23 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Herzberg Ladders

Herzberg Ladders
Groot bereik, toch compact

Deze telescopische ladders zorgen er niet alleen voor dat je klusjes kunt doen waar je anders niet bijkomt, maar zijn ook eenvoudig op te bergen én mee te nemen.

23 oktober 2018 om 00:10
Basbasbasbasbas Gebruiker
23 oktober 2018 om 00:13
Moderator Paul Moderator

De maten 3.80m en 4.40m zijn bij de Telegraaf overigens veel duurder dan bij iBOOD.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 06:23
Himmoalgek Gebruiker

Hoe hoog zijn de trappen als ze in V-vorm (weet even geen andere omschrijving) zijn geklapt?

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 07:51
StevenNijhuis Gebruiker

De helft, zie filmpje

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 08:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Himmoalgek,

Zoals StevenNijhuis al aangeeft kun je in het filmpje goed de hoogte zien in V-vorm.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 08:04
Bart_P. Gebruiker

De 5.60 m heb ik *snap*

Prima ladder overigens.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 18:27
ronmussche Gebruiker

Prima ladder? Daar snap ik niets van. Hoe klapt deze dan in? Gedempd of met een noodklap?

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 08:12
Ozzie070 Gebruiker

Ik lees een verontrustende review, dat de ladders niet aan de Nederlandse en Europese veiligheidsnormen voldoet. Oa dat de treden plotseling kunnen inschuiven. Gaarne reactie

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 08:13
Ozzie070 Gebruiker

Op Bol.com gelezen

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 08:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ozzie070,

Ik lees daar behoorlijk wat positieve reviews en er wordt daar ook aangegeven dat er ook een keurmerk op zit.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:07
QuerulouS Gebruiker

Graag een betrouwbare bron vermelden

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond QuerulouS,

De bron staat hierboven vermeld en daar verwees ik ook naar.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 22:36
QuerulouS Gebruiker

Hallo Niek, ik had het eigenlijk tegen Ozzie ;)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 23:36
Moderator Niek Moderator

Ah oke excuus! Dat was me niet duidelijk :-)

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 12:22
simon.coens Gebruiker

Beste,

Ik heb deze bij vorige deal aangekocht  of ik doe iets mis of deze ladders zijn echt niet goed. De ladder is bij eerste gebruikt gewoon naar beneden gegleden en buigt volledig door.

Ook in V vorm is hij héél onstabiel en heb je iemand nodig om deze vast te houden. Ik kan best begrijpen dat deze niet voldoen aan Europese normen.

voor mij voldoet hij dus totaal niet en ga hem ook niet meer gebruiken na bovenstaand voorval.

Kan ik deze retourneren? Alleen heb ik de verpakking niet meer en is er schade aan zwarte plastic (en ook aan crepie muur trouwens)

Graag reactie en mocht ik van Ibood zijn, ik zou deze niet meer in deal steken.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 12:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Retourneren is enkel mogelijk binnen 14 dagen ontvangst. Hierbij moet hij wel als nieuw zijn (dus inclusief onbeschadigde verpakking en zonder schade aan het product zelf). Mocht je vermoeden dat jouw ladder defect is, dan kun je hem uiteraard wel onder de garantie aanmelden als defect. Dit kun je doen via “Mijn iBOOD”.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 20:18
simon.coens Gebruiker

Dank je, ik ga dit toch proberen want deze hangt door en door de slechte kwaliteit is hij naar beneden geschoven met gevaar op eigen leven. Door dit voorval is de schade ontstaan. Ik hoop dat ze dit begrijpen. Maar nogmaals dit is echt geen goed product. Ik daag je uit om hem zelf eens te testen. Is echt rommel.

Groeten.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:19
QuerulouS Gebruiker

Ik heb de 5,60m, de ladder is zeker niet te vergelijken met een Telesteps ladder. De 5,60m ladder buigt inderdaad erg door als je op deze omhoog klimt. Hetgeen wat mij ook zorgen baart.

