18 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Nilfisk Reinigen

Nilfisk Reinigen
Een opgeruimde geest…

..in een opgeruimd huis. Wat is er fijner dan de boel soms even flink te reinigen? Ben je klaar met die algaanslag op de garagedeur en tuinmeubels? Genoeg van die stoffige logeerkamer?

De apparatuur in deze Flash Sale gaat die klus een stuk gemakkelijker en leuker maken! Kijk nu welke hogedrukreiniger, stofzuiger of waterzuiger jij nodig hebt!

18 oktober 2018 om 13:03
FrancoisH Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 13:11
eva864 Gebruiker

Dat is de II, niet de II T. Die heeft o.a. geen stopcontact.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 14:29
ShuttleX Gebruiker

Nilfisk Buddy 18 II T Wet/Dry Cleaner

Is deze te gebruiken als aszuiger (as van houtskool)

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 20:34
Moderator Niek Moderator

Goedenavond ShuttleX,

Ik vermoed wel dat dat hier mee kan, maar vraag het voor de zekerheid morgen even na.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 06:25
deBoomtak Gebruiker

Als ik de foto’s zie wel; een schuurmachine is erop aangesloten, op een foto. Mijn interesse is gewekt!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 17:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het is geen aszuiger, echt een stofwaterzuiger. As vervuiling is nog fijner, grote kans dat dit redelijk snel de motor bereikt, en dan is het einde oefening. Ik zou hem daarom niet adviseren als aszuiger.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 15:02
Ken_34 Gebruiker

Beste

Ik vermoed dat dit niet de Nilfisk Select Superior is?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 15:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de Nilfisk Select (zie hier de website van Nilfisk).

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 14:04
Aficior Gebruiker

Nilfisk Buddy 18 II T Wet/Dry Cleaner

Deze machine is voorzien van een wandcontactdoos, zodat je er bijvoorbeeld een schuurmachine op kunt aansluiten.

Is het bij deze machine dan ook zo, dat wanneer je de aangesloten schuurmachine IN-schakelt, de stofzuiger automatisch start met zuigen en wanneer je de schuurmachine UIT schakelt, de stofzuiger ook automatisch stopt met zuigen?

Of dien je de stofzuiger apart te bedienen met de aan-/uit schakelaar?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 15:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Aficior,

Ik heb dit helaas niet kunnen achterhalen, maar meestal dien je beide apart te bedienen.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 20:02
Jtotheh Gebruiker

Hallo Aficior,

Helaas,

Bij deze stofzuiger is dat niet zo. Het stopcontact krijgt stroom zodra je de stofzuiger aanzet. Dit werkt dus anders dan de meeste stofzuigers, die wel aangaan als je het aangesloten apparaat inschakelt..

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.