bellen met de klantendienst heb ik natuurlijk de aanbieding gemist…. We probeerden op de app en via de computer, niets werkt…. Heel frustrerend

Vooral als je beloofd wordt geholpen te worden, na de tweede keer contact op te nemen en eigenlijk nu nog geen stap verder staat

Nathalie

Beantwoorden

9 november 2018 om 23:19
Maxbvb Gebruiker

Goedenavond IBOOD,

Ik ben geinteresseerd in de Landmann Blac Pearl Barbecue maar ik vraag me af welk model het precies is. Er staan wel dimensies van de barbecue maar niet de diameter, ze zijn er in 49 en 56 vind ik op bijvoorbeeld amazon. Bij de specificaties staat ook het modelnummer niet. Hebben jullie deze informatie misschien voor mij? Alvast bedankt!

Groeten,

Max

Beantwoorden

9 november 2018 om 23:38
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Maxbvb,

De diameter van de gril is 45 cm. Het modelnummer ga ik proberen te achterhalen.

Beantwoorden

10 november 2018 om 02:42
Cath22 Gebruiker

Hoi, het wasmeubel plus met alles erop en eraan….. De kraan wordt daar zeker niet bij gerekend? Bij een andere set wordt dat specifiek gemeld, dus wilde het even zeker weten.

Bedankt alvast voor het antwoord.

Beantwoorden

10 november 2018 om 08:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cath22,

De kraan zit er inderdaad niet bij.

Beantwoorden

10 november 2018 om 06:56
adrianodg078 Gebruiker

Hallo iBood,

Voor de Differnz Fonteinset | Oros

Kan je bevestigen dat het kraangat rechts is? Op de tekening staat deze rechts, maar dat wil niets zeggen.

Mvg,

Beantwoorden

10 november 2018 om 08:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen adrianodg078,

Het kraangat zit inderdaad rechts.

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:40
RoelofJor Gebruiker

Even een tip, geen brievenbus van Ibood kopen, ik heb er een gekocht maar een paar weken na montage blijkt dat deze niet aan de specs voldoet van de post.nl en brievenbuspakketten simpelweg niet passen (worden gewoon retour genomen door Post.nl zonder melding) na melding aan Ibood doorverwezen aan leverancier die simpel zegt dat de afmetingen vermeld stonden en er geen boodschap aan hebben dat die niet voldoen aan de specificaties van de postbezorger.

Beantwoorden

10 november 2018 om 10:21
pcdr1978 Gebruiker

Hallo Ibood,

Van welk materiaal is de pilon gemaakt en hoe zwaar is het? Dat deze niet bij een beetje wind meteen wegwaait.

Beantwoorden

10 november 2018 om 11:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pcdr1978,

Ik ga dit even voor je navragen.

Beantwoorden

10 november 2018 om 14:22
Moderator Niek Moderator

De pilon is gemaakt van kunststof (polyethyleen). Het gewicht is ongeveer 300-400 gram en de grotere maat is ongeveer 500 – 600 gram.

Beantwoorden

10 november 2018 om 11:01
Patsa Gebruiker

Brievenbuspakje past niet in Esprit 4912 Brievenbus….

Beantwoorden

11 november 2018 om 08:59
stigske Gebruiker

De aanbieding van de houtskool is best wel mooi: van 3,90 euro naar 1,95 euro. Maar dan komt er ineens nog 5,95 euro verzending bij… Dag aanbieding – dagaanbieding???

Beantwoorden

11 november 2018 om 10:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen stigske,

Dat is inderdaad meer een deal om mee te bestellen met iets anders :-)

Beantwoorden

11 november 2018 om 09:01
jeroen.vinke Gebruiker

Makita 18 V Combiboor met 4,0 Ah Accu van € 229,00 nu € 169,95 http://www.ibood.com/diy-nl/nl/flash-sales/42885/4832/op-op-diy/

Wordt bij deze combiboor de lader meegeleverd?

Beantwoorden

11 november 2018 om 10:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jeroen.vinke,

De lader wordt meegeleverd.

Beantwoorden

11 november 2018 om 13:23
ATTW Gebruiker

2x Technaxx RGB LED (App, E27, 7 W) zijn deze ook dimbaar of is hier extra dimmer voor benodigd?

Beantwoorden

11 november 2018 om 13:38
motormuis001 Gebruiker

Volgens de specs beschikken ze wel over een dimfunctie maar zijn ze niet dimbaar. iBOOD een beetje kennende willen ze daarmee zeggen dat deze lampen niet met een externe dimmer werken, maar wel met de bijgeleverde afstandsbediening te dimmen zijn.

Beantwoorden

11 november 2018 om 13:52
Moderator Jim Moderator

Hi ATTW,

Voor zover ik kan vinden heeft Motormuis hier gelijk. Wel met de bijgeleverde afstandsbediening, maar niet met externe dimmers.

Groet!

Jim

Beantwoorden

11 november 2018 om 15:40
ATTW Gebruiker

Mooi, wil nl. geen externe dimmer gebruiken. Dus deze voldoen aan mijn wensen.

Beantwoorden

11 november 2018 om 14:41
Binnenmars Gebruiker

De Wolf CSE 2240 heeft op de foto een 35cm zaagblad en in de aanbieding 40cm, wat is het?

Sowieso een goede aanbieding voor de sporadische gebruiker.

Beantwoorden

11 november 2018 om 15:05
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Binnenmars,

De afbeelding is inderdaad niet helemaal juist, bij de 2240 zit inderdaad een 40cm blad. Bedankt voor je alertheid ik geef het even door, zodat het aangepast kan worden.

Beantwoorden

11 november 2018 om 16:23
qweenie Gebruiker

zit er bij die black en decker 18 volt machine een oplader ?

Beantwoorden

11 november 2018 om 18:40
Moderator Jim Moderator

Voor zover ik kan zien wel. Dit staat in de specificaties:

Standaard meegeleverd:

400 mA oplader

Beantwoorden

11 november 2018 om 20:54
KinjoMassimo Gebruiker

Op 16 oktober heb ik hier de Metabo BAS 261 Precision lintzaag gekocht. Het is vrij zuur om hem nog geen maand later opnieuw aangeboden te zien voor 40 euro minder. Afwachten loont blijkbaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.