Echter kan ik me niet vinden in het verhaal van Simon. De vergrendelingen dien je ook allemaal te controleren voordat je de trap op klimt (overigens ook voor een Telesteps trap noodzakelijk). Als deze goed staan kan de trap niet inschuiven.

Ik gebruik de trap voornamelijk in V vorm. De veiligheid van de totale lengte van 5.60 vind ik ook persoonlijk wat twijfelachtig.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 12:57
Amussche Gebruiker

Heeft geen softclose systeem. Als je de ladder inschuift schrik je je rot. Gevaarlijke situatie, kan een keer misgaan.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:49
QuerulouS Gebruiker

Als ik de ladder in schuif moet ik bij elke trede de vergrendeling ontgrendelen, dus het totaal naar beneden schuiven bij deze trap is niet juist. Echter bij een Telesteps trap (welke ik ook in bezit heb), deze schuift inderdaad wel naar beneden bij het eenmalig ontgrendelen van een trede.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:50
QuerulouS Gebruiker

Als je bedoelt dat je vingers er tussen zouden kunnen komen bij het dichtschuiven, dan heb je gelijk ;)

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 18:55
MacKoeng Gebruiker

Ik heb deze vorige keer gekocht en van armoede de ladder terug gestuurd. Slechte kwaliteit!!!

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 20:26
ronmussche Gebruiker

bood, waarom verkoopt u deze gevaarlijke ladder nog steeds. Ik heb hier uitvoerig over geschreven. Voor anderen: deze ladder klapt met een noodgang naar beneden en als je hand per ongeluk op de verkeerde plek staat, bijvoorbeeld in de haast, dan heb je een zeer groot plobleem. UIT DE HANDEL DIT DING. GEVAARLIJK.

Ik heb deze ladder na het uitpakken meteen weer terug gestuurd. Daar doet Ibood niet moeilijk over. Maar het is weer een heel gedoe.

Nogmaals: waarom deze onveilige ladder in de aanbieding??

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:51
QuerulouS Gebruiker

Zie opmerking hierboven, per trede dient de ladder ontgrendeld te worden.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 00:10
MacKoeng Gebruiker

De review hierboven klopt helemaal, het is minimaal pijnlijk maar mogelijk ook gevaarlijk. De prijs is zeker mooi maar het gebrek aan kwaliteit is kwalijk te noemen. Elders een zeer goede uitschuifladder besteld, wel iets duurder maar wat een verschil in kwaliteit (halvewerk)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:11
vdw.seurs Gebruiker

Beste mensen ,

Ik heb ook een aangeschaft en ben ook niet tevreden. Ze zijn lomp en zwaar en ge moet er voorzichtig mee om gaan voor ze goed te gebruiken .Zeker geen lader voor dagelijks gebruik. Ik kan de mensen hun negatie reacties begrijpen

Mvg Bart.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 00:27
JPS2 Gebruiker

Bij de vorige actie heb ik de 4,40m versie aangeschaft. Toen getwijfeld over de 5,60 maar ben blij dat ik voor de kleinere ben gegaan ivm de stabiliteit. Hij buigt inderdaad wat door (doen alle telescoopladders) en je moet er niet met 100+kg op naar boven rennen. Met mijn 80kg voel ik me voldoende veilig.

Qua prijs/kwaliteit en voor beperkt gebruik rondom het huis is dit een prima ding. Inderdaad geen softclose systeem dus een beetje opletten met inschuiven. Een reden voor aanschaf was bij mij dat ie lekker compact is en dat gaat uiteraard ten koste van de stijfheid.

Sommige personen hier verwachten voor 100 euro een professionele ladder te krijgen, maar dat vind ik wat naief. Ik kan ‘m best aanraden voor de prijs en wil je meer degelijkheid en stabiliteit ga dan voor een Altrex die een veelvoud kost.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.