2 november 2018 om 00:00
iBOOD

Sumex Wieldoppen

Product expert aanwezig

Sumex Wieldoppen
PIMP your ride

Lekker programma was dat he? Van een Fiat Panda maakten ze zelfs een mooie limousine #weemoed. Wat een paar mooie wieldoppen niet met je auto kan doen he? Als je dan toch je winterbanden er weer onder zet, zet er dan ook meteen een paar mooie wieldoppen op. Check daarom deze Flash Sale.

2 november 2018 om 10:04
mrjoeri Gebruiker

Wieldoppen aanbieden, maar velgen laten zien. Dat is een beetje misleiding, toch?

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedoel je in het plaatje hierboven? Deze is voornamelijk om de categorie van deze Flash Sale aan te geven en tonen niet altijd de aangeboden producten.

Neemt niet weg dat het nog duidelijker zou zijn geweest als we hier wieldoppen getoond hadden. Ik ga de feedback daarom doorzetten naar onze content-afdeling.

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:23
S.Everts Gebruiker

16” stalen wintervelgen onder een Renault master bus passen hier deze wieldoppen ook op?

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:50
Official Product Expert Sumex Expert Official Product Expert

Jazeker daar kunnen de 16″ wieldoppen op uit deze Flashsale

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:15
jopyjo Gebruiker

Een Renault Master heeft bolle velgen. Hiermee wordt bedoelt dat hart van de stalen velgen buiten de velg rand steken. Hier passen dan alleen bolle wieldoppen op en niet deze op iBood. Te enz zijn er ook Renault Masters met dubbel lucht en holle velgen op de achteras en daar kunnen geen wieldoppen op. Houd hier aub rekening mee.

Beantwoorden

2 november 2018 om 14:54
hendrikvanes Gebruiker

Als ik er 1 paar besteld krijg ik dan 4 stuk gr Henk

Beantwoorden

2 november 2018 om 15:00
Moderator Jim Moderator

Hi Hendrik,

Dat klopt!

Groet,

Jim

Beantwoorden

3 november 2018 om 09:16
rinusknarren Gebruiker

Misschien een domme vraag. Zijn de prijzen per stuk of per set?

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rinusknarren,

Dat is geen domme vraag hoor! In de specificaties staat het aantal dat je krijgt en je krijgt er 4 voor deze prijs.

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:59
np1978 Gebruiker

Ik heb 4 gaats velgen. Ik weet dat het wieldoppen zijn, maar passen deze 5-gaats wieldoppen wel netjes op een 4 gaats stalen velg?

Lijkt mij van niet…

Beantwoorden

3 november 2018 om 20:13
jopyjo Gebruiker

Ik ben hier wel niet de iBood Expert maar heb wel een uit de hand gelopen wieldoppen hobby en Webshops (deze wieldoppen zijn niet van ons)

Het maakt niet uit hoor of je 4 gaat velgen hebt bij deze wieldoppen  Wat je daar ziet zijn wielmoerkapjes die in de wieldoppen geïntegreerd zijn dus eigenlijk For Showuse Only. De wieldoppen zijn voorzien van clips en stalen ringen en worden eenvoudig in de stalen velgen gedrukt en niet achter de moeten/bouten gemonteerd

Beantwoorden

3 november 2018 om 20:35
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jopyjo,

Bedankt voor de aanvullende informatie en het beantwoorden van de vraag. :-)

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:47

Dat is met deze wieldoppen geen probleem

Beantwoorden

3 november 2018 om 15:43
reaalcestmoi Gebruiker

Hallo, is er bekend bij de Wieldoppen Monza Black 13”hoe groot de diameter van de naafdop is (circkel in het midden van de velg), hier moeten automerk logo’s opkomen vandaar de vraag

Beantwoorden

3 november 2018 om 20:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond reaalcestmoi,

Ik heb het niet kunnen achterhalen. Ik zal even navragen of de product expert nog op het forum komt en je vraag kan beantwoorden.

Beantwoorden

4 november 2018 om 10:13

Dat is bij mij nu niet bekend de exacte maat. Maar een logo kan er altijd op.

Beantwoorden

4 november 2018 om 14:55
reaalcestmoi Gebruiker

Ja dat kan maar als je opmeet wat de diameter voor het te bestellen logo is, meten is weten immers.

Beantwoorden

4 november 2018 om 00:15
Jordendb Gebruiker

Passen de wieldoppen op een Renault traffic 2016?

Beantwoorden

4 november 2018 om 00:17
Moderator Paul Moderator

Het zijn universele wieldoppen, dat zal geen probleem zijn. Wel is het belangrijk dat je de juiste maat kiest.

Beantwoorden

4 november 2018 om 08:59
Jordendb Gebruiker

Ik weet helemaal niet wat de maat is ????

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jordendb,

Je kunt de maat terugvinden op de banden van je Renault. Het getal na de letter R is de inch maat van je banden.

Beantwoorden

4 november 2018 om 11:44
jopyjo Gebruiker

Onder je Renault Trafic zitten af fabriek 16 inch stalen velgen.ik weet niet hoe vlak deze wieldoppen zijn want zoals je zien kunt hebben jouw Trafic velgen een kleine bolling. Het kan zijn dat de wieldoppen die voorzien zijn vanwielmoerkapjes je velgen raken en ze dan niet passen. De wielmoerkapjes zijn nl in de wieldoppen gegoten en steken aan de achterzijde uit de wieldoppen

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